Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het zal waarschijnlijk vrijdag duidelijk worden.
Persoonlijk heb ik er geen probleem mee als hij komt, vorig jaar gemist en mijn dochter is fan (en heeft hem deze maand bij Billie Eilish niet vanaf het begin kunnen zien).
Yes, maar dat is een vreemde actie toch. Waarom hem zo laat, op deze manier, als allerlaatste van de gehele line-up presenteren? Notabene iemand die er tijdens de vorige editie nog stond, toen 2 posities hoger. En dan komt hij nu terug voor een middagblokje van 45 minuten?
Ongeveer elke andere boeking was minder onbegrijpelijk geweest.
Yes, maar dat is een vreemde actie toch. Waarom hem zo laat, op deze manier, als allerlaatste van de gehele line-up presenteren? Notabene iemand die er tijdens de vorige editie nog stond, toen 2 posities hoger. En dan komt hij nu terug voor een middagblokje van 45 minuten?
Ongeveer elke andere boeking was minder onbegrijpelijk geweest.
Nou ja, dan toch even opnemen voor Tom Odell. Wat mij betreft toch een behoorlijk authentieke artiest met meerdere knappe nummers. Misschien live niet het meest spannend met zijn breekbare repertoire (denk dat hij ook beter in een tent tot zijn recht komt).
Niettemin ga ik, als hij inderdaad komt, waarschijnlijk toch kiezen voor Bright Eyes.
Ik heb dat nieuwe album van Harry Styles Damiano David geluisterd. De single Born With a Broken Heart was een aardig popnummer maar wat een hoop zever is de rest zeg.
Toch wel kras, eerst cancelt hij Pinkpop en nu Roskilde (woensdag 2 juli). Voorlopig staat hij nog wel op 29 juni op Glastonbury, dus onduidelijk wat de 'onvoorziene omstandigheden' zijn waardoor hij Roskilde moet cancelen.
Dan wordt het voor RW inmiddels een heel rijtje met artiesten met een vraagteken:
David Kushner heeft een hele serie optredens gecanceld vanwege mentale problemen. De herstart van zijn tour staat nog steeds gepland op 1 juli in Litouwen. Vooralsnog lijkt RW op zondag 6 juli dus door te gaan.
Dean Lewis heeft een hele serie optredens in de VS en Canada gecanceld vanwege stemproblemen. Zijn Canadese optredens van vandaag en morgen lijken door te gaan, dus we weten snel meer of zijn RW optreden van zondag 6 juli in gevaar is.
Shaboozey cancelde al Pinkpop en nu ook Roskilde. Onduidelijk wat de achtergrond is. Ook hij staat op zondag 6 juli op RW gepland.
Lola Young cancelt Parklife op 14 juni. Ik ben benieuwd wat daar de reden voor is. Eerste optredens daarna zijn RW (vrijdag 4 juli) en Roskilde op 6 juli.