Pinkpop 2014

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ho die 'boze' smiley was niet de bedoeling in m'n post sorry.

Ik vind Beady Eye wel een band voor een mooie spot in de tent ofzo.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
ff ter info @Baas, in principe had @BLack Lies een subtopic aangemaakt voor de line-up-gokjes
icon_wink.gif


http://festileaks.com/topic/jouw-realistische-en-ideale-pp14-line-up/

Maar ziet er leuk uit, echter Kaiser Chiefs verwacht ik eigenlijk niet meer op Pinkpop na de bekendmaking op Paaspop (ik denk dat ze naar RaR/RiP gaan). Ook Arctic Monkeys denk ik gaan naar RaR/RiP, tenminste volgens signalen uit Duitsland. Verder het vermoeden van RHCP te versterken, ik gok dat ze ook Hurricane/Southside gaan doen, naast Isle of Wight en waarschijnlijk Pinkpop.

Dennis, het wordt echt tijd dat je accepteert dat AM een absolute headliner is, die gaan het niet accepteren als ze niet als headliner fungeren. Dat was vorig jaar al zo, nu helemaal. Die past juist op Hurricane/Southside.

Trouwens, RHCP en/of de Stones zullen eerder dan de perspresentatie bekend worden gemaakt, dus reken er maar op dat we binnen nu en twee weken onze tweede headliner binnen hebben. Mijn favoriet is RHCP!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik denk toch echt niet dat The Stones gaan headlinen hoor. Meneer Smeets lult wel meer wat in het rond.

Dat is wel zo ja. Na PP13 zei Jan Smeets nog dat hij expres Paul McCartney en Bruce Springsteen had geweigerd omdat hij zich met het festival weer meer op het jonge publiek wil richten en niet of nauwelijks nog klassieke acts wil laten komen. Maargoed volgens mij kan dat bij Jan een dag later weer helemaal anders zijn als The Stones bellen.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">xSam__ wrote:</div>
Ik denk toch echt niet dat The Stones gaan headlinen hoor. Meneer Smeets lult wel meer wat in het rond.

Dat is wel zo ja. Na PP13 zei Jan Smeets nog dat hij expres Paul McCartney en Bruce Springsteen had geweigerd omdat hij zich met het festival weer meer op het jonge publiek wil richten en niet of nauwelijks nog klassieke acts wil laten komen. Maargoed volgens mij kan dat bij Jan een dag later weer helemaal anders zijn als The Stones bellen.

Precies hoor. maar ook over Pinkpop 2013, dat ze de beste line up hadden van alle festivals. dat klopte ook niet. :p haha. maar ja inderdaad, hij lult vaker wat.. eerst zien.. ben erg benieuwd in elk geval.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Robert Plant lijkt me een goeie sub op main voor Rolling Stones. (of had ik de Led Zeppelin frontman al eens genoemd
icon_wink.gif
)

Dude soms snap ik jou totaal niet. Arctic Monkeys zijn te klein voor headliner maar Robert Plan kan wel subben? Lol. Ik vond je PP14-voorspelling gek genoeg toch wel vrij realistisch xd
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Ik heb het al eerder gezegd london grammar had 2 weken terug ofzo een megahit en nu zijn ze opeens album van de week op 3fm (een half jaar nadat het album uitkwam) schrijf maar op voor in de tent. En ik geloof ook niet dat de radiozenders alles weten meer dit is toch wel heel opvallend.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Hm, The Offspring heeft datzelfde weekend ook al een festival in Duitsland én Frankrijk. Zou dan eventueel wel kunnen, maar ik verwacht het niet. The Offspring is sowieso een naam die je eerder op Lowlands zou verwachten. In België staan ze op Groezrock (en dan waarschijnlijk niet op RW).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Dude soms snap ik jou totaal niet. Arctic Monkeys zijn te klein voor headliner maar Robert Plan kan wel subben? Lol. Ik vond je PP14-voorspelling gek genoeg toch wel vrij realistisch xd
thnx. Goede analyse over Offspring overigens. FF iets recht zetten. Als Robert Plant met eigen band komt is hij geen headliner voor de grootste festivals, RW ook niet toch. Gezien zijn tourdata past het (nog geen NLdata) en uitgaande van het aangetrokken publiek ook (uitgaande van RS). Wat betreft de AM discussie waar jullie blijkbaar HEEL veel waarde aan hechten, moeten jullie wel een paar dingen uit elkaar houden. Dat is: a) wat ik persoonlijk vind b) wat de massa vind c) of ze kunnen komen. Daarbij snap ik heel goed dat er massa's mensen zijn die AM willen zien headlinen. Máár dat ik reden heb om te vermoeden dat ze niet komen. Als ze wel komen, prima (alleen 2007 geweest), juich ik dat toe.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Isle Of Wight komt morgen weer met namen!
o.a. headliner voor zondag idd. Deze week meer festivals rondom pinksterweekend met namen. Rock a Field ook. RaR/RiP hebben ook al lang niets meer gemeld. Pinkpop met 1, vraag is wanneer, misschien ook morgenvroeg?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Pinkpop zal wel weer op di/wo/do komen. Verwacht nu eigenlijk wel weer een headliner. Hetzij Arctic Monkeys, hetzij Rolling Stones.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Pinkpop zal wel weer op di/wo/do komen. Verwacht nu eigenlijk wel weer een headliner. Hetzij Arctic Monkeys, hetzij Rolling Stones.

Of RHCP, Linkin Park.

Of Placebo, of Editors, of Kings of Leon.

Of helemaal geen headliner.
 

whiteandblack

Playlistbediener
16 jan 2014
29
0
Of Placebo, of Editors, of Kings of Leon.

Of helemaal geen headliner.
[/quote]

Kings of Leon niet, andere twee zouden ook kunnen. Ze zouden ook volgende week of over twee weken met een headliner kunnen komen, maar geen headliner voor de gehele bekendmaking in Paradiso lijkt me echt sterk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken