Lowlands 2017

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
@visdave34: leuk verslag en mooi om te vernemen dat we niet de enige waren die de Bravo steeds veel en veel te druk vonden. Wat je ook schrijft, zelfs in de nacht kun je daar niet dansen vanwege het geduw en getrek. Ik hoop echt dat ze daar wat op vinden want ik denk niet dat ze deze Bravo snel weer zullen vervangen. En ook al ben je wel in de Bravo geraakt in de nacht en je wilt wat drinken halen....niet te doen gewoon. Dat was alle voorgaande jaren zo vreselijk relaxed. Je staat op een bepaald punt en je zoekt je vrienden makkelijk weer op. Wil je drukte dan ga je naar het midden en wil je meer ruimte dan blijf je aan de randen. Die keuze heb je nu totaal niet.

En ik was in mijn verslagje iets vergeten te roepen over Moderat. Ik heb het gezien maar ik kan me er weinig van herinneren. Het maakt op mij vrij weinig indruk. Dit was nu de 2e keer dat ik ze gezien heb en steeds ontgaat de genialiteit mij daarvan.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
ter info… voor 2018 heb ik vast een topic gezet
1f609.svg


link : http://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2018-nieuws-en-geruchten/

Goed bezig! Misschien ook eentje erbij voor DTRH 2018?
 

MisterB

Playlistbediener
24 aug 2017
7
0
Het was weer een heerlijk weekend Lowlands.

Toppers:
1. The XX
2. Editors
3. Glass Animals
4. Mumford & Sons
5. Cypress Hill

Subtoppers:
1. Bastille
2. Flume
3. Alt-J
4. Nothing But Thieves
5. Moderat

Verder heb ik zelf ook nog genoten van optredens van de onderstaande artiesten:
Léon, Tove Lo, London Grammar, Pvris, Naáman, David Keenan, Canshaker Pi, Halsey, Billy Talent, Ben Klock, Nina Kravitz.

Het nachtprogramma was ook weer om te smullen. Heerlijk losgegaan in de Heineken, India, Hacienda en ArmadiLLow.
's Nachts alleen in de Bravo geweest voor Nina Kravitz en Ben Klock.

Nog een aantal plus punten:
- De nieuwe zichtlijnen van de nieuwe Alpha zijn toch wel echt een hele verademing.
- Ingang bij de Heineken, ideaal voor de mensen die op camping 0 en 1 liggen.
- Vriendelijk personeel overal (de meeste stonden wel in voor een geintje)

Het enige min puntje vond ik dat ze bij de Hacienda vaak het geluid te hard hadden staan. (Had er zelfs last van met professionelen oordopjes in)


In 2018 zijn we er zeker weer bij!!!
 

Bart3004

Playlistbediener
22 jun 2015
15
0
De nieuwe Bravo levert nog wat gemengde gevoelens op. Buiten het feit dat ie spuuglelijk is aan de buitenkant, maar dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Van binnen is het een prachtige kathedraal, maar wat staat het snel vol zeg…

De Bravo ziet er inderdaad aan de buitenkant niet uit. Ik vind dat ze dat op Rock Werchter mooi hebben opgelost door er een toffe poort voor te bouwen.

 

Henk de Tank

Nieuw lid
25 aug 2017
1
0
Ik heb een playlist gevonden waar veel van de optrendens op staan.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=TbW4CyysisU&list=PLSOxtdeF9PFg4gOhH9m7h5U4SI3hDBV-V[/video]

Link naar playlist:
https://www.youtube.com/watch?v=TbW4CyysisU&list=PLSOxtdeF9PFg4gOhH9m7h5U4SI3hDBV-V
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Dat was weer een heerlijke LL. Voor mij pas volgend jaar de 25e editie.
Weer is me meegevallen alleen onder de Editors een nat pak gehaald.
Terrein was top zo. Door de 2 ingangen en de dam, was er meer dynamiek op het terrein qua looproutes. Bravo qua tent te aanwezig, maar wel beter qua ruimte. Maar zoals al aangegeven, waarom geen video schermen daar? Tevens onder X Ambassadors was het redelijk aan het lekken voor het podium....
Alpha is echt top. Wat een ruimte en wat een goed zicht van alle kanten. Benieuwd wanneer andere festivals gaan volgen.
Capaciteit bij sommige tenten was vaak te klein bij een aantal artiesten. Als er bijna 50 meter buiten de tent (Bravo bij Iggy Pop en London Grammar) (Heineken bij Tash Sultana) nog mensen staan te kijken dan gaat er iets niet goed. Of juist te goed.

Veel gezien weer dit jaar. Kwam er toch weer achter dat ik te weinig tijd had om te eten en dat de afstanden toch steeds weer tegenvallen. Tussen de 12 en ruim 14 km per dag gelopen ?
Verder qua fysiek is het lang staan ook steeds een opgave. Maar goed schuld van de organisatie teveel leuks om te zien. Daarom wel Elbow gemist..... helaas wat ik gisteravond terug zag....

Vrijdag:
Begonnen met Cultural Abuse aangezien ik via Epitaph daar was en ik het een leuke sympathieke band vind met een paar zeer aansprekende nummers. Stoer om een zanger te zien met een dergelijke aandoening en dan toch op het podium te staan. Ze waren wel na 35 minuten klaar met spelen wat wel weer heel punk is. Verder hadden ze iets tegen Trump volgens mij.....
Daarna X Ambassadors, begon leuk, maar veel van hetzelfde. Erg Amerikaanse rock. Wel een enthousiaste band. Of de drukte kwam door de regen of de band, geen idee. Op tijd weggegaan om Nothing But Thieves te zien. Mooi in het voorste vak gestaan, totdat ik naar de wc moest. Mocht niet meer terug..... dat waren de orders.... terwijl het voorste vak goedgevuld was, maar niet propvol. De band was erg gaaf. Sterke nummers en een fantastische zanger.
Snel na afloop richting de Heineken voor Glass Animals. Dat ging gelijk los in de tent. Zeer goed vermaakt. Een mooie verassing. Daarna door naar Pvris, viel tegen. Geluid, uitstraling, enthousiasme etc. Niks bijzonders......
Gelukkig even pauze om me op te laden voor Architects en om wat te eten. Wat een fantastisch optreden was dat. De opmerking van de zanger haalde alle media (erg leuk voor de mensen van Epitaph, daar kan geen campagne tegenop) en het indrukwekkende eerbetoon tijdens Gone with the wind. Kippenvel. Band is echt retestrak, vol enthousiasme en heel down to earth. Echt enorm van genoten. Misschien dat daarom Moderat wat tegenviel. Wat ik al vaker hier las is dat het er misschien mee te maken heeft dat het in het licht was. Het tweede nummer klapte er nog lekker in. Daarna kabbelde het voor mijn gevoel wat door. Leuk, maar niet meer dan dat. Eerder vertrokken om op tijd te zijn bij Iggy Pop. Ik ben geen echte fan. Daarom gelijk leuk dat de bekende nummers voor in de set zaten. Zeker ook omdat we op tijd bij The XX wilden zijn en nog even langs wilden lopen hij MHD. Respect voor Iggy. Het rammelt natuurlijk aan alle kanten. Maar wat een drukte in de tent. Daarna even bij MHD langs. Ook daar erg druk. Even van buiten gekeken. Leek wel aardig feest in de tent. Daarna The XX. Wauw, wat was ik overdonderd de eerste 6 nummers. Helaas konden ze dat niet helemaal vasthouden voor mijn gevoel. Het einde was wel ijzersterk. Al met al erg onder de indruk. Nog wat nageborreld in de persruimte en daarna nog een patatje stoofvlees gehaald. Was erg lekker of kwam het doordat ik trek had....
Dan de zaterdag, beide voorgenomen acts laten schieten. Stonden ook niet hoog in mijn lijstje. Dan maar het programma gevolgd van mijn buddy. Stefflon Don was erg vermakelijk voor 15 minuten. Daarna door naar Lowlands zingt. Dolf Jansen was grappig Marco Roelofs begon veelbelovend en de JVT is gewoon de JVT, verder was het matig. Snel door naar Tove Lo. Ze gewoon goed zingen. Niet helemaal mijn ding qua muziek. Even flashen is natuurlijk bekend, maar doet het blijkbaar nog steeds erg goed. Ik wilde naar Canshaker Pi, maar koos er toch maar voor om energie te sparen en wat te eten. Daarna naar Dool gegaan. Erg onder de indruk. Strakke band, de frontvrouw maakte er geen grappige bedoening van en de cover van Killing Joke kwam goed uit de verf. Goed optreden. Daarna snel naar Yungblud gegaan. Speelde net zijn hitje King Charles. Dat was erg leuk. Maar het was niet echt supergoed. Zowel muzikaal als qua zang. Niet afgekeken dus ook omdat ik London Grammar wilde kijken. Wederom erg druk in de Bravo. Kon helaas maar 30 minuten kijken vanwege de overlap met Alt-J ( en daardoor ook het missen van Frank Carter). Wat ik gezien had was prachtig, maar ook best saai. Lag misschien aan mijn energie op dat moment of de onrust om snel door te gaan maar Alt-J. Dat was één van mijn must sees. Vaker gezien, goede band, maar het kwam pas echt los en op gang vanaf Fitzpleasure. Ook weer teveel licht door de nieuwe Alpha....
Zoals al eerder geschreven Elbow gemist. Nu wel spijt van.... even wat gegeten en daarna door naar Editors. Mijn eerste keer bewust. Helaas regen, erg veel regen. Naar 6 nummers dacht ik in combinatie met de regen vroeg ik me af wat ik aan het doen was. Maar even terug naar de persruimte. Toen het droog was laatste stuk Editors maar weer opgepakt. Was goed, maar het raakt me niet echt. Daarna nog een paar drankjes gedaan en wilden we naar comedy train..... dat wilden er helaas meer.... dus geen plaats meer. Dan maar naar de camping en lekker slapen.
Dan de zondag. Lekker starten met Billy Talent. Erg leuke en energieke band, met sterke nummers achter in de set zoals Red Flag, Devil on my shoulder en Fallen leaves. Mooi begin van de laatste dag. Daardoor wel het begin van Tash Sultana gemist. Daar aangekomen was het helemaal weer vol. Dus van buiten de tent gekeken. Wat ik meekreeg klonk goed, maar het is natuurlijk niet zo leuk als in de tent. Ach ja, kwestie van keuzes.
Daarna naar de suprise act. Helaas toch Triggerfinger. Heb ik niks mee, dus snel weer weg. Broodje eten. Daarna ATDI, gezien de andere reacties hier ben ik waarschijnlijk de enige die zich erg vermaakt heeft. Ik snap het deels wel. Behoorlijk lege tent, een geflipte zanger (zeer vermakelijk. Ik hou er wel van) en geen top geluid. Volgens mij speelde de band behoorlijk bevlogen en enthousiast. Ik had vooraf stiekem al even gespiekt op de setlist van PKP. Dus het verbaasde me daarom niks dat de zanger met een handgebaar aan de rest aangaf, nog 1 laatste nummer...... jammer dit was in de India perfect geweest. Helaas schatte de manager / promotor ze hoger in. Hierdoor 2 verliezers en 1 winnaar. Het publiek, de band en de manager / promotor. Gelukkig daardoor wel op tijd bij Cypress Hill. Wat een show en sfeer was dat. Zeker in mijn top 3 van het weekend. Puur op en top entertainment met alle hits (en dat zijn er best veel) die voorbij kwamen. Echt genoten. Daarna door naar The Pretty Reckless. Lekker Amerikaanse hardrock met een leuke zangeres (tevens succesvol als actrice en model). Ik mag het graag horen. Enkele sterke nummers. Niks bijzonders, maar goed vermaakt. Minpuntje geen slaggitaar onder de solo's. Zo zonde als ze dat doen.....
Flume maar overgeslagen, maar daar hoef ik geen spijt van te hebben wat ik hier gelezen heb. Daarom doorgegaan naar Death Grips (op aanraden van diverse forum leden). Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik heb het resterende half uur geboeid staan kijken, maar ik snap het nog steeds niet. Wat waren die gasten aan het doen. Is het nu heel geniaal of gewoon complete chaos???? Daarna Future Islands maar overgeslagen en wat gaan eten bij de Surinamer. Wat een tegenvaller was dat. Dan het toetje nog in de vorm van Mumford & Sons. Een dikke 8. Het is gewoon een goede band, maar de hype is er al lang van af. Wat me opviel is dat bij de toegiften (moet dat nou nog???? Speel gewoon door) het eerste nummer een nieuw nummer was. If I Say, vond ik echt fantastisch. Al met al een mooie afsluiter van weer een prachtige editie.
Gezien het enthousiasme van iedereen hier, maar ook door mensen om mij heen die niet geweest zijn, ben ik bang dat we weer voorverkoop taferelen krijgen zoals een paar jaar terug...... dus hopelijk ben ik er volgend jaar weer bij om mijn persoonlijke jubileum te vieren :)
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Het was weer fantastisch!

Donderdagochtend om 6 uur op de dijk, de 20e auto in de rij ongeveer, wow... zo vooraan stonden we nog niet eerder! Onze tenten stonden dan ook al om 10 uur. Wat relaxt zeg!!

Heerlijk genikst, koffie gemaakt, rondje gelopen, middagdutje gedaan (want ja... het nachtje was wat kort he) en gebarbecued. 's Avonds het terrein op en 2 uur (met cocktails!) in de rij gestaan voor de Silent Disco. Was weer leuk! Rond een uurtje of 1 weer terug naar de camping, nog even een whisky'tje rond laten gaan en daarna gaan pitten.

Vrijdagochtend weer zelfgezette koffie.... wat is dat toch een godendrank :lol: de vrijdag begonnen met Methyl Ethel (leuk!!) en Nothing But Thieves (aardig). Glass Animals waren lekker, Feist was chill (wat een stem!! en wat een uitstraling!), maar het grootste feest was toch wel Moderat. En omdat ik heeeeeeelemaal vooraan stond in het linkervak had ik niet heel erg veel last van het daglicht (zoiets hoort in de Bravo!! Of in de avond). Sprintje getrokken voor Iggy Pop, nog een dik half uur van meegekregen. Prachtig om te zien hoe hij staat te stuiteren op het podium en vervolgens op krukken het podium af wordt geholpen. Wat een held! Daarna even te weinig energie voor The Xx (jammer) maar nog wel genoten van Midland en (nog eventjes) van De Linkse Kerk. Rond 2 uur mijn bedje in.

Zaterdag begonnen met de Lowlands Singalong. Dat begon heerlijk met Marco Roelofs, bloedde een beetje dood in het midden en eindigde weer met een feestje (Het Land Van Maas en Waal met de gebruikelijke polonaise van Kees van Hondt). Kovacs in het zonnetje op de Alpha heuvel is best uit te houden. Ze is aandoenlijk enthousiast (stond zelf ook gewoon op Camping 3 en genoot volop) en straalt dat ook uit. Daarna Yungblud en (HET feestje van de dag) The Bloody Beetroots. Wat zijn die geweldig zeg!! Een soort combinatie van The Prodigy en The Rumjacks. Feest!!! Carl Craig was dan weer een rustpuntje (maar heerlijk). Even de stortbui uitgezeten op de camping en het staartje van Editors meegekregen. Aardig, maar niet groots. DeNiro en Aurora Halal waren weer lekker, daarna slapennnnn!

Zondag genoten van het Noord Nederlands Orkest. Zo lekker om de zondag te beginnen met klassiek! Triggerfinger hoeft voor mij niet per se, dus via Bruxas en Mydy Rabycad (gaaf!!!) naar Cypress Hill. In het rechtervoorvak voluit meegedaan met de battle (fuck that side!!!), is een inkoppertje maar ooooo zo leuk. Wat een geweldenaars!! Hapje gegeten, gechilld en daarna naar de Bravo, want ik wilde bij HELD Nicolas Jaar vooraan staan. Dat lukte, en wat was ik daar blij om, ongelofelijk!! De bas deed mijn hele lijf (en ZIEL) meetrillen, WOWW wat is dat mooi. Daarna nog lekker gedanst op Talaboman, ik wilde doorgaan tot Black Sun Empire maar dat trekt mijn oude lijf niet meer hoor ;) dus weer om 2 uur slapen.

Maandag weer ouderwets uren in de rij voor de brug en daarna ook uren wachten voordat we de parkeerplaats af waren.... ik was om ongeveer 5 uur thuis, nog veel eerder dan menig Lowlandsganger.

Het was een prachtige 22e keer. Mooie muziek en weer genoten van mijn gezelschap. Merel, Anton, Robert en Birgit, bedankt voor de energie, ik heb heimwee!!!!

Tot volgend jaar... wanneer begint de voorverkoop???


(oh ja paar zeikopmerkingen.... de Alpha overkapping is geweldig maar moet langer.... de Bravo is lelijk van buiten maar prachtig van binnen, maar er moeten schermen buiten!!) (en ik was heel blij met de relaxte in/doorgangen en de ArmadiLLow. Eric van E, topverbeteringen!!!)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Een veels te laat verslagje maar misschien toch nog leuk voor de geïnteresseerden.

Donderdag:
Lekker rond het terrein rondgehangen na het wegwerken van meer dan de helft van onze biervoorraad. Wat jammer blijft het toch dat je zo gruwelijk lang in de rij moet staan voor de silent disco. Op Paaspop kun je tenminste de tent binnenklimmen.... fuck rijen... Maar die hebben we dus geskiped dit jaar. Hoogtepuntje was echter ons radiodebuut met het aanvragen van LCD, Talaboman en Migos. Geen dankt hiervoor.

Vrijdag.
Eigelijk vrij vroeg op het terrein als ik het zo terug kijk. Maar hier begonnen we onze dag met EDEN 3/5. Hierna de eerste act waar we naar uitkeken. Michael Kiwanuka 4,5/5 blijkt echt de ideale act om te ontwaken in de Bravo. Heerlijke brave liedjes die spannend genoeg zijn om je het volledige uur in je greep te houden. Daarna eventjes een tijdje bij Sean Paul 2/5 gestaan maar daar kan ik dus echt niks mee. De hitjes zijn best grappig maar de meerderheid is toch echt grote troep en krijgt zelf mij niet in een feestelijke sfeer. Daarna een half uurtje schuilen bij Feist 4/5. Ik ken helaas wat weinig van haar en ze volgde niet de ideale setlist voor een nieuwe fan, maar ze wist een goeie indruk achter te laten! Zoals eerder vermeld wist Solange 4/5 niet de verwachte perfecte show achter te laten die we hadden gehoopt. Maar die stem! de dancers! de show! Wat blijft zoiets toch prachtig om te zien en aan te horen. Hopelijk een keer op herkansing en ook zeker benieuwd naar nieuw materiaal/ Toen we eenmaal bij Moderat stonden waren we allemaal bang dat het compleet out of place ging vallen. Het zonnetje scheen in zijn geheel binnen de Alpha, die eigenlijk een overdekte kelder zoals de Bravo had moeten zijn. Moderat 4,5/5 wist echter onze verwachtingen onver te blazen en door het goeie spel het gehele veld los te krijgen. Tijdens The XX 4,5/5 waren mijn ogen deze keer niet gericht op de soepele huipen van Oliver, de wegdromende blik van de verlegen Romy of het nietszeggende maar knikkende kopje van Jamie, maar op tja, Geraldine Kemper. Ik heb het geluk gehad dat er naast het fantastische spel en visuals nog meer aangename afleiding was. De show zat weer puik in elkaar in de heupje waren weer lekker gesmeerd. Ik heb ze echter beter gezien de afgelopen keren. Bravonacht 1 viel echter iets tegen. Midland was geinig maar had juist meer disco mogen draaien. Niet alleen dat laatste half uurtje. Van Job Jobse had ik meer verwacht....

Zaterdag:
Onze 3e dag ontwaakt in de tent tijdens Sampha 4,5/5. Uiteraard een van mijn favoriete albums van de afgelopen maanden. De verwachtingen lagen hoog maar deze wist deze fijne mens maar al te fijn in te kleuren. Tijdens zijn livepreformances neigt de beste man namelijk meer naar iemand als Chef Faker/Nick Murphy. Dit terwijl ik het allemaal wat tammer had verwacht. Kan niet wachten om deze man eens te zijn tijdens een losse show. Wat een talent! Canshaker Pi 4/5 bewijst daarna nogmaals het beste Nederlandse rammelbandje te zijn die we momenteel hebben. Skepta gezien vanaf buiten en dat zag er veelbelovend uit! Daarna eventjes wegdromen bij Tycho 4/5. Die muziek komt live gewoon even prachtig over als op plaat. Volgende keer dat ik deze gasten zie wil ik graag nog iets lammer zijn. Daarna een plekje vinden binnen de overvolle tent voor een van mijn favorieten van deze editie, London Grammar 4,5/5. Beide albums kan ik eindeloos van begin tot eind beluisteren. Helaas was het me allemaal iets te saai de vorige keer dat ik ze zag. Deze keer was het echt perfect. Beide platen vullen elkaar perfect aan en Hannah was geweldig bij stem. Naast Florence Welch zonder twijfel de beste vocalen IN DE GAME atm. Twijfel heel erg om nog een showtje mee te pakken. Hierna voor dn 2e keer onze blije kop aan Roos van 3fm kunnen laten zien om Talaboman aan te vragen. Helaas, geen geluk. Elbow 4/5 toont alweer erg overtuigende festivalact die altijd te handjes omhoog weten te krijgen. Daarna kwam toch wel HET moment van het weekend, zonder enige twijfel. De show van Frank Carter 4/5 was natuurlijk dikke prima, maar die circlepit rond de tent.... ik heb nog nooit zoiets vets meegemaakt. Al rennend rond de tent, springend over etende mensen die in totale shock waren van wat zojuist voorbij kwam geraasd. Daarnaast zijn de woorden die Frank vanuit de grond van zijn hard de tent in slingert natuurlijk geweldig! Hierna die indrukwekkende show gezien van Vince Staples 4/5. Toch niet zo lovend als 3voor12 maar zeker een unieke show! De technoavond vond zijn piek bij Robert Hood 4,5/5. Deze kerel wist echt het setje van het weekend te draaien in de Bravo. Nina Kraviz viel iets tegen, maar zag er toch wel weer fijn uit, 3,5/5 reeten.


Zondag
Dit weekend hebben we MIGOS 3,5/5 verheven tot cult. Door het continu ophypen van deze act binnen onze groep was de zin groter dan grootst. Grote kartonnen borden in elkaar geknutseld opgevuld met diverse ad libs, nog sorry daarvoor. Kan ik trouwens iedereen aanraden. Voor aanvang van het festival DE act uitkiezen en ophypen. Waarna je daar het grootste feestje van het weekend zal vieren. half uurtje lang springen met een grijns op je gezicht want het gaat natuurlijk nergens over. Ready for Culture 2! Voordat we een kwartiertje Death Grips 4/5 konden meepakken kwamen we een inmiddels zwaaiende Roosmarijn tegen met alweer een 3fm microfoon en camera. Onze nieuwe vriendin bood ons daarna aan onze mooie weekend en Migos avonturen te delen live op 3fm. Ons debiele gedrag begint een beetje opgemerkt te raken... Daarna begint het eindsprintje van Lowlands die misschien wel zijn hoogtepunt vind tijdens de show van Future Islands 4,5/5. Deze groep kan ooit tegenvallen doordat frontman Samuel iets teveel wil schreeuwen. We kregen echter een heel andere show. Een band in topvorm waarbij de liedjes misschien nog wel beetje de heupjes inglijden dan tijdens de show van The XX. Hun sound klinkt soms wat eentonig op plaat maar live vallen deze als puzzelstukjes in elkaar. Helaas door de beveiliging niet het percentage alcohol in mijn bloed voor Mumford & Sons 4/5 die ik eigenlijk voor ogen had. Heerlijke afsluiter waarbij de liedjes zelf op de achterste rijen beter worden meegezongen dan ik verwacht had. Een hele fijne nieuwe headliner! Mooie kampvuren op de heuvel waren de ideale combi voor een perfecte afsluiter van dit weekend. Daarna nog een heerlijke set meegepakt van Talaboman 4/5.

Ook Lowlands 2017 verliep weer heerlijk met als hoogtepunten toch wel het gezwets op 3FM. Op naar 2018!
Beste acts voor mij waren London Grammar, Sampha, Future Islands, Robert Hood en The XX!!
Misschien ben ik weer veels te positief maar ik heb werkelijkwaar geen één slechte act gezien dit weekend.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Jammer om te lezen dat Frank Carter zo gaaf was. Baal er nog steeds van dat ik deze gemist heb.....
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Jammer om te lezen dat Frank Carter zo gaaf was. Baal er nog steeds van dat ik deze gemist heb…..

Had ernaar uitgekeken, maarr ben er bij weggelopen... vond er niks aan. Wat een arrogant kwalletje zeg, brrr!
 

Dirk1617899583

Playlistbediener
14 feb 2017
17
0
@Marc wrote:
Jammer om te lezen dat Frank Carter zo gaaf was. Baal er nog steeds van dat ik deze gemist heb…..


Had ernaar uitgekeken, maarr ben er bij weggelopen… vond er niks aan. Wat een arrogant kwalletje zeg, brrr!

Jammer dat hij zo op je over kwam zeg! Ik vond het zo een vet optreden. Vorig jaar ook op zolder in de Melkweg gezien. Na dat optreden nam hij alle tijd om met fans te praten, foto's nemen en dingetjes te signeren en zo
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Jet wrote:
http://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2017/page/72/#post-136417@marc wrote:
Jammer om te lezen dat Frank Carter zo gaaf was. Baal er nog steeds van dat ik deze gemist heb…..


Had ernaar uitgekeken, maarr ben er bij weggelopen… vond er niks aan. Wat een arrogant kwalletje zeg, brrr!


Jammer dat hij zo op je over kwam zeg! Ik vond het zo een vet optreden. Vorig jaar ook op zolder in de Melkweg gezien. Na dat optreden nam hij alle tijd om met fans te praten, foto’s nemen en dingetjes te signeren en zo

Ja zonde he? Ik vond hem regelrecht vervelend, en ik ga echt niet tegen mijn zin naar een optreden kijken. Maarreh, het zal vast aan mezelf gelegen hebben, want mijn vrienden vonden hem wél geweldig, haha!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Had ernaar uitgekeken, maarr ben er bij weggelopen… vond er niks aan. Wat een arrogant kwalletje zeg, brrr!

Ai, het erge is dat hij juist een van de meeste oprechte frontmannen die er zijn. Hij voert geen showtje op :)
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Jet wrote:
Had ernaar uitgekeken, maarr ben er bij weggelopen… vond er niks aan. Wat een arrogant kwalletje zeg, brrr!

Ai, het erge is dat hij juist een van de meeste oprechte frontmannen die er zijn. Hij voert geen showtje op
1f642.svg

Ik geloof je op je woord Wessel :) maar op de één of andere manier kwam het op mij heel erg fake over. Wel jammer hoor, ik had me er erg op verheugd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken