Lowlands 2017

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
We gaan morgen ochtend die kant op. ?Aangezien er nog gewerkt moet worden.voor de mensen die vandaag al gaan veel plezier en sterkte met een dag extra erbij.?
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Hier nog even een dagje werken en dan vanavond vertrekken vanuit Breda.
We komen naar huis vrienden, tot zo !! :)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
Vandaag werken, morgenochtend de kids naar de opvang brengen en dan linea recta richting de flevopolder... Veel plezier iedereen die vandaag al gaat!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Hier wordt vandaag ook nog gewerkt; morgenochtend 9 uur stappen we in de auto! Voor degenen die er nu al zijn of vandaag gaan komen: alvast veel plezier! Hopelijk is het weer met ons!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik zou eigenlijk nu er al moeten zijn, maar helaas door privéomstandigheden niet aan kunnen sluiten bij de groep.
Dus moet vanavond in me eentje erachteraan. Maar maakt niet uit, tentje staat dan al klaar !
Iedereen veel plezier en wellicht tot in het weekend :cool:
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
De beste optie om op Lowlands te komen vanuit Zeeland was om kwart voor 8 vertrekken en om 1 uur snachts aankomen (inclusief 7km lopen vanaf Biddinghuizen).
Als jullie morgenochtend iemand slapend in een stoeltje aantreffen, ben ik het hoogstwaarschijnlijk, mep me dan ff wakker ?

Held ???
Al wakker gemept ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jethro Willems

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Al in de buurt ?
Vanochtend met hardlopen was het al druk. Daarna de oudste naar Walibi gebracht. Leek gezellig druk. Nu nog gezinsverplichtingen ?
Vanavond nog maar een kijkje nemen?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Dennis1808 wrote:
De beste optie om op Lowlands te komen vanuit Zeeland was om kwart voor 8 vertrekken en om 1 uur snachts aankomen (inclusief 7km lopen vanaf Biddinghuizen).
Als jullie morgenochtend iemand slapend in een stoeltje aantreffen, ben ik het hoogstwaarschijnlijk, mep me dan ff wakker
1f609.svg



Held
1f4aa-1f3fb.svg
1f607.svg

Al wakker gemept
1f600.svg

Ja de tent staat op camping 4, ik ga nu even een powernap pakken!
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
@Marc wrote:
Dennis1808 wrote:
De beste optie om op Lowlands te komen vanuit Zeeland was om kwart voor 8 vertrekken en om 1 uur snachts aankomen (inclusief 7km lopen vanaf Biddinghuizen).
Als jullie morgenochtend iemand slapend in een stoeltje aantreffen, ben ik het hoogstwaarschijnlijk, mep me dan ff wakker
1f609.svg



Held
1f4aa-1f3fb.svg
1f607.svg

Al wakker gemept
1f600.svg



Ja de tent staat op camping 4, ik ga nu even een powernap pakken!

Ik heb met verbazing je bericht vanochtend gelezen en ik snap het nog steeds niet...:)
Was het niet handiger/relaxter voor jezelf om vandaag aan te komen op een normale tijd? Midden in de nacht aankomen, 7 km lopen met bagage...wat doe je jezelf aan? Het begint morgen pas..haha.
Natuurlijk is het vandaag ook super gezellig op de camping maar daar hangt toch geen bloedspoed aan? Of je nou 9.00, 11.00 of 13.00 aankomt vandaag?

Nu moet je bijslapen...dus wat is de meerwaarde. Anyway...heel veel plezier! Ook dat is natuurlijk LL...iedereen doet lekker waar ie zin in heeft :p
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
De jeuk is niet te harden . ?Morgen is het dan zo ver. net terug van het werk en eerst maar eens eten en dan een goede nachtrust. Het liefst ging ik nu al maar kom toch echt voor de bands. Allemaal sterkte de komende zware dagen. En geniet er van. Op naar de 50e hoop dat ze tegen die tijd wel pillen hebben want dan ben ik als ik het mee mag maken 101??
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
http://festileaks.com/2017/01/25-onvergetelijke-momenten-uit-de-lowlands-geschiedenis/

Nummer 4, het sinaasappelschillengevecht, zeker een herinnering

Trouwens nummer 3, the Prodigy alle problemen. Wat een optreden.

Een nummer 9 was ook erg vet, wat een feestje.
 

Wijdje

Campingartiest
15 okt 2016
73
53
Iemand die iets weet over de supermarkt die bij camping 5/6/7 zou moeten zijn? Staat op de site vermeldt bij de FAQ
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Wat een eerste dag. Ik durf zelfs te zeggen mijn beste overall festivaldag ooit!! Alles was goed behalve de eerste act.
Culture abuse. Was niet top
Linde schone super enthousiast, goeie stem. Publiek reageerde heel goed op haar enthousiastme.
X ambassadors. Beetje Amerikaans maar die Dude heeft wel een extreem goede stem. En wat een energie legt die kerel in zijn performance
Nothing but thieves. Ware minder dan in de Melkweg. Maar ik vind de muziek gewoon heel tof. Dan is een optreden al snel goed.
Glass animals. Fantastisch wat een feestje. Heerlijk gek doen met zijn alle.
Naaman. Lekker dansje doen op blije muziek.
10 min eten
Feist vond ik niet zo heel interessant maar blijven staan omdat vrienden het goed vonden. Laatste vier nummers vond ik het ook nog tof. Goed op de gitaar en toffe stem.
Parcels. Was fantastisch ik vind het een geluid dat kruist een beetje met daft punk en tame impale! Publiek was mega enthousiast. Een groot feest.
Moderat. Jammer dat het niet in het donker was. Super goed opgebouwde set. Was heerlijk stampen.
The Xx. Dat optreden gaat dit weekend niet overtroffen worden. Dansbaar, super goede vocalen en ook echt feest. Jammer dat ze 10 min te vroeg stopten.
Daarna nog een beetje rondgehobbeld. Bravo was echt te druk anders had ik het langer volgehouden. Lag om half 2 lekker in mijn mandje.

Zo ik heb dit Ff snel tijdens het poepen getypt. Maar vond het leuk om te delen.

Have fun allemaal
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Iggy was weer ouderwets goed. Wat mij de eerste dag tegenviel was het geluid in div tenten. Bij pvris was de zangeres zeer slecht te horen .gewoon niet verstaanbaar. zo zonde. Hopen dat dag 2 beter is qua geluid . Voor de rest goed vermaakt.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Dag 2 qua geluid stukken beter. Genoten van de black foxxes. Elbow was weer knetter goed. Place en de Editors tevens van genoten. Maar wat hebben de Editors toch met regen!!? op naar dag 3 met een dikke oog ontsteking. En doorrrrr.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Dag 3 tash sultana wat een genot om te zien en te horen. Hoop dat het niet zo wordt over geproduceerd als ed Sheeran. Maar dat is mijn ding. Future islands is mij ook zeer goed bevallen en de afsluiter mumford and sons. Al met al weer een fantastisch weekend. Op naar 2018. Heb al vast een suggestie Foster the People. Dave groll en zijn mannen .la pegatina voor een feestje. En voor de rest zien we het wel weer
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Slotinterview: 'Het Lowlands-publiek is liever geworden, en dat moet je belonen'
Eric van Eerdenburg over 'het nieuwe Lowlands'
door Atze de Vrieze

Niet alleen de Alpha en de Bravo waren dit jaar volledig vernieuwd, er was ook een nieuw 24-uursterrein, de toeganspoort was bijna verdwenen en het terrein was groter. Daarmee versterkte Lowlands het gevoel dat het een dorpje is waar drie dagen en nachten lang alles kan en mag. Directeur Eric van Eerdenburg blikt terug en legt uit.

https://3voor12.vpro.nl/update~4679bb0b-b224-4cd7-aa55-83bcb7f97e8a~slotinterview---het-lowlands-publiek-is-liever-geworden--en-dat-moet-je-belonen~.html
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken