Lowlands 2017

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Hoe laat gaat iedereen donderdag richting Biddinghuizen? Zal er om 9 uur al gelijk een rij zijn? Ik verwacht er tussen half 10 en 10 te zijn. Ik heb echt geen idee wat ik dan aantref.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
Het begint steeds meer te jeuken. Zit net lekker the xx live at glastonbury te kijken .heerlijk vooral het 2e deel van het concert. Een van mijn favo Dit jaar. Voor de rest moet ik maar zien want het wordt een druk jaar als ik mijn lijst moet geloven. Heb ik aan een week nog niet genoeg. Of overal 5 min kijken en dan weer doorrrŕrrrrrrrrr.?


 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Hoe laat gaat iedereen donderdag richting Biddinghuizen? Zal er om 9 uur al gelijk een rij zijn? Ik verwacht er tussen half 10 en 10 te zijn. Ik heb echt geen idee wat ik dan aantref.

Ik zit al op Rivièra camping ha, ha, dus zit al in de buurt
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
Gister niet weggespoeld??
Woon zelf in b.huizen maar ging gister goed los. Maar dat valt dan met Lowlands niet ?
 

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Geen idee of het al voorbij gekomen is, maar is al bekend wat de muntenprijs wordt dit jaar?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Net even op MP gekeken voor tickets..... ik ben wel benieuwd naar jullie mening. Al die redenen die er bij staan, maar wel een dikke winst er op willen maken. Persoonlijk is dat niet erg, maar zeg het dan gewoon.... maar goed ben benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken, vooral omdat hier ook nog sommigen op zoek zijn naar kaartjes......
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Gister niet weggespoeld??
Woon zelf in b.huizen maar ging gister goed los. Maar dat valt dan met Lowlands niet ?

Was even heftig hè? Ik heb het geluk dat we op een vaste seizoensplek staan. Toevallig had ik de kinderen mijn oude LL tent laten opzetten (toen ooit 24,95 bij de Gamma), maar zelfs die bleef nog goed staan.

Maar goed hopelijk valt het niet zo hard en veel met LL ?
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Hoe laat gaat iedereen donderdag richting Biddinghuizen? Zal er om 9 uur al gelijk een rij zijn? Ik verwacht er tussen half 10 en 10 te zijn. Ik heb echt geen idee wat ik dan aantref.

Wij hebben besloten om 7u op de dijk in de file aan te sluiten :)
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
Dan is er iig een verklaring voor de W. En een exclusief WevalTriggerFinger optreden zal best interessant zijn.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.883
3.237
Dan is er iig een verklaring voor de W. En een exclusief WevalTriggerFinger optreden zal best interessant zijn.

Een of andere experimentele mix tussen Weval en Triggerfinger als special act zou wel dan wel bijzonder zijn.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dan is er iig een verklaring voor de W. En een exclusief WevalTriggerFinger optreden zal best interessant zijn.

Ik sta er altijd om bekend dat mijn fantasie echt te groot is maar op dit forum valt dat echt in het niets. Of er wordt iets te onredelijk nagedacht....
 

Ninja

Nieuw lid
9 aug 2017
2
0
(Nieuw in dit forum)

Enige andere die ook alleen gaan en wellicht samen willen optrekken (to start with at least)?

2008 was míjn laatste jaar in Lowlands, en kijk er ontzettend naar uit om nu eindelijk weer te gaan (6e jaar). Heb míjn vakantie terug naar Nederland zo geregeld dat ik hierbij kon zijn (woonachtig in Alaska). Moet nog een tent en matje kopen, want die wilde ik niet mee in het vliegtuig, lol.

 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
2008 was míjn laatste jaar in Lowlands, en kijk er ontzettend naar uit om nu eindelijk weer te gaan (6e jaar).

Whooo, dan weet je niet wat je ziet :D er is VEEL veranderd!! Waaronder ook verbeteringen hoor, haha. Enjoy!!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
http://lowlands.nl/nieuws/2017/08/10/tassen-op-het-festivalterrein/

Nog tassenmeenemers hier?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken