Pinkpop 2014

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
Nou, in zoverre “exclusive”voor UK. Dat geldt dus voor Biffy Clyro, KOL en RHCP, waardoor ze meteen voor alle andere festivals in UK waaronder ook Glasto afgeschreven zijn. Maar op het vaste land kunnen ze nog.

Ja dat bedoelde ik juist, dat ze "exclusive" zeggen waar "UK exclusive" moet staan. Maar de UK is natuurlijk het enige wat telt voor hun, dus dat zetten ze er niet eens meer bij. De rest van de wereld bestaat niet voor die arrogante Britten...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Misschien interessant om hier te zetten: iemand op Fok claimt dat Arctic Monkeys op Pinkpop staan, en in dezelfde post voorspelde hij enkele andere data die ondertussen uitgekomen zijn.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>
Nou, in zoverre “exclusive”voor UK. Dat geldt dus voor Biffy Clyro, KOL en RHCP, waardoor ze meteen voor alle andere festivals in UK waaronder ook Glasto afgeschreven zijn. Maar op het vaste land kunnen ze nog.

Ja dat bedoelde ik juist, dat ze “exclusive” zeggen waar “UK exclusive” moet staan. Maar de UK is natuurlijk het enige wat telt voor hun, dus dat zetten ze er niet eens meer bij. De rest van de wereld bestaat niet voor die arrogante Britten…

Ik geef ze geen ongelijk. Download, Leading/Reeds, T in the Park, Isle of Wight, Glastonbury en ga zo maar door. Genoeg te doen in de UK.

Wat betreft Arctic Monkeys; Zou kunnen, Arctic Monkeys zie ik nog steeds als een zekerheidje voor PP.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Misschien interessant om hier te zetten: iemand op Fok claimt dat Arctic Monkeys op Pinkpop staan, en in dezelfde post voorspelde hij enkele andere data die ondertussen uitgekomen zijn.
Kan, als ze Gouden Tip worden geloof ik dat ook wel. Maar ik heb dan weer signalen uit Duitsland waar wordt gemeld dat AM 5 juni op Rock am Ring en 9 juni Rock im Park spelen, dus ik ben nog altijd niet zeker ervan. Theoretisch kunnen ze dan de 8e nog, maar dan spelen ze 5 dagen achter elkaar. Oké, het wordt dan waarschijnlijk of RaR/RiP of toch Pinkpop. Als ze in Nederland dit jaar weer een festival doen tenminste.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
*phoe opluchting*
kings of leon, 2 juni ziggodome.... (dikke streep erdoor, voor zover die er nog niet stond)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Kan, als ze Gouden Tip worden geloof ik dat ook wel. Maar ik heb dan weer signalen uit Duitsland waar wordt gemeld dat AM 5 juni op Rock am Ring en 9 juni Rock im Park spelen, dus ik ben nog altijd niet zeker ervan. Theoretisch kunnen ze dan de 8e nog, maar dan spelen ze 5 dagen achter elkaar. Oké, het wordt dan waarschijnlijk of RaR/RiP of toch Pinkpop. Als ze in Nederland dit jaar weer een festival doen tenminste.

De signalen die ik krijg zeggen dan weer dan Scorpio altijd hun uiterste best doet om hun grote acts niet op de affiche van grote concurrent RaR/RiP te zien verschijnen. Maar goed, we zullen inderdaad wel zien, als er een Nederlandse datum komt in die periode moeten we daar niet te lang meer om wachten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Het gebeurt vaker dat bands die losse shows via Skorpio doen vervolgens via MLK ergens anders in Duitsland staan, maar goed. Overigens @Kereltje, de berichten van jou "bron" gaat dat toevallig over 2 losse (festival-achtige) shows in het land waar ze vorig jaar hebben gestaan (in middels bevestigd Bremen en Berlijn) en een festival aan een rivier (ik gok Frankrijk). Of wil je het beticht hier met ons delen waaruit we moeten concluderen dat Pinkpop in the running is voor Arctic Monkeys.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
In ander nieuws, ik ben effe een weekje of wat niet in het land, dus als Jan Smeets met een witte vlag begint te wapperen horen jullie het van de man zelf, *clowns-smiley die ik mobiel niet snap
En aangezien ik jullie niet met lege handen mag achterlaten, en ik niet meer geheimzinnig mocht doen: in 't hartje van de zevende maand 2 losse (festival-achtige) shows in het land waar ze vorig jaar wél hebben gestaan tijdens de EU tour. Een grootse UK aankondiging in augustus die iedereen al maanden met potlood had opgeschreven. En diezelfde maand dat festival aan die rivier waar ik ook nog wel een quote-je van maanden terug over kan oprakelen. De keuze is reuze deze zomer!



Arctic Monkeys hebben gisterenmiddag twee openluchtconcerten in Italie aangekondigd, halverwege juli. Reading valt misschien gemakkelijk te voorspellen, maar zoiets schud je toch echt niet zomaar uit je mouw. En uit het volledige bericht kan je afleiden dat Pinkpop ook genoemd wordt. Die rivier gaat over Rock En Seine dat toevallig deze week met namen komt. Dus alles uit dit bericht komt dan deze week, ook Pinkpop?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
oké, thnx, dus Arctic Monkeys 8 of 9 juni op Pinkpop en eventueel de Gouden Tip (misschien headliner zondag ook nog)??
ik denk dat er ook veel zijn die er niet blij mee zijn, AM-fans die niet naar een festival willen maar weer gedwongen worden een festival te moeten doen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
oké, thnx, dus Arctic Monkeys 8 of 9 juni op Pinkpop en eventueel de Gouden Tip (misschien headliner zondag ook nog)??<br>
ik denk dat er ook veel zijn die er niet blij mee zijn, AM-fans die niet naar een festival willen maar weer gedwongen worden een festival te moeten doen…
Bij die laatste zin voeg ik nog iets toe, 2 headliners delen met Rock Werchter is daar over nagedacht, is dat verstandig? (sorry ik blijf nog even negatief, omdat iemand dat moet doen ;) )
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
2 Headliners delen is niet slim, maar lijkt me moeilijk vermijdbaar (of je moet wel 2 headliners willen delen met RaR). De overgebleven kandidaten zijn dan Linkin Park, Rolling Stones, Editors, Arctic Monkeys en Placebo (en wellicht RHCP maar dat lijkt me niet) volgens mij?
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
In ander nieuws, ik ben effe een weekje of wat niet in het land, dus als Jan Smeets met een witte vlag begint te wapperen horen jullie het van de man zelf, *clowns-smiley die ik mobiel niet snap<br>
En aangezien ik jullie niet met lege handen mag achterlaten, en ik niet meer geheimzinnig mocht doen: in ‘t hartje van de zevende maand 2 losse (festival-achtige) shows in het land waar ze vorig jaar wél hebben gestaan tijdens de EU tour. Een grootse UK aankondiging in augustus die iedereen al maanden met potlood had opgeschreven. En diezelfde maand dat festival aan die rivier waar ik ook nog wel een quote-je van maanden terug over kan oprakelen. De keuze is reuze deze zomer!


Arctic Monkeys hebben gisterenmiddag twee openluchtconcerten in Italie aangekondigd, halverwege juli. Reading valt misschien gemakkelijk te voorspellen, maar zoiets schud je toch echt niet zomaar uit je mouw. En uit het volledige bericht kan je afleiden dat Pinkpop ook genoemd wordt. Die rivier gaat over Rock En Seine dat toevallig deze week met namen komt. Dus alles uit dit bericht komt dan deze week, ook Pinkpop?

Ik snap niks van je bericht (wat waarschijnlijk aan mijzelf ligt) maar is dit een qoute ofzoo? En van wie? Arctic Monkeys zou ik zelf gek genoeg toch nog een beetje jammer vinden, omdat ik die toch al ga zien op Werchter maar goed, wel één van mijn favoriete bands dus dan maar lekker twee keer zien.

Wel bizar dat ik vorig jaar feest vierde toen ik hoorde dat KoL op Werchter kwam, dit jaar begon te schreeuwen van frustratie en vanochtend weer enorm blij was dat ze in ieder geval niet op Pinkpop staan...
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
lijkt erop dat Arctic Monkeys op Lowlands zou staan na nieuwe bekendmakingen. of kan iemand dit ontkrachten?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Ik snap niks van je bericht (wat waarschijnlijk aan mijzelf ligt) maar is dit een qoute ofzoo? En van wie? Arctic Monkeys zou ik zelf gek genoeg toch nog een beetje jammer vinden, omdat ik die toch al ga zien op Werchter maar goed, wel één van mijn favoriete bands dus dan maar lekker twee keer zien.

Het is een quote van iemand op Fok! die nog niet aangekondigde data van Arctic Monkeys zegde te kennen, maar ze niet expliciet mocht zeggen en daarom dit vorige week in raadselvorm vertelde.

- 2 losse (festivalachtige) shows in het hartje van de zevende maand -> gisteren twee openluchtshows voor Italie aangekondigd halverwege juli
- UK aankondiging in augustus -> Reading/Leeds gisteren eindelijk bevestigd
- Festival aan de rivier -> Rock En Seine geeft donderdag de eerste namen
- Jan Smeets die met de witte vlag wappert -> vorig jaar zeggen dat Arctic Monkeys niet headlinewaardig is maar ze dit jaar wel als headliner boeken, m.a.w. het 'goedmaken' met AM
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
<div class="d4p-bbt-quote-title">JB7x wrote:</div>
lijkt erop dat Arctic Monkeys op Lowlands zou staan na nieuwe bekendmakingen. of kan iemand dit ontkrachten?

Ze zitten in Japan die week.
Sterker nog, niet gewoon die week, maar exact 2 van de Lowlands dagen. Dus duidelijk uitgesloten.
 

arjan

Playlistbediener
1 feb 2014
18
0
Wat weten jullie over: Fall out Boy, is dat ook een kanshebber???

Ze gaan dit jaar al naar de Heineken music hall maar zijn tijdens pinkpop wel op Rock Am Ring. Ik weet het niet
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken