Pinkpop 2014

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Wat een sensatie! Jett rebel plekje in de tent?

Jett Rebel is zo ongeveer wel aangekondigd door Jan vanmorgen. Leuke naam! Verder hoop ik inderdaad ook heel erg op London Grammar @Sjoerd . Echt gave muziek is dat. Het ziet er goed uit jongens x)
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Dit klinkt erg goed. Hopelijk worden The Stones deze week nog officieel bevestigd. maar dat zal wel eerder volgende week worden of later.. maar dit is in elk geval spannend..
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
- Stel; The Rolling Stones komen niet?
“Dan hebben we een hele mooie andere headliner. En als de Stones wel doorgaat dan hebben we twee fantastische headliners.”
Quote van hier.


Hoe moet ik dit zien, twee headliners op een dag?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
- Stel; The Rolling Stones komen niet?<br>
“Dan hebben we een hele mooie andere headliner. En als de Stones wel doorgaat dan hebben we twee fantastische headliners.”

Quote van hier.

Hoe moet ik dit zien, twee headliners op een dag?

Simpel toch? Als RS niet komen hebben ze met Metallica nog steeds een act die qua populariteit de dagtickets doen wegvliegen, als RS wel komen hebben ze daarnaast nog eens een act die de weekendkaarten op een dag wegkrijgt. Hoe dan ook stukken beter dan sommige van de voorbije edities.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Misschien hebben ze dan de Arctic Monkeys wel als sub weten te boeken, wie weet :p. Of Placebo/Editors als sub?
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
489
36
Waarom is Fall out Boy zo raar? Maar The Rolling Stones zijn wel echt geweldig, ik denk dat "kinderen" dit ook vet vinden. Ik ben zelf ook 13 en het is na Queen een van mijn favoriete bands
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Arctic Monkeys als sub... Wanneer gaat iedereen nou eens inzien dat die alleen maar headlinen hier, en dat dat terecht is. Editors en Placebo zie ik ook niet subben. Ik verwacht AM als headliner, Placebo op Lowlands en Editors verwacht ik helemaal niet eigenlijk.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Iemand twittert zojuist naar pinkpoppers ofzo, dat ie een tip had gekregen dat editors op pp14 staan

Sorry dat ik geen link heb maar dit was via mijn twitter en @pinkpoppers had dit geretweet
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Arctic Monkeys als sub… Wanneer gaat iedereen nou eens inzien dat die alleen maar headlinen hier, en dat dat terecht is. Editors en Placebo zie ik ook niet subben. Ik verwacht AM als headliner, Placebo op Lowlands en Editors verwacht ik helemaal niet eigenlijk.

Ben ik met je eens hoor. Editors hebben inderdaad nog nauwelijks wat aangekondigd voor dit jaar dus verwacht ik niet. En Arctic Monkeys gaan gewoon headlinen als ze komen. Maar Smeets zegt dat ze een headliner + een grote headliner hebben, zoiets stond er in elk geval gequote. Lijkt mij dan een doorschuifheadliner, als de Stones niet komen dan.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Simpel toch? Als RS niet komen hebben ze met Metallica nog steeds een act die qua populariteit de dagtickets doen wegvliegen, als RS wel komen hebben ze daarnaast nog eens een act die de weekendkaarten op een dag wegkrijgt. Hoe dan ook stukken beter dan sommige van de voorbije edities.
Als het op het hele weekend slaat is het idd simpel, maar waarom zegt ie dan maar één headliner. Is de andere niet goed, of gewoon nog niet rond?
Misschien heeft hij al een backup plan geboekt van headliner formaat die voor de stones staan, en doorschuiven als het toch mis loopt. Lijkt me ook wel raar, waar haalt ie het geld allemaal vandaan :')
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
- Stel; The Rolling Stones komen niet?<br>
“Dan hebben we een hele mooie andere headliner. En als de Stones wel doorgaat dan hebben we twee fantastische headliners.”

Quote van hier.

Hoe moet ik dit zien, twee headliners op een dag?

Ik heb net ff terug geluisterd en zoals Smeets het zegt klinkt het echt wel alsof hij het over 1 dag heeft. Verwacht iets als Placebo ofzo. Hij zegt ook dat als de Stones niet komen ze weer budget neutraal zijn en dat het wel goed is voor de ticketprijzen.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Arctic Monkeys als sub… Wanneer gaat iedereen nou eens inzien dat die alleen maar headlinen hier, en dat dat terecht is. Editors en Placebo zie ik ook niet subben. Ik verwacht AM als headliner, Placebo op Lowlands en Editors verwacht ik helemaal niet eigenlijk.

Precies hetzelfde wat ik denk.
Editors doen 1 festival in juli en meer niet, dus die verwacht ik al helemaal niet en Placebo zie ik ook niet komen want die doen niets in juni. dus die doen Lowlands of iets anders, wat zou ik niet weten maar goed. :p Arctic Monkeys zijn gewoon headliner.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
....tik.....tik....tik....tik.....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik.... (time is runnin' out Mick, Keith, Ron & Charlie!!)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Wie zegt dat het ondertussen al niet allemaal in kannen en kruiken is? RS wilden toch altijd zelf hun optredens aankondigen, dan kan het misschien zijn dat Smeets er vanaf het jawoord niets meer over mag zeggen?

Ik vind het zelf verdacht dat ze zoveel media-aandacht creëren met een band die nog niet volledig rond zou zijn. Volgens mij is dat al eventjes (een dag of twee) rond en mogen ze gewoon niet expliciet zeggen dat de Stones komen, dus doen ze het zo :D
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Dat lijkt me wel als ze zoiets in de krant zetten ja. Maar goed, Mick kan altijd op de dag zelf nog weglopen dus een ja-woord blijft voorwaardelijk :')
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Dat lijkt me wel als ze zoiets in de krant zetten ja. Maar goed, Mick kan altijd op de dag zelf nog weglopen dus een ja-woord blijft voorwaardelijk :’)
(...snik...)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Vertel mij wat : "Spanning over komst Rolling Stones naar Pinkpop loopt op"
http://www.l1.nl/nieuws/242861-spanning-over-komst-rolling-stones-naar-pinkpop-loopt-op
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Hm. Zou het meer lachwekkend, zielig of grappig zijn als ze nu niet komen? Jan maakt er elk jaar een heel circus van, maar dit gaat wel erg ver :')
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken