Zozo , wat een geweldige Lowlands editie was dit

Ik denk dat het van de 10x dat ik geweest ben , deze editie zeker in mijn top 3 staat.
Als eerste de mensen, ik had echt weer dat heerlijke old skool Lowlands gevoel, zoveel mooie en leuke mensen ontmoet. Ook op de camping (2) stonden we met hele toffe mensen om ons heen.
De nieuwe Alpha vond ik persoonlijk wel echt tof. (Heb er alleen maar voorin gestaan dus geen last gehad van de regen etc. De nieuwe bravo vond ik van de buitenkant echt lelijk, maar van binnen erg gaaf.
De extra ingang bij de Heineken was echt een verademing en ook de hele indeling van het terrein was goed. Inclusief de Armadillow en de Rotdogs daar. (Iedereen die deze niet gegeten heeft, verplicht ik om dit volgend jaar wel te doen.)
2 kleine minpuntjes kunnen ontdekken.. Het programmaboekje was niks, doe mij maar gewoon een boekje en niet zo'n uitklapbaar ding.
Daarnaast was het voor de dames van onze groep ook geen pretje om naar de wc te gaan, wij mannen konden echt overal maar die meiden moesten hele stukken lopen en dan ook nog eens heel lang wachten.
Dan de optredens. Man man man, wat heb ik goede en mooie dingen gezien. The XX vond ik echt helemaal geweldig, evenals Glass Animals , Vince Staples en Tash Sultana. Maar het aller aller beste vond ik echt Denzel Curry, deze man gaat het helemaal worden. Heb nergens nog Recensies hiervan gevonden, maar de X Ray klapte volledig uit elkaar.
Ik heb echt genoten van het weekend, en ik ben er volgend jaar zeker weer bij. !
Bedankt LL !
Ohja en de Rolstoel bij Vince was ook wel even een momentje ! Een enorme eer om die jongen omhoog te mogen tillen! Grandioos !