Lowlands 2017

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Juist leuk dat er zoveel dingen te doen zijn/gebeuren oo het terrein. Ik ga altijd naar de muzieknamen, maar altijd leuk om dit soort dingen te zien als je er voorbij loopt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Ik hoop trouwens dat Solange niet gaat afzeggen net als voor Dour. Die heeft iets te veel getourd de afgelopen maand blijkbaar.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
k denk dat na een mislukt Pinkpop dit heerschap er genoegen in schept om af te geven op LL, geen idee waarom eigenlijk als je toch niet gaat…… internetheld

Nou blijhoofd, dit heeft niks te maken met PP hoewel dat zwaar kut was. Ik vind een wetenschappelijk programma op een festival debiel.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Indiaantje89 wrote:
Ik hoop trouwens dat Solange niet gaat afzeggen net als voor Dour. Die heeft iets te veel getourd de afgelopen maand blijkbaar.


Ik sluit het zeker niet uit. Zou wel echt zonde zijn.
Misschien dat we daarom zo lang op die laatste lichting moeten wachten, dat ze nog bezig zijn met een vervanger misschien. (al had ik het idee dat Solange al de vervanger was voor Chance The Rapper). Maar misschien ben ik teveel aan het doemdenken, dat hoop ik eigenlijk van wel. Solange staat ook bij mij hoog op het lijstje.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Ik ging op het FOK forum even door de dagindeling heen, aangezien ik de zondag er helaas niet bij kan zijn. Daar staan me toch wel een partijtje mooie namen die ik graag had willen zien zeg... Vooral Car Seat Headrest, Cypress Hill, Sampha en The Veils vind ik erg jammer.

En op die zaterdag staat voorlopig voor mij echt weinig boeiends. Hoop dat daar van het lijstje 'dag onbekend' nog wat moois bijkomt.

Link:
https://forum.fok.nl/topic/2385997

edit: die vrijdag is wel echt jam-packed trouwens... Ik vrees voor een hoop clashes...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Inderdaad. Zie dat schema nu voor het eerst. Maar er zijn nog een paar aardige bands waarvan de speeldag onbekend is: A Blaze of Feather, Alt-J, Chronikxxx, Editors, The Xx, Vince Staples. Als er daar twee van op zaterdag komen, ziet het er gelijk anders uit.

Tot dusverre is dit het voor mij (vet de must-sees):

Vrijdag:
Denzel Curry
Future Islands
Iggy Pop
Moderat
Solange


Glass Animals
Haus
MHD
Michael Kiwanuka
Mura Masa
Shame
Ty Segall

Zaterdag:
Clark
Hurray For etc
Nina Kraviz
Skepta
Shins


Canshaker Pi
Colin Benders
Eden
Frank Carter
Tycho

Zondag:
Car Seat Headrest
Cypress Hill
Death Grips
Kim Janssen
Migos
Sampha
Talaboman


Ben Klock
Shovels and Rope
Veils
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Ook maar even een voorlopig schema:

Vrijdag:
Feist
Glass Animals
Iggy Pop
J. Bernardt
Moderat
Solange

Future Islands
Mac DeMarco
Mura Masa
Shame
Ty Segall

En dan komt hier sowieso nog Editors of The XX bij.


Zaterdag
Geen must sees
Canshaker Pi
Elbow
Jeangu Macrooy
London Grammar
The Shins

Maar ik zal jouw must sees ook even checken, @Raskolnikov. Op Skepta na dan, heb helemaal niks met grime.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Inderdaad. Zie dat schema nu voor het eerst. Maar er zijn nog een paar aardige bands waarvan de speeldag onbekend is: A Blaze of Feather, Alt-J, Chronikxxx, Editors, The Xx, Vince Staples. Als er daar twee van op zaterdag komen, ziet het er gelijk anders uit.
Vermoedelijk staat Editors op de vrijdag en The XX op zaterdag, maar is nog niet zeker.

Alt-J staat in ieder geval op de zaterdag of zondag aangezien de vrijdag in Polen staan. A Blaze Of Feather staat de vrijdag op Pukkelpop, dus ook dat zal zaterdag of zondag worden. En Chronixx staat de vrijdag in Spanje Dus ook dat zal zaterdag of zondag worden.
 
1 mei 2017
289
0
Raskolnikov wrote:
Inderdaad. Zie dat schema nu voor het eerst. Maar er zijn nog een paar aardige bands waarvan de speeldag onbekend is: A Blaze of Feather, Alt-J, Chronikxxx, Editors, The Xx, Vince Staples. Als er daar twee van op zaterdag komen, ziet het er gelijk anders uit.


Vermoedelijk staat Editors op de vrijdag en The XX op zaterdag, maar is nog niet zeker.

Ja, Editors staan op zondag in Oekraine, dus ik hoop dat ze de LL-vrijdag doen. The xx op de vrijdag zou alleen maar meer clashes veroorzaken.
 
1 mei 2017
289
0
Trouwens, waar denken jullie dat Flume gaat staan? Ik dacht eerst als Bravo afsluiter, maar misschien dat hij daar immiddels te groot voor is. En Alpha subheadliner gaat vast niet gebeuren omdat dat niet in het donker zal zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Ben uberhaupt benieuwd hoe ze dat gaan doen, vorig jaar stonden juist de bands als Bravo afsluiters... toegegeven toen hadden ze iets minder interessante grote dance namen dan dit jaar.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
k denk dat na een mislukt Pinkpop dit heerschap er genoegen in schept om af te geven op LL, geen idee waarom eigenlijk als je toch niet gaat…… internetheld

Nou blijhoofd, dit heeft niks te maken met PP hoewel dat zwaar kut was. Ik vind een wetenschappelijk programma op een festival debiel.

Blijhoofd?

Volgens mij doen ze dat al een aantal jaren...... dus niks nieuws toch? Internetheld....
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Kalkbrenner stond toch ook in Alpha overdag vorig jaar? Zou dat nu ook gebeuren dat ze daar een dance act neerzetten?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Hoe zit het trouwens ook al weer met de campings qua geluid en dergelijk – zijn er campings waar speakerinstallaties niet zijn toegestaan?

Op zoek naar juist wel een camping waar ze dat toestaan of juist niet? Kan me niet herinneren dat het verboden was of juist werd toegestaan.....
 
1 mei 2017
289
0
emmers met glijmiddel wrote:
Hoe zit het trouwens ook al weer met de campings qua geluid en dergelijk – zijn er campings waar speakerinstallaties niet zijn toegestaan?


Op zoek naar juist wel een camping waar ze dat toestaan of juist niet? Kan me niet herinneren dat het verboden was of juist werd toegestaan…..

Juist niet, ik hou wel van rust op de camping rond 04.00 's nachts! In het verre verleden herinner ik me dat die dingen juist wel waren toegestaan.

Over Kalkbrenner: die stond idd in de Alpha vorig jaar, maar Flume is van een andere orde qua status. Ik denk dat die een gigantisch publiek zal aantrekken, maar zelfs met M&S als clash er tegenover vraag ik me af of de nieuwe Bravo niet te klein zal zijn.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Aaaah, ik wil echt nieuws. Al de rand programmering is zeker wel leuk, maar ik wil die laatste muzieknamen. Of de plattegrond, ben ook erg benieuwd hoe de indeling wordt.

Hopelijk volgende week.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken