Lowlands 2017

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Ivar wrote:
Ik heb echt geen idee hoe ik het vrijdag voor elkaar ga krijgen: solange, moderat, iggy en the xx. Help.
Andere dagen gelukkig niet dit probleem hahah


Heb hetzelfde ‘probleem’ (op the XX na). Ik denk er eigenlijk steeds meer over na om – gezien het tijdstip in het licht en die half open Alpha – Moderat volledig te skippen. Met pijn in het hart, dat wel…

Ik ga ook Moderat skippen om Solange en Iggy Pop helemaal te kunnen zien. En The Xx offer ik daarvoor ook op, al doet dat minder pijn dan Moderat. Moderat heb ik gelukkig recent nog twee keer gezien.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Na Iggy kun je toch nog een behoorlijk stuk meepakken van The XX. Zo ga ik dat in ieder geval doen.

Weeronline geeft nog steeds regen aan. Als je echter op buienradar kijkt (per uur) dan blijkt er geen druppel te vallen in Biddinghuizen...bizar. Ik denk/hoop dat het meevalt. Een aantal buien overleven we wel. Zondag blijft sowieso droog dus de afsluiting is perfect.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Na Iggy kun je toch nog een behoorlijk stuk meepakken van The XX. Zo ga ik dat in ieder geval doen.

Weeronline geeft nog steeds regen aan. Als je echter op buienradar kijkt (per uur) dan blijkt er geen druppel te vallen in Biddinghuizen…bizar. Ik denk/hoop dat het meevalt. Een aantal buien overleven we wel. Zondag blijft sowieso droog dus de afsluiting is perfect.

Klopt, maar ik verwacht dat het afgeladen druk zal zijn bij The Xx. Als ik na Iggy Pop in de Bravo bij Alpha kom, zal het daar compleet vol staan. En eigenlijk vind ik de Alpha alleen de moeite als ik in voorvak kan staan. Dus ik denk dat ik Xx volledig skip en lekker op tijd klaar sta voor Marie Davidson.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Oasiss wrote:
Joris wrote:
Ivar wrote:
Ik heb echt geen idee hoe ik het vrijdag voor elkaar ga krijgen: solange, moderat, iggy en the xx. Help.
Andere dagen gelukkig niet dit probleem hahah


Met de looptijd van de Alpha naar de Bravo: Niet.


Ik ga dit jaar voor het eerst en dit is wel iets dat ik mij afvroeg. Hoelang is die looptijd?


Op papier: ongeveer een kwartier.

In de praktijk ongeveer zo: 18:00 optreden afgelopen in Bravo en je wil het volgende optreden meepakken dat om 18:00 begint in de Alpha. Je wacht tot je vrienden uit de Bravo komen gestrompeld (18:05). Je loopt richting de Alpha en twee vriendinnen moeten onderweg even naar de wc, de jongens gaan dan ook maar even (18:20), we lopen nu sneller door naar de Alpha maar het is een behoorlijk stuk lopen. Voor het optreden in de Alpha moet er echt nog even bier gehaald worden (18:30). Daarna in snellere pas richting Alpha waar je dus om 18:35 aan kunt sluiten bij het optreden….
Als je in je eentje bent en gewoon lekker stevig doorwandelt, kan het in theorie wel binnen 10 minuten. Je hebt alleen ook met een leeglopende Bravo of vollopende Alpha te maken, waardoor de doorstroming nog weleens wat wil stropen.
En bovenstaande lijkt mij ook altijd te gebeuren... :)

Enfin, het ziet ernaar uit dat ik de Alpha volledig links laat liggen op vrijdag, In The XX was ik al niet bijster geïnteresseerd, dus ik ga lekker voor volledige shows van Solange, Iggy Pop en Ty Segall. Kan ik zelfs nog 20 minuutjes Kim Janssen meepikken, daar hoor ik ook goede verhalen over.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
visdave34 wrote:
Ivar wrote:
Ik heb echt geen idee hoe ik het vrijdag voor elkaar ga krijgen: solange, moderat, iggy en the xx. Help.
Andere dagen gelukkig niet dit probleem hahah


Heb hetzelfde ‘probleem’ (op the XX na). Ik denk er eigenlijk steeds meer over na om – gezien het tijdstip in het licht en die half open Alpha – Moderat volledig te skippen. Met pijn in het hart, dat wel…


Ik ga ook Moderat skippen om Solange en Iggy Pop helemaal te kunnen zien. En The Xx offer ik daarvoor ook op, al doet dat minder pijn dan Moderat. Moderat heb ik gelukkig recent nog twee keer gezien.

Grappig, ik kies juist andersom. Ik blijf bij de Alpha voor volledige shows van Moderat en The XX. Daarvoor skip ik Iggy en Kim Janssen (solange is niet mijn ding). Ik ga dus 0% lopen en lekker chillen bij twee top acts ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Raskolnikov wrote:
visdave34 wrote:
Ivar wrote:
Ik heb echt geen idee hoe ik het vrijdag voor elkaar ga krijgen: solange, moderat, iggy en the xx. Help.
Andere dagen gelukkig niet dit probleem hahah


Heb hetzelfde ‘probleem’ (op the XX na). Ik denk er eigenlijk steeds meer over na om – gezien het tijdstip in het licht en die half open Alpha – Moderat volledig te skippen. Met pijn in het hart, dat wel…


Ik ga ook Moderat skippen om Solange en Iggy Pop helemaal te kunnen zien. En The Xx offer ik daarvoor ook op, al doet dat minder pijn dan Moderat. Moderat heb ik gelukkig recent nog twee keer gezien.


Grappig, ik kies juist andersom. Ik blijf bij de Alpha voor volledige shows van Moderat en The XX. Daarvoor skip ik Iggy en Kim Janssen (solange is niet mijn ding). Ik ga dus 0% lopen en lekker chillen bij twee top acts
1f609.svg

Ook een uitstekende keuze, weinig op af te dingen ;-)

Alleen maar luxeproblemen eigenlijk.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
Wat zou er als alternatief komen voor (waarschijnlijk) Nothing But Thieves? Die gast schijnt iets in zijn oog te hebben gekregen. Vraag me af of hij nu vrijdag weer paraat kan staan.
Triggerfinger dan maar? :wink:
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
In de praktijk ongeveer zo: 18:00 optreden afgelopen in Bravo en je wil het volgende optreden meepakken dat om 18:00 begint in de Alpha. Je wacht tot je vrienden uit de Bravo komen gestrompeld (18:05). Je loopt richting de Alpha en twee vriendinnen moeten onderweg even naar de wc, de jongens gaan dan ook maar even (18:20), we lopen nu sneller door naar de Alpha maar het is een behoorlijk stuk lopen. Voor het optreden in de Alpha moet er echt nog even bier gehaald worden (18:30). Daarna in snellere pas richting Alpha waar je dus om 18:35 aan kunt sluiten bij het optreden….

+ 1/3 van je vriendegroep gaat wat eten of munten halen. Na een kwartiertje gezellig met zijn allen kijken naait 1/3 er alweer uit, hahah.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Marc hoe is de situatie op de riviera camping?(de andere kant van het LL terrein.) In Biddinghuizen is het gewoon droog en denk dat het van het weekend ook mee zal vallen . Meestal waait het er langs .????
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Het is altijd schipperen tussen eigenbelang en groepsbelang. Maar als ik iets echt graag wil zien, ga ik gewoon lopen. Alhoewel het samen beleven toch leuker is.
Maar vast herkenbaar als je met een groep bent....altijd een pipo die nog wat moet doen terwijl je al 10 minuten geleden bij een bepaald optreden had willen zijn. Op je tanden bijten en weer doorgaan...:)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Het meest herkenbare blijft gewoon het afspreken van 'ey, we gaan rond 8 uur die kant op en dan eenmaal onderweg allemaal andere dingen nog moeten...' hahah.

Dit is 'm uiteindelijk geworden. Hier ben ik terug te vinden in mijn Biffy Clyro shirt. Acts voor 17:00 blijven een grote twijfel.
https://clashfinder.com/s/lowlands2017/?hl1=xx,modera,solang,midlan,ninakr,vinces,frankc1,london,sampha,ablaze,mumfor,benklo,konsta,talabo,migos,deathg&hl2=tysega,iggypo,solang,macdem,jobjob,dixon,feist,seanpa,michae,robert,aurora,tycho,shins,skepta,cansha,blackf,future,nicola,iguana,wtf,atdriv,hausch,dustin,eden,leon,palace&

Sorry, krijg geen andere URL...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Het meest herkenbare blijft gewoon het afspreken van ‘ey, we gaan rond 8 uur die kant op en dan eenmaal onderweg allemaal andere dingen nog moeten…’ hahah.

Dit is ‘m uiteindelijk geworden. Hier ben ik terug te vinden in mijn Biffy Clyro shirt. Acts voor 17:00 blijven een grote twijfel.
https://clashfinder.com/s/lowlands2017/?hl1=xx,modera,solang,midlan,ninakr,vinces,frankc1,london,sampha,ablaze,mumfor,benklo,konsta,talabo,migos,deathg&hl2=tysega,iggypo,solang,macdem,jobjob,dixon,feist,seanpa,michae,robert,aurora,tycho,shins,skepta,cansha,blackf,future,nicola,iguana,wtf,atdriv,hausch,dustin,eden,leon,palace&

Sorry, krijg geen andere URL…
Elke dag hetzelfde aan of heb je drie Biffy shirts? :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik denk dat ik die wel 2-3 dagen aan heb ja, hahahah! ben niet dn enigste van onze groep met zo'n shirt. Heb er sowieso 2. Heb ook een Arcade Fire shirtje bij
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Dames en heren bedankt voor de voorpret! Morgen gaat het echt beginnen. Ik heb er mega veel zin in. Veel plezier allemaal en ik ben benieuwd naar jullie verhalen achteraf!!!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Marc hoe is de situatie op de riviera camping?(de andere kant van het LL terrein.) In Biddinghuizen is het gewoon droog en denk dat het van het weekend ook mee zal vallen . Meestal waait het er langs .????

Vandaag was het weer prima. Sowieso al de hele periode hier, dus ik hoop dat het de komende dagen zo blijft ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Grappig dat je al weet wat je aan gaat trekken.... niet weersafhankelijk?

Hier ook er erg veel zin in. Iedereen al vanaf 12:00 present? Ik eerst bbq op de Rivièra camping en dan rond 23:00 naar het festival terrein. Eerst nog de bandjes ophalen bij de LL receptie
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
De beste optie om op Lowlands te komen vanuit Zeeland was om kwart voor 8 vertrekken en om 1 uur snachts aankomen (inclusief 7km lopen vanaf Biddinghuizen).
Als jullie morgenochtend iemand slapend in een stoeltje aantreffen, ben ik het hoogstwaarschijnlijk, mep me dan ff wakker ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Grappig dat je al weet wat je aan gaat trekken…. niet weersafhankelijk?

Ik neem maar 2-3 shirts mee en ik doe altijd shirt en een blouse aan. Redelijk standaard eigenlijk. Alst goei weer is dan alleen t-shirt maar laten we het daar dit jaar maar niet over hebben. Die blouse kende mooi over u schouder gooien of rond de middel knopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken