Paaspop 2024

RubenJS

Support act
18 feb 2023
826
2.379

IMG_9724-1024x683.jpg

Paaspop 2024​

Datum: 29-31 maart 2024
Venue: Festivalterrein Molenheide
Plaats: Schijndel
Land: Nederland
Organisator: Paaspop Events
Directeur: Chris Seijkens
Capaciteit: 50000
Eerste editie: 1974

Alle info:
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.584
585
𝗘𝗘𝗥𝗦𝗧𝗘 𝗡𝗔𝗠𝗘𝗡 // 𝗟𝗔𝗔𝗧𝗦𝗧𝗘 𝗞𝗔𝗔𝗥𝗧𝗘𝗡
💥
Nieuws! Op dinsdag 21 november kondigen we de eerste namen aan en op zaterdag 25 november start de reguliere kaartverkoop voor Paaspop 2024! Naast de aller- allerlaatste weekendkaarten, scoor je vanaf dan ook je dagkaarten. Maar let op: ook deze zijn zeer beperkt beschikbaar, dus zorg dat je klaarzit.
🚀

⛺
Pak jij Paaspops Camping mee? De accommodaties en vriendenarea’s zijn vanaf zaterdag 25 november te boeken. Meer info over de ticketprijzen en accommodaties volgt snel! Voor nu:
𝗕𝗹𝗼𝗸 𝗶𝗻 𝗷𝗲 𝗮𝗴𝗲𝗻𝗱𝗮:
→ Dinsdag 21 nov: eerste namen Paaspop 2024
→ Zaterdag 25 nov 11:00 uur: laatste kaarten + accommodaties
→ 29 t/m 31 maart: Paaspop 2024
🔥

Benieuwd wat hier gaat komen.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
ik heb al kaarten dus ik kijk met spanning uit.
iedere lichting zit heel veel meuk bij, maar eigenlijk ook altijd wel iets leuks.
en soms zelfs iets wat top is.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.584
585
Abel zal hier wel staan als nederpop classic. Meis, Mooneye, Subterranean Street Society, dat soort namen gok ik.
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
498
566
Qua internationale acts staan er meestal acts die al een zaalshow hebben staan rond die tijd zie Limp Bizkit dit jaar en Eagles of Death Metal en Franz Ferdinand 2022
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
idd een underworld, prodigy of chemical broters zou heel vet zijn, maar wellicht te duur
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Dit jaar wil ik voor het eerst naar Paaspop gaan. Welke stages zijn echt aan te raden om te bezoeken? Of is dit afhankelijk van wat er geprogrammeerd staat.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
Vreemde vraag.
Gaat er ooit wel ns iemand naar n stage , puur om van t podium te genieten??
T hangt toch altijd van de band af die er speelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Vreemde vraag.
Gaat er ooit wel ns iemand naar n stage , puur om van t podium te genieten??
T hangt toch altijd van de band af die er speelt.
Uiteraard moet je wel iets met de act hebben die er speelt. Maar ik kies op festivals altijd voor de kleinste podia als ik keuzes moet maken tussen verschillende acts. Of ik loop bewust de kleinste tent in als er niet echt iets speelt wat ik heel graag wil zien, maar ik wil toch wat van de muziek mee krijgen.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
Snap ik ook wel
Ik vermijd op paaspop zo veel mogelijk de Apeldoorn. Hoofdpodium. Er zijn meer dan genoeg leukere kleine tentjes.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
404
De aankleding op Paaspop is overal goed. Vorig jaar was The Silver Warehouse meerdere keren tijdelijk dicht vanwege drukte/opstootjes. Die heb ik verder dan ook vermeden.
Ik twijfel of ik dit jaar met de kids ga, ze willen zelf naar Pinkpop 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Vreemde vraag.
Gaat er ooit wel ns iemand naar n stage , puur om van t podium te genieten??
T hangt toch altijd van de band af die er speelt.
Niet helemaal. Soms ga je ook naar een podium om de sfeer te proeven en aankleding te zien. Vooral bij een SZiget of een Tomorrowland is dit normaal. Maar sorry dat ik de vraag stelde 😉
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
dat geldt wellicht bij een festival als tomorowland, maar bij paaspop lijkt me dat niet aan de orde
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
498
566
Dit jaar wil ik voor het eerst naar Paaspop gaan. Welke stages zijn echt aan te raden om te bezoeken? Of is dit afhankelijk van wat er geprogrammeerd staat.
Dit jaar vooral te vinden in The Jack, Luxor en Phoenix en een enkele keer op de mainstage. Hier staan voor mij toch vooral de sterkere live acts. In Thunderbolt heb je vaak een aantal tribute bandjes. Mocht je van Nederlandstalig houden is de Dolle Mina wat voor jou en houdt je van elektronische muziek zou ik de Silver Warehouse aanbevelen. Verder ook gewoon genoeg rand programma. Voor ieder wat wils dus
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Nikfestilover

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken