Lowlands 2017

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Ik vind het echt heel vervelend als mensen met rugzakken in het publiek staan. Ik ben hier dus erg blij mee.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.407
1.087
http://thegreenhappiness.com/essential_grid/hoe-overleef-je-lowlands-zo-gezond-en-leuk-mogelijk/

???
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Ik dacht dus dat de munten vorig jaar 2,85 waren. Maar ik weet het absoluut niet zeker Haha. Maar ik vind 2,75 een gangbaar bedrag.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ik dacht dus dat de munten vorig jaar 2,85 waren. Maar ik weet het absoluut niet zeker Haha. Maar ik vind 2,75 een gangbaar bedrag.

Uhhh.... ik begin nu ook te twijfelen :lol: ik weet nog wel dat het vorig jaar een lastig bedrag was om te vermenigvuldigen. De tafel van 2,85 is niet mijn sterkste kant :lol: Dan is 2,75 toch een stuk makkelijker.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
X 100 dan maar, x 10 is zo op
1f633.svg

Haha! X10 heeft weinig zin idd.... da's donderdag al op :oops: ik begin maar es met 50.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Hebben jullie trouwens ervaring met de "verplichte doktersverklaring" die elk jaar op de website vermeld staat? Ik gebruik medicijnen, en neem meestal braaf zo'n verklaring mee, maar ze staan bij de security altijd heel glazig te kijken wanneer ik die laat zien. "Dit wordt door onze medische dienst bij de festivalentree gecontroleerd".... nouuuu niet dus. En als bij de tassencontrole mijn medicijnetuitje wordt gevonden en ik de verklaring laat zien, word ik nog argwanender bekeken.

Hebben jullie hier ervaring mee? Ik vind dit echt ruk geregeld, die verklaring helpt echt niets, ik moet nog steeds iedere keer aan één of andere bobo uitleggen wat ik heb (en dat gaat ze eigenlijk geen reet aan, he ;) ).
 
1 mei 2017
289
0
Hebben jullie trouwens ervaring met de “verplichte doktersverklaring” die elk jaar op de website vermeld staat? Ik gebruik medicijnen, en neem meestal braaf zo’n verklaring mee, maar ze staan bij de security altijd heel glazig te kijken wanneer ik die laat zien. “Dit wordt door onze medische dienst bij de festivalentree gecontroleerd”…. nouuuu niet dus. En als bij de tassencontrole mijn medicijnetuitje wordt gevonden en ik de verklaring laat zien, word ik nog argwanender bekeken.

Hebben jullie hier ervaring mee? Ik vind dit echt ruk geregeld, die verklaring helpt echt niets, ik moet nog steeds iedere keer aan één of andere bobo uitleggen wat ik heb (en dat gaat ze eigenlijk geen reet aan, he
1f609.svg
).

Security zijn altijd mongolen. Zolang je die verklaring hebt, zul je het gewoon steeds opnieuw moeten blijven uitleggen. Maar dan kunnen ze je niks maken, want je kan altijd naar management stappen.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Security zijn altijd mongolen. Zolang je die verklaring hebt, zul je het gewoon steeds opnieuw moeten blijven uitleggen. Maar dan kunnen ze je niks maken, want je kan altijd naar management stappen.
Ik zou denken dat het andersom is: als je die verklaring kunt laten zien, hoef je niks uit te leggen. Maar 't is juist precies omgekeerd. Grrr, reteirritant.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
emmers met glijmiddel wrote:
Security zijn altijd mongolen.

Zucht….
Hoewel ik het word "mongolen" zelf niet zou gebruiken (maar wel quoten, blijkbaar), heb ik nog nooit meegemaakt dat ze goed getraind of geinformeerd zijn, of zelfs ook maar op de hoogte van de huisregels van het festival waar ze voor werken. Terwijl dat volgens de organisatie wel zo zou moeten zijn. Geen idee of dat nu aan die security-gasten ligt of aan de organisatie.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Helemaal mee eens hoor Jet. Het gaat mij er ook meer om dat ik nooit de mensen die zorgen voor onze veiligheid zou bestempelen als 'mongolen. Het verschil tussen beveiligers is helaas enorm ja. De ene keer zijn ze lekker mild en meegaand. Terwijl de andere keer ze heel lomp en autoritair kunnen zijn. Minimaal geïnformeerd is helaas vrijwel altijd het geval... voor de informatie moet je op een festival echt bij de infobalie zijn en niet bij het overige volk wat er werkt. Vaak weet alleen de hoofd-beveiliger meer van het festival.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.676
Glijmiddel heeft ergens een punt, maar zijn verwoording is inderdaad wel... wat ongelukkig.

Maar even goeie vrienden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken