Lowlands 2017

1 mei 2017
289
0
emmers met glijmiddel wrote:
Ik ben vooral benieuwd hoe de verdelingen van perstickets gebeuren tussen de redactieleden.
1f642.svg



Daar wil ik je best wat over vertellen. Bij vrijwel alle grote festivals geldt de vuistregel: 1 recensent en 1 fotograaf. Die tickets moeten we verdelen over onze redactie van ruim 40 (!) man. Dat doen we vervolgens zo eerlijk mogelijk en in goed overleg met elkaar, waardoor iedere redacteur verslag doet van zo’n 2-3 festivals per jaar, afhankelijk van de juiste skillset en de mate van inzet in de afgelopen tijd.

Zo was Thomas bijvoorbeeld naar Primavera, Werchter en Solar.

Bedankt voor het inzicht. :)
Zowel een schrijver als een fotograaf per medium is redelijk.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ohh, wat krijg ik toch jeuk van die mensen die veels te lang wachten met tickets halen. Fix toch kaartjes als je het geld hebt, de kans dat je ze later kan verkopen is zooooo groot. Of met een 10tje verlies maar dan hedde ook nog gin man overboord.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
Er komen woensdag 26 juli 641 weekendtickets in de verkoop. Vanaf 11 uur.
Dus wie nog zoekt: Succes!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Ohh, wat krijg ik toch jeuk van die mensen die veels te lang wachten met tickets halen. Fix toch kaartjes als je het geld hebt, de kans dat je ze later kan verkopen is zooooo groot. Of met een 10tje verlies maar dan hedde ook nog gin man overboord.

Mee eens, had ik ook moeten doen. Gelukkig is het bij mij nog goedgekomen. ??
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
Vandaag is het tijd voor de laatste 18 nieuwe toevoegingen aan het muziekprogramma van A Campingflight To Lowlands Paradise 2017!

Nicolas Jaar, Killbox (Ed Rush + Audio), A.A.N., Bruxas, Clap! Clap!, David Keenan, Dazion (live), De Linkse Kerk door St. Paul, DOOL, Kimbala, Mydy Rabycad, Signal, Stefflon Don, You’re a Melody DJ’s, Abstract, WaxFiend, SIROJ en Drivah.

Donderdag verschijnt de programmakrant bij nrc.next en NRC Handelsblad, komen de blokkenschema’s online en is de nieuwe app te downloaden.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Nicolas Jaar? de rest zegt me niet zoveel. Misschien ook maar goed want er staat al zoveel goeds. Hyped, nog een paar weekjes wachten, zinan.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Wat vet! Nog even Nicolaas Jaar uit de hoge hoed toveren! Dool schijnt ook wel goed te zijn, is Nederlandse hardrock/metal en Bruxas is een zijproject van Jacco Gardner, die wil ik nog wel zien!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
DOOL had ik wel verwacht, staan al wel bijna overal, maar ik vind haar wel een toffe dame

De rest maar even luisteren ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Behalve Dool, niet aan mij besteed dit lijstje...... nu vol spanning wachten op donderdag ?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
pfff, verhinderd op woensdag 11:00. Mensen die het voor me willen proberen (en succes hebben) worden getrakteerd!!
Ik zoek nog 2 tickets voor de duidelijkheid.

Wil best een poging voor je wagen hoor :)

 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Nicolas Jaar is toch nog wel een toffe naam voor de laatste drop.
Vriendinnetje blij met Stefflon Don.
Dool heb ik gezien op Paaspop en is echt wel een goede band hoor , dus als je van duistere rock houdt zeker de moeite waard.

pfff, verhinderd op woensdag 11:00. Mensen die het voor me willen proberen (en succes hebben) worden getrakteerd!!
Ik zoek nog 2 tickets voor de duidelijkheid.

Ik moet het toch al proberen voor iemand anders, dus als ik er meer kan bestellen, wil ik dat best doen.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
435
Ik vond Nicolas Jaar op DTRH echt helemaal niks. Maargoed, voor ieder wat wils toch. Ondanks de voor mij teleurstellende laatste drop, vind ik de line up echt killer.

Mumford and Sons, The XX, Editors, Alt -J(was echt geweldig op Colours of Ostrava), Chef' Special, Flume, Michael Kiwanuka(ook geweldig op Colours of Ostrava), Moderat, Future Islands, Glass Animals, Mac Demarco, Mura Masa, Nothing But Thieves, Pvris, Tash Sultana, Bloody Beetrots, The Shins, Tove Lo, Eden, Haus, J. Bernardt, Parcels en Yungblud.

Zij gaan het voor me doen op LL. Ik zal er een hoop niet kunnen zien vanwege clashes ben ik bang!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Even tussendoor: Ik vind Alt-J echt maar een paar leuke nummers hebben, gaan ze mij live overtuigen of is het live net zo op de plaat?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken