Lowlands 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.418
2.497
Ondertussen maakt Fred again.. zijn eerste stadionshow bekend in LA aankomende week(!). Op Wikipedia staat een capaciteit van 90.000 en hij lijkt in een story te zeggen dat er meer komen dit jaar in de US.

Nu Lowlands headliner, in een/twee jaar ArenA/Gelredome? Niks verbaast me meer met die gast.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.934
3.975
Ondertussen maakt Fred again.. zijn eerste stadionshow bekend in LA aankomende week(!). Op Wikipedia staat een capaciteit van 90.000 en hij lijkt in een story te zeggen dat er meer komen dit jaar in de US.

Nu Lowlands headliner, in een/twee jaar ArenA/Gelredome? Niks verbaast me meer met die gast.
Zou over een jaar of 10 wel een kanshebber voor Pinkpop zijn denk ik
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
364
515
Ondertussen maakt Fred again.. zijn eerste stadionshow bekend in LA aankomende week(!). Op Wikipedia staat een capaciteit van 90.000 en hij lijkt in een story te zeggen dat er meer komen dit jaar in de US.

Nu Lowlands headliner, in een/twee jaar ArenA/Gelredome? Niks verbaast me meer met die gast.
Hier kreeg ik ook een mailtje over, ongekend wel. Persoonlijk begrijp ik het heel goed, maar het blijft knap.

Erg veel zin in de Lowlands show. Voor mij toch de headliner waar ik het meeste naar uitkijk. Ik hoop dat het toch weer een stukje beter (en vooral anders) dan de Ziggo Dome shows :)
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Novis95

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
364
515
Ben hier een beetje bang voor, maar ik ben er ook wel bij waarschijnlijk. Even kijken wat er tegenover staat, wellicht dat ik wat later achteraan aansluit
Persoonlijk vind ik het geen ramp, de setlist is tot nu toe toch elke keer weer anders geweest en Fred wist me telkens wel te verassen met overgangen.

De nummers die altijd voorbij komen zijn dan ook meteen ook wel favorieten voor mij, dus dat is zeker geen straf
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
364
515
Overigens benieuwd waar Overmono gaat staan en hoe die set eruit komt te zien. Vorige keer op Lowlands vond ik erg goed, in Paradiso viel het mij wat tegen
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke en BeWario

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
537
477
Ondertussen maakt Fred again.. zijn eerste stadionshow bekend in LA aankomende week(!). Op Wikipedia staat een capaciteit van 90.000 en hij lijkt in een story te zeggen dat er meer komen dit jaar in de US.

Nu Lowlands headliner, in een/twee jaar ArenA/Gelredome? Niks verbaast me meer met die gast.
Na 2x Ziggo Dome direct uitverkopen zit dat er natuurlijk dik in. Bizar hoor
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
419
528
Even de app door scrollen, het gearceerde staat zo in de app, dus geen aandachtspunt van mij (staat inmiddels ook op de website):

IMG_6335.jpeg
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
742
1.038
Lees net in de FAQ dat er een mindervalidencamping is. Gewoon uit interesse; weet iemand waar die zit?
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
364
515
Ondertussen maakt Fred again.. zijn eerste stadionshow bekend in LA aankomende week(!). Op Wikipedia staat een capaciteit van 90.000 en hij lijkt in een story te zeggen dat er meer komen dit jaar in de US.

Nu Lowlands headliner, in een/twee jaar ArenA/Gelredome? Niks verbaast me meer met die gast.
En het is ook nog (zo goed als) uitverkocht binnen een paar minuten..
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
721
1.210
Ik weet niet of er nog mensen kaartjes zoeken, maar ik zie er steeds meer op ticketmaster staan. Er staan nu 22 kaarten op, wel nogsteeds ver boven de vraagprijs helaas.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken