Lowlands 2017

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Raskolnikov wrote:
Ken alleen Jameszoo van deze lichting…. klein opvulgrut?

Maar nu nog 10-15 namen dus?


Dit is Hacienda… valt volgens mij niet onder de gewone namen?

Geen idee eigenlijk? Zou mooi zijn als dat niet zo is. Dan komen er nog meer dan 30.

Wat is toch de reden dat ze zo lang wachten?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.194
6.667
Benji B is bekend van BBC Radio 1 waar hij een programma heeft en draait een mix tussen UK house en hiphop. Jarreau Vandal is zowat hét opkomend talent in de underground van Nederland, staat zowieso gelijk aan een enorm feestje. Vandal draait een mix tussen trap, hiphop, future en andere shiz, daar gaan we nog van horen. Zeg dat ik het u heb gezegd. Lefto, heeft al jaren zijn vaste stek in het programma van Stubru en draait ieder jaar Pukkelpop gewoon weer plat als resident. Dit jaar dan ook Lowlands veronderstel ik? ;) Stwo is dan weer zo'n bedroom producer die het genre naar een hoger niveau heeft getilt enkele jaren geleden maar toch vrij underground is gebleven. Check 'm uit zou ik zeggen. De laatste van het pak die ik ken is Vic Crezée. Net zoals Vandal een kerel uit de underground van Nederland die al op enkele feestjes hier in België heeft gedraaid volgens mij. Staat garrant voor een feestje dat steevast begint bij hiphop maar zich gaandeweg spreidt over verschillende genres in z'n set.
De rest ken ik niet echt zo maar er zitten enkele leuke namen tussen voor als ge niks zou te zien hebben en ge hebt zin in een feestje haha
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Raskolnikov wrote:
Ken alleen Jameszoo van deze lichting…. klein opvulgrut?

Maar nu nog 10-15 namen dus?


Dit is Hacienda… valt volgens mij niet onder de gewone namen?

Serieus. Menig kleiner festival zal ongelooflijk blij zijn met deze lichting. Ik vind juist dat ze voor het eerst echt een goede line up hebben neergezet in de hacienda. Jameszoo , Fs green , jarreau vandal, Philip loulazou , mr wix, lefto en beesmund soundsystem zijn stuk voor stuk namen die ook in een andere tent hadden kunnen staan. Dik tevreden ben ik ?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Indiaantje89 wrote:
Raskolnikov wrote:
Ken alleen Jameszoo van deze lichting…. klein opvulgrut?

Maar nu nog 10-15 namen dus?


Dit is Hacienda… valt volgens mij niet onder de gewone namen?


Serieus. Menig kleiner festival zal ongelooflijk blij zijn met deze lichting. Ik vind juist dat ze voor het eerst echt een goede line up hebben neergezet in de hacienda. Jameszoo , Fs green , jarreau vandal, Philip loulazou , mr wix, lefto en beesmund soundsystem zijn stuk voor stuk namen die ook in een andere tent hadden kunnen staan. Dik tevreden ben ik ?

Dan moet ik maar eens gaan luisteren dan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Indiaantje89 wrote:
Raskolnikov wrote:
Ken alleen Jameszoo van deze lichting…. klein opvulgrut?

Maar nu nog 10-15 namen dus?


Dit is Hacienda… valt volgens mij niet onder de gewone namen?


Serieus. Menig kleiner festival zal ongelooflijk blij zijn met deze lichting. Ik vind juist dat ze voor het eerst echt een goede line up hebben neergezet in de hacienda. Jameszoo , Fs green , jarreau vandal, Philip loulazou , mr wix, lefto en beesmund soundsystem zijn stuk voor stuk namen die ook in een andere tent hadden kunnen staan. Dik tevreden ben ik
1f44d.svg
Dat snap ik, ik vind het voor de Hacienda ook geen slechte lichting (al ben ik er niet te vinden). Alleen de Hacienda valt pas sinds vorig jaar een beetje onder de line-up (voorheen moest je maar zien wie daar stonden te spelen). Raskolnikov verwacht nog een x aantal namen, en ik vroeg me af of dat nu minder is geworden aangezien dit de Hacienda namen zijn.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
Alex Vargas en Hurts erbij voor Sziget, dus in de buurt tijdens Lowlands en Pukkelpop.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Zing mee op de Alpha!

Was jij bij de eerste Lowlands in 1993 of speelde je toen liever met Playmobil? Misschien was je zelfs nog niet eens geboren. Het maakt allemaal niets uit, want Lowlandshits zijn tijdloze hits! ‘Insane in the Brain’? Check! ‘(You Gotta) Fight for Your Right (to Party!)? Ja, duh! ‘I Bet You Look Good on the Dancefloor’? Absoluut! Er zijn er vele voorbijgekomen in 25 jaar Lowlands en je hoort ze allemaal tijdens De Grote 25 Jaar A Campingflight to Lowlands Paradise Greatest Hits Sing-along op zaterdagochtend in de Alpha.

Tijdens dit spetterende flashbackspektakel vol legendarische meebrulhits en andere onvergetelijkheden wordt de all-time greatest Lowlandsgangmaker Dolf Jansen bijgestaan door een muzikaal dreamteam onder leiding van drumbeest Martijn Bosman. Wie er nog meer langskomen? De Jeugd van Tegenwoordig, Heideroosjesheld Marco Roelofs, Dichter des Vaderlands Ester Naomi Perquin en zelfs Kees van Hondt – de man wiens feestjes van Andorra tot Zimbabwe bekendstaan als het ultieme geluk.

Altijd al gedroomd van een optreden op dat heilige podium? Wie weet mag je zelfs meedoen in het Lowlandskoor! Beste. Jubileumfeest. Ooit. Want zoals Dolf zegt: ‘Er zijn dingen die je maar een keer in je leven meemaakt: Feyenoord kampioen, een frisruikende slaapzak, 4 integere politici bij elkaar en natuurlijk De Grote 25 Jaar A Campingflight to Lowlands Paradise Greatest Hits Sing-along!

Meld je hier aan voor het Lowlandskoor, er worden 25 inzendingen geselecteerd!

http://lowlands.nl/nieuws/2017/07/18/zing-mee-op-alpha/
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Niets leukers dan knallen met Kees van Hondt, gaaf dit, heb me opgegeven :D
Begin intussen steeds banger te worden voor het blokkenschema, er is gewoon teveel wat ik wil zien.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Niets leukers dan knallen met Kees van Hondt, gaaf dit, heb me opgegeven ?
Begin intussen steeds banger te worden voor het blokkenschema, er is gewoon teveel wat ik wil zien.

Zullen vast lastige keuzes tussen gaan zitten ?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik heb me ook opgegeven.

Ik heb als reden waarom ik in het koor moet:
Omdat ik vroeger tijdens zangles buiten mocht spelen. Omdat ik meeschreeuwde ipv zong

(Echt gebeurd) ?
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Kunnen we nog een lichting namen verwachten voor de reguliere programmering?

Het lijkt me toch sterk dat bv Wolfmother op 20 Aug in Haarlem speelt en niet op LL komt..
 

Dirk1617899583

Playlistbediener
14 feb 2017
17
0
Kunnen we nog een lichting namen verwachten voor de reguliere programmering?

Het lijkt me toch sterk dat bv Wolfmother op 20 Aug in Haarlem speelt en niet op LL komt..

Ik denk niet dat ze Wolfmother 2 jaar achter elkaar gaan programmeren. (Ik hoop het ook wel natuurlijk, maar lijkt me onwaarschijnlijk)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken