Lowlands 2017

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Vanavond zitten EvanE en zanger chef special bij rtl summer night. Mocht je interesse hebben :)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
Als ik de huisregels goed lees, dan mag je doen geen stoeltje meenemen. Ook geen campingstoel dan?

Edit: zie nu dat dat alleen geldt voor terrein zelf.. heb niks gezegd
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Oei, ik heb niet geteld tijdens het kijken..... nee hoor,was langer dan dat geloof ik :wink:
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Oei, ik heb niet geteld tijdens het kijken….. nee hoor,was langer dan dat geloof ik ?
Klopt, was zeker langer! Best leuk ook, Beau claimde niets van Lowlands af te weten dus EvanE kon even flink losgaan en reclame maken ;) Chef'sS vond ik nix, niet mijn kopje thee.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Was zeker een stuk langer. Ik heb alleen helaas niets nieuws gehoord.

Als we morgen wakker worden is het gewoon nog maar 1 nachtje slapen.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Zojuist filmpje gezien op FB van LL. De Alpha is qua overkapping echt een heel stuk kleiner geworden. Dat is wel jammer gezien de weersverwachtingen... zal wel druk worden daaronder!

Zin IN!
 

Berreal

Playlistbediener
24 jan 2017
29
0
<p abp="1348">Zojuist filmpje gezien op FB van LL. De Alpha is qua overkapping echt een heel stuk kleiner geworden. Dat is wel jammer gezien de weersverwachtingen… zal wel druk worden daaronder!

<p abp="1349">Zin IN!

o.a. www.weer.nl laat al een verbetering zien in weersverwachting t.o.v. vanmorgen vroeg.
vooral vrijdagochtend/begin middag kans op regen. zaterdag vrij weinig regen en zondag gewoon droog.
 

Ivar

Playlistbediener
28 jun 2017
11
0
Ik heb echt geen idee hoe ik het vrijdag voor elkaar ga krijgen: solange, moderat, iggy en the xx. Help.
Andere dagen gelukkig niet dit probleem hahah
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Ik heb echt geen idee hoe ik het vrijdag voor elkaar ga krijgen: solange, moderat, iggy en the xx. Help.
Andere dagen gelukkig niet dit probleem hahah

Met de looptijd van de Alpha naar de Bravo: Niet.
 

Milan

Nieuw lid
19 okt 2016
2
0
Ik dacht ergens te hebben gezien dat park&sons ook zou komen maar ik kan ze niet in het blokkenschema vinden. Zouden ze afgezegd hebben?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Was zeker een stuk langer. Ik heb alleen helaas niets nieuws gehoord.

Als we morgen wakker worden is het gewoon nog maar 1 nachtje slapen.

Ok, jammer kan complete uitzending zo snel niet vinden ?
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ik dacht ergens te hebben gezien dat park&sons ook zou komen maar ik kan ze niet in het blokkenschema vinden. Zouden ze afgezegd hebben?
Ik kan me niet herinneren dat ik die voorbij heb zien komen...

Las net trouwens dat de frontman van Nothing But Thieves een auto-ongeluk heeft gehad. Ze hebben Sziget al gecanceld :(
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Ik heb echt geen idee hoe ik het vrijdag voor elkaar ga krijgen: solange, moderat, iggy en the xx. Help.
Andere dagen gelukkig niet dit probleem hahah
Heb hetzelfde 'probleem' (op the XX na). Ik denk er eigenlijk steeds meer over na om - gezien het tijdstip in het licht en die half open Alpha - Moderat volledig te skippen. Met pijn in het hart, dat wel...
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Solange wordt echt overal flink gehyped; dat moet je zien!! Ik heb nu echt meerdere keren mijn best gedaan. Live beelden bekeken etc maar ik vind het echt behoorlijk saai. Langzame soul met veel "whooooo" en "Oeehaaaa".
Ik ga denk toch naar The Architects en daarna een klein stukje Solange om erover mee te kunnen praten. Maar tot nu weet het me echt niet te overtuigen. Iemand al eens live gezien? Is het echt zo goed als de critici willen doen beweren?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Milan wrote:
Ik dacht ergens te hebben gezien dat park&sons ook zou komen maar ik kan ze niet in het blokkenschema vinden. Zouden ze afgezegd hebben?


Ik kan me niet herinneren dat ik die voorbij heb zien komen…

Las net trouwens dat de frontman van Nothing But Thieves een auto-ongeluk heeft gehad. Ze hebben Sziget al gecanceld ?

Dat hoop ik toch heel erg van niet ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Solange wordt echt overal flink gehyped; dat moet je zien!! Ik heb nu echt meerdere keren mijn best gedaan. Live beelden bekeken etc maar ik vind het echt behoorlijk saai. Langzame soul met veel “whooooo” en “Oeehaaaa”.
Ik ga denk toch naar The Architects en daarna een klein stukje Solange om erover mee te kunnen praten. Maar tot nu weet het me echt niet te overtuigen. Iemand al eens live gezien? Is het echt zo goed als de critici willen doen beweren?

Sowieso Architects, even wat power voor in het weekend ??
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
bij mij gaat de keuze niet tussen solange en the architects maar tussen shame en Parcels. Waarbij ik denk dat ik naar shame ga. Staan als onbekend bandje bekend om hun live act.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Ivar wrote:
Ik heb echt geen idee hoe ik het vrijdag voor elkaar ga krijgen: solange, moderat, iggy en the xx. Help.
Andere dagen gelukkig niet dit probleem hahah


Met de looptijd van de Alpha naar de Bravo: Niet.

Ik ga dit jaar voor het eerst en dit is wel iets dat ik mij afvroeg. Hoelang is die looptijd?
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Joris wrote:
Ivar wrote:
Ik heb echt geen idee hoe ik het vrijdag voor elkaar ga krijgen: solange, moderat, iggy en the xx. Help.
Andere dagen gelukkig niet dit probleem hahah


Met de looptijd van de Alpha naar de Bravo: Niet.


Ik ga dit jaar voor het eerst en dit is wel iets dat ik mij afvroeg. Hoelang is die looptijd?

Op papier: ongeveer een kwartier.

In de praktijk ongeveer zo: 18:00 optreden afgelopen in Bravo en je wil het volgende optreden meepakken dat om 18:00 begint in de Alpha. Je wacht tot je vrienden uit de Bravo komen gestrompeld (18:05). Je loopt richting de Alpha en twee vriendinnen moeten onderweg even naar de wc, de jongens gaan dan ook maar even (18:20), we lopen nu sneller door naar de Alpha maar het is een behoorlijk stuk lopen. Voor het optreden in de Alpha moet er echt nog even bier gehaald worden (18:30). Daarna in snellere pas richting Alpha waar je dus om 18:35 aan kunt sluiten bij het optreden....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken