Rock Werchter 2025

On popular demand en groot enthousiasme toch zelf topic aangemaakt!

Ik zal zelf de aanzet geven met volgende namen die ik als vrij zeker beschouw voor volgende editie:
  • Billie Eilish
  • 21 Pilots
  • Electric Callboy
  • Pearl Jam
  • Fontaines DC
Interessant om te zien hoe onze zekerheden een klein jaar later uitgedraaid zijn. Maar toch één op de vijf juist voorspeld. 😁

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: RuneBrico en MadMandra27
Uit het Pinkpop topic.

1747722810130.png

Ik zou het nog steeds een vreemd verhaal vinden. Laten we hopen dat we de Odell bullet nog kunnen dodgen... 😁

Uit het Pinkpop topic.

Bekijk bijlage 14198

Ik zou het nog steeds een vreemd verhaal vinden. Laten we hopen dat we de Odell bullet nog kunnen dodgen... 😁
Het zal waarschijnlijk vrijdag duidelijk worden.
Persoonlijk heb ik er geen probleem mee als hij komt, vorig jaar gemist en mijn dochter is fan (en heeft hem deze maand bij Billie Eilish niet vanaf het begin kunnen zien).

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ik zou het nog steeds een vreemd verhaal vinden.
Tja, Rock Werchter deelt letterlijk een anagram van 'm. Duidelijker kan je niet zijn.

Hoe dan ook, niet echt relevant voor mij want moet op dat moment bij Bright Eyes zijn.

Tja, Rock Werchter deelt letterlijk een anagram van 'm. Duidelijker kan je niet zijn.

Yes, maar dat is een vreemde actie toch. Waarom hem zo laat, op deze manier, als allerlaatste van de gehele line-up presenteren? Notabene iemand die er tijdens de vorige editie nog stond, toen 2 posities hoger. En dan komt hij nu terug voor een middagblokje van 45 minuten?

Ongeveer elke andere boeking was minder onbegrijpelijk geweest.

• Leuk
Waarderingen: festirock
Yes, maar dat is een vreemde actie toch. Waarom hem zo laat, op deze manier, als allerlaatste van de gehele line-up presenteren? Notabene iemand die er tijdens de vorige editie nog stond, toen 2 posities hoger. En dan komt hij nu terug voor een middagblokje van 45 minuten?

Ongeveer elke andere boeking was minder onbegrijpelijk geweest.
Scheelt wel dat ze dan minder lang hoeven te wachten op another love, 99% kent toch geen enkel ander nummer van hem

• Haha
Waarderingen: swissepfan

Hoe dan ook, niet echt relevant voor mij want moet op dat moment bij Bright Eyes zijn.
Scheelt hem wel wat. Voor zo een surprise act zou ik Bright Eyes nog durven links te laten liggen. Maar voor Tom Odell loop ik nog net niet de wei af.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Nou ja, dan toch even opnemen voor Tom Odell. Wat mij betreft toch een behoorlijk authentieke artiest met meerdere knappe nummers. Misschien live niet het meest spannend met zijn breekbare repertoire (denk dat hij ook beter in een tent tot zijn recht komt).
Niettemin ga ik, als hij inderdaad komt, waarschijnlijk toch kiezen voor Bright Eyes.

• Geweldig
Waarderingen: Louwers
Ik heb dat nieuwe album van Harry Styles Damiano David geluisterd. De single Born With a Broken Heart was een aardig popnummer maar wat een hoop zever is de rest zeg.

Gelukkig hebben we Beth Gibbons nog.

• Leuk
Waarderingen: DirkG en festirock
Shaboozey cancel Roskilde
Toch wel kras, eerst cancelt hij Pinkpop en nu Roskilde (woensdag 2 juli). Voorlopig staat hij nog wel op 29 juni op Glastonbury, dus onduidelijk wat de 'onvoorziene omstandigheden' zijn waardoor hij Roskilde moet cancelen.

Dan wordt het voor RW inmiddels een heel rijtje met artiesten met een vraagteken:
  • David Kushner heeft een hele serie optredens gecanceld vanwege mentale problemen. De herstart van zijn tour staat nog steeds gepland op 1 juli in Litouwen. Vooralsnog lijkt RW op zondag 6 juli dus door te gaan.
  • Dean Lewis heeft een hele serie optredens in de VS en Canada gecanceld vanwege stemproblemen. Zijn Canadese optredens van vandaag en morgen lijken door te gaan, dus we weten snel meer of zijn RW optreden van zondag 6 juli in gevaar is.
  • Shaboozey cancelde al Pinkpop en nu ook Roskilde. Onduidelijk wat de achtergrond is. Ook hij staat op zondag 6 juli op RW gepland.
  • Lola Young cancelt Parklife op 14 juni. Ik ben benieuwd wat daar de reden voor is. Eerste optredens daarna zijn RW (vrijdag 4 juli) en Roskilde op 6 juli.

Users who are viewing this thread