Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jett Rebel is zo ongeveer wel aangekondigd door Jan vanmorgen. Leuke naam! Verder hoop ik inderdaad ook heel erg op London Grammar @Sjoerd . Echt gave muziek is dat. Het ziet er goed uit jongens x)
Dit klinkt erg goed. Hopelijk worden The Stones deze week nog officieel bevestigd. maar dat zal wel eerder volgende week worden of later.. maar dit is in elk geval spannend..
- Stel; The Rolling Stones komen niet?
“Dan hebben we een hele mooie andere headliner. En als de Stones wel doorgaat dan hebben we twee fantastische headliners.” Quote van hier.
- Stel; The Rolling Stones komen niet?<br>
“Dan hebben we een hele mooie andere headliner. En als de Stones wel doorgaat dan hebben we twee fantastische headliners.”
Simpel toch? Als RS niet komen hebben ze met Metallica nog steeds een act die qua populariteit de dagtickets doen wegvliegen, als RS wel komen hebben ze daarnaast nog eens een act die de weekendkaarten op een dag wegkrijgt. Hoe dan ook stukken beter dan sommige van de voorbije edities.
Waarom is Fall out Boy zo raar? Maar The Rolling Stones zijn wel echt geweldig, ik denk dat "kinderen" dit ook vet vinden. Ik ben zelf ook 13 en het is na Queen een van mijn favoriete bands
Arctic Monkeys als sub... Wanneer gaat iedereen nou eens inzien dat die alleen maar headlinen hier, en dat dat terecht is. Editors en Placebo zie ik ook niet subben. Ik verwacht AM als headliner, Placebo op Lowlands en Editors verwacht ik helemaal niet eigenlijk.
Arctic Monkeys als sub… Wanneer gaat iedereen nou eens inzien dat die alleen maar headlinen hier, en dat dat terecht is. Editors en Placebo zie ik ook niet subben. Ik verwacht AM als headliner, Placebo op Lowlands en Editors verwacht ik helemaal niet eigenlijk.
Ben ik met je eens hoor. Editors hebben inderdaad nog nauwelijks wat aangekondigd voor dit jaar dus verwacht ik niet. En Arctic Monkeys gaan gewoon headlinen als ze komen. Maar Smeets zegt dat ze een headliner + een grote headliner hebben, zoiets stond er in elk geval gequote. Lijkt mij dan een doorschuifheadliner, als de Stones niet komen dan.
Simpel toch? Als RS niet komen hebben ze met Metallica nog steeds een act die qua populariteit de dagtickets doen wegvliegen, als RS wel komen hebben ze daarnaast nog eens een act die de weekendkaarten op een dag wegkrijgt. Hoe dan ook stukken beter dan sommige van de voorbije edities.
Als het op het hele weekend slaat is het idd simpel, maar waarom zegt ie dan maar één headliner. Is de andere niet goed, of gewoon nog niet rond?
Misschien heeft hij al een backup plan geboekt van headliner formaat die voor de stones staan, en doorschuiven als het toch mis loopt. Lijkt me ook wel raar, waar haalt ie het geld allemaal vandaan :')
- Stel; The Rolling Stones komen niet?<br>
“Dan hebben we een hele mooie andere headliner. En als de Stones wel doorgaat dan hebben we twee fantastische headliners.”
Ik heb net ff terug geluisterd en zoals Smeets het zegt klinkt het echt wel alsof hij het over 1 dag heeft. Verwacht iets als Placebo ofzo. Hij zegt ook dat als de Stones niet komen ze weer budget neutraal zijn en dat het wel goed is voor de ticketprijzen.
Arctic Monkeys als sub… Wanneer gaat iedereen nou eens inzien dat die alleen maar headlinen hier, en dat dat terecht is. Editors en Placebo zie ik ook niet subben. Ik verwacht AM als headliner, Placebo op Lowlands en Editors verwacht ik helemaal niet eigenlijk.
Precies hetzelfde wat ik denk.
Editors doen 1 festival in juli en meer niet, dus die verwacht ik al helemaal niet en Placebo zie ik ook niet komen want die doen niets in juni. dus die doen Lowlands of iets anders, wat zou ik niet weten maar goed. Arctic Monkeys zijn gewoon headliner.
....tik.....tik....tik....tik.....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik....tik.... (time is runnin' out Mick, Keith, Ron & Charlie!!)
Wie zegt dat het ondertussen al niet allemaal in kannen en kruiken is? RS wilden toch altijd zelf hun optredens aankondigen, dan kan het misschien zijn dat Smeets er vanaf het jawoord niets meer over mag zeggen?
Ik vind het zelf verdacht dat ze zoveel media-aandacht creëren met een band die nog niet volledig rond zou zijn. Volgens mij is dat al eventjes (een dag of twee) rond en mogen ze gewoon niet expliciet zeggen dat de Stones komen, dus doen ze het zo
Dat lijkt me wel als ze zoiets in de krant zetten ja. Maar goed, Mick kan altijd op de dag zelf nog weglopen dus een ja-woord blijft voorwaardelijk :')
Dat lijkt me wel als ze zoiets in de krant zetten ja. Maar goed, Mick kan altijd op de dag zelf nog weglopen dus een ja-woord blijft voorwaardelijk :’)
Vertel mij wat : "Spanning over komst Rolling Stones naar Pinkpop loopt op"
http://www.l1.nl/nieuws/242861-spanning-over-komst-rolling-stones-naar-pinkpop-loopt-op