Pinkpop 2014

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Precies the Rolling Stones zijn mede verantwoordelijk voor de rock scène!! En nu moeten we toegeven dat dit nieuws een geldige bron is maar ik zie ze nog niet snel een ander festival doen na glastonbury alleen grote arena's

Wel lijkt me het een betere optie of kans van arctic monkeys hetzelfde weekend in Duitsland en rhcp week na pinkpop op isle of Wight dit maakt de kansen groot.

En als dit de headliners worden rhcp-arctic monkeys-Metallica hoe goed is dit! Nog wat goeie dagopvulling zoals ze nu bezig zijn, dan verkoopt het gegarandeerd uit! Tot nu toe best gevarieerd metal, indie, drum n bass/dance
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>
EN THE ROLLING STONES ZIJN GEEN UITGERANGEERDE BEJAARDEN MAAR MUZIEK ICONEN / ROCK LEGENDEN!!!

Op de plaat dat laatste, live dat eerste.

Jij begrijpt me. Ik zal nergens ontkennen dat het iconen zijn, Exile is een album dat ik 5 sterren heb gegeven bijvoorbeeld. Ik ben er mee opgegroeid. Maar ze spelen nu niet meer als toen, en de liveshows van de laatste jaren zijn bijna triest te noemen. Dus ik vind het legendarische, uigerangeerde bejaarden. Dat is misschien een betere benaming.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Komop zeg stelletje azijn drinkers het is ook nooit goed. Vorig jaar hoorde ik alleen maar mweh mweh mweh Killers en Kings of Leon veel te klein, blah blah blah en nu ieeel de Stones, Metallica en RHCP veel te groot snoept het hele budget weg. Vorig jaar was de dagopvulling ook matig en toen waren de headliners relatief klein.

Ik zelf vind AM een veel betere zet dan RHCP, maar ik hoop toch op RHCP omdat ik ook al naar RW ga dus dan heb ik gewoon drie hele grote bands die niet op Werchter komen (Arcade Fire meegerekend). Bovendien Sam, jij gaat toch ook al naar Werchter, BKS en Sziget, dan zie je al die kleinere artiesten toch al...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Oké dan, andere discussie... Wolfmother in de gaten houden, misschien komen ze nog in de buurt? Dan nog wie speelt mainstage voor RS? Alice in Chains, Robert Plant, Ed Kowalczyk of zijn dat de namen voor Pinkpop Classic. Of moet ik het anders stellen, welke tourende band WIL voor Stones op Pinkpop spelen?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Haha nu ga je er al vanuit dat de Stones er staan. Nou goed ik denk dat WatP voor de Stones staan, Dennis ;)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Komop zeg stelletje azijn drinkers het is ook nooit goed. Vorig jaar hoorde ik alleen maar mweh mweh mweh Killers en Kings of Leon veel te klein, blah blah blah en nu ieeel de Stones, Metallica en RHCP veel te groot snoept het hele budget weg. Vorig jaar was de dagopvulling ook matig en toen waren de headliners relatief klein.

Ik zelf vind AM een veel betere zet dan RHCP, maar ik hoop toch op RHCP omdat ik ook al naar RW ga dus dan heb ik gewoon drie hele grote bands die niet op Werchter komen (Arcade Fire meegerekend). Bovendien Sam, jij gaat toch ook al naar Werchter, BKS en Sziget, dan zie je al die kleinere artiesten toch al…

Ik was overigens zeer te spreken over de headliners van vorig jaar. The Killers, Kings of Leon en Green Day. Drie topbands naar mijn mening. Objectief gezien waren ze alle drie bij elkaar misschien wat te klein (hoewel Green Day groter is dan velen hier toegeven), en ja RHCP, Metallica en Rolling Stones zijn alle drie veel groter. Ik ben blij dat Metallica er staat, daar laat ik het maar bij haha.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Komop zeg stelletje azijn drinkers het is ook nooit goed. Vorig jaar hoorde ik alleen maar mweh mweh mweh Killers en Kings of Leon veel te klein, blah blah blah en nu ieeel de Stones, Metallica en RHCP veel te groot snoept het hele budget weg. Vorig jaar was de dagopvulling ook matig en toen waren de headliners relatief klein.

Ik zelf vind AM een veel betere zet dan RHCP, maar ik hoop toch op RHCP omdat ik ook al naar RW ga dus dan heb ik gewoon drie hele grote bands die niet op Werchter komen (Arcade Fire meegerekend). Bovendien Sam, jij gaat toch ook al naar Werchter, BKS en Sziget, dan zie je al die kleinere artiesten toch al…

Wat een kutargument zeg. Ik ga al jaren naar Pinkpop, hoezo mag ik geen kritiek geven? Ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt, en er zijn mensen die zich daar goed in kunnen vinden. En dan zijn we gelijk azijnzeikers? Kom op zeg, je zet jezelf hier een beetje voor paal vind ik zelf. Je hebt ook mijn posts niet goed gelezen zie ik, want ik vraag niet om kleine namen. Ik vraag gewoon om een goed dagprogramma, en niet om kleine interessante dingetjes, daarvoor ga ik inderdaad naar BKS. Maar met zoveel grote namen kan je niet eens een fatsoenlijke subheadliner neer zetten. Dat ga ik hier ook niet allemaal nog een keer uitleggen, want dat staat gewoon in mijn vorige berichten hier.

Verder: andere discussie lijkt mij een goed plan, ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt. Wolfmother zou vet zijn, die hebben altijd een dikke liveshow.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Haha nu ga je er al vanuit dat de Stones er staan. Nou goed ik denk dat WatP voor de Stones staan, Dennis ;)
Laat ik hey anders formuleren: stel dat The Rolling Stones headlinen, welke act staat of wil ervoor staan?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Wie wil er niet voor de Stones staan? Daar zou Arcade Fire nog wel willen staan denk ik. Ik gok dat ze echt weinig budget meer over zouden hebben en dan White Lies er bijvoorbeeld voor zetten (zijn niet zo duur denk ik).
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Haha het valt me gewoon op dat sommigen van jullie echt heeeeeeel vaak kritiek geven. Ik heb ook zo mijn twijfels over zowel RW als Pinkpop dit jaar maar ach, zolang de meute het een goede line-up vindt is het een prima line-up, dat ik liever AM, Editors en Placebo als hoofdacts heb, tja...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Haha het valt me gewoon op dat sommigen van jullie echt heeeeeeel vaak kritiek geven. Ik heb ook zo mijn twijfels over zowel RW als Pinkpop dit jaar maar ach, zolang de meute het een goede line-up vindt is het een prima line-up, dat ik liever AM, Editors en Placebo als hoofdacts heb, tja…

Ik was heel erg positief over Pinkpop hoor, en zolang er niks bekend is zal ik dat blijven. Maar als ik ergens kritiek op wil geven mag dat toch best? Dit is nota bene een discussiesite! Dat je dan als azijn drinker word bestempeld vind ik allemaal prima, maar je moet niet vergeten dat ik alleen mijn mening geef. Als dat hier al niet mag...
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze AM zouden laten lopen.. Die blunder hebben ze vorig jaar al gemaakt!

Dus dan
The Rolling Stones
+Kasabian? White Lies?
Arctic Monkeys
+Fall out boy? Biffy Clyro?
Metallica
+avenged sevenfold
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
@gloeilamp Tuurlijk mag jij kritiek geven jongen, maar als je zoals ik één keer per dag eens het forum leest dan zijn er 4 pagina's bij gekomen waarvan het meeste kritiek is... Als ik namen als de Stones en RHCP langs zie komen, valt mijn mond open. Maar je hebt gelijk, hier is wel een discussie forum voor :p Niet zo boos worden hè :p
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
@gloeilamp Tuurlijk mag jij kritiek geven jongen, maar als je zoals ik één keer per dag eens het forum leest dan zijn er 4 pagina’s bij gekomen waarvan het meeste kritiek is… Als ik namen als de Stones en RHCP langs zie komen, valt mijn mond open. Maar je hebt gelijk, hier is wel een discussie forum voor
icon_razz.gif
Niet zo boos worden hè
icon_razz.gif

Haha ik ben niet boos hoor! Ik heb me nu ik het zo teruglees inderdaad een beetje verkeerd uitgedrukt, waarschijnlijk kwam ik wat boos over. Verder niet zo bedoeld en na je uitleg snap ik het. Even goede vrienden :)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze AM zouden laten lopen.. Die blunder hebben ze vorig jaar al gemaakt!

Dus dan<br>
The Rolling Stones<br>
+Kasabian? White Lies?<br>
Arctic Monkeys<br>
+Fall out boy? Biffy Clyro?<br>
Metallica<br>
+avenged sevenfold! Arcade Fire!

Klinkt goed man. Ik geloof nog steeds niet in de Stones, dus Stones vervangen door Placebo en we hebben en heel mooie en nog realistische lineup ook.

Placebo + White Lies + Kasabian
Arctic Monkeys + Fall Out Boy + Biffy Clyro
Metallica + Avenged Sevenfold + Arcade Fire
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
489
36
Ik denk dat je beter kasabian voor the Arctic Monkeys kan zetten, is volgens mij meer dezelfde soort muziek
 

rickjagger

Playlistbediener
15 jan 2014
32
0
@Black Lies Ik denk niet dat ze placebo voor zaterdag boeken, als ze al AM op zondag en Metallica op maandag hebben kunnen mensen net zo goed naar Werchter gaan (MET Pearl jam die Pinkpop zo graag had gezien)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Eens, ik denk idd niet dat Pinkpop met 3 headlines komt die ook allemaal op Werchter staan. Ik ga nog steeds voor John Mayer als laatste naam.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ja, daar heb je ook gelijk in. Misschien is het dan slimmer als ze daar Editors neerzetten en Placebo laten subheadlinen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken