Jera on Air 2025

Ik heb vernomen, maar geen directe bron dat de Vulture, Hawk en Buzzard tegelijkertijd zijn. En de Eagle en de Sparrow. Maakt het nog lastiger vermoed ik qua clashes...

• Leuk
Waarderingen: Pepperfunk
Ik heb vernomen, maar geen directe bron dat de Vulture, Hawk en Buzzard tegelijkertijd zijn. En de Eagle en de Sparrow. Maakt het nog lastiger vermoed ik qua clashes...
Damn, de twee no barriers tegelijk. Als die even groot zijn als vorig jaar, zal dat veel volk van de mainstage wegzuigen. Of zouden ze de Vulture nog wat inkorten? Sex Pistols en knocked loose bijvoorbeeld spelen niet daar als laatste, terwijl ze wel duidelijk groter zijn dan een Yellowcard en Denzel Curry.

• Leuk
Waarderingen: Karel_073
De Line Up is rond met toevoegingen. Abba Fever, TikTok Tammo, Tankzilla, Press Club, Bony Macaroni en de return of the one and only Orgel Joke!!!
Bron? Vind het nergens.
Bony stond al op de affiche.

Edit, zie het nu ook in de appic app. Morgen dan officiele aankondiging? Meteen met timetable graag.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Onne
Valt er voor Jera vlot te ticketswappen? Of moet je rekening houden met identiteitscontroles en naam op ticket?

Het wordt normaal het eerste jaar dat ik een dagje afzak, dus geen idee hoe ze het daar aanpakken 😄.

Valt er voor Jera vlot te ticketswappen? Of moet je rekening houden met identiteitscontroles en naam op ticket?

Het wordt normaal het eerste jaar dat ik een dagje afzak, dus geen idee hoe ze het daar aanpakken 😄.
Ticketswap werkt prima.

• Leuk
Waarderingen: Zecke

Users who are viewing this thread