Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoe laat gaat iedereen donderdag richting Biddinghuizen? Zal er om 9 uur al gelijk een rij zijn? Ik verwacht er tussen half 10 en 10 te zijn. Ik heb echt geen idee wat ik dan aantref.
Net even op MP gekeken voor tickets..... ik ben wel benieuwd naar jullie mening. Al die redenen die er bij staan, maar wel een dikke winst er op willen maken. Persoonlijk is dat niet erg, maar zeg het dan gewoon.... maar goed ben benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken, vooral omdat hier ook nog sommigen op zoek zijn naar kaartjes......
Was even heftig hè? Ik heb het geluk dat we op een vaste seizoensplek staan. Toevallig had ik de kinderen mijn oude LL tent laten opzetten (toen ooit 24,95 bij de Gamma), maar zelfs die bleef nog goed staan.
Maar goed hopelijk valt het niet zo hard en veel met LL ?
Hoe laat gaat iedereen donderdag richting Biddinghuizen? Zal er om 9 uur al gelijk een rij zijn? Ik verwacht er tussen half 10 en 10 te zijn. Ik heb echt geen idee wat ik dan aantref.
Ik sta er altijd om bekend dat mijn fantasie echt te groot is maar op dit forum valt dat echt in het niets. Of er wordt iets te onredelijk nagedacht....
Enige andere die ook alleen gaan en wellicht samen willen optrekken (to start with at least)?
2008 was míjn laatste jaar in Lowlands, en kijk er ontzettend naar uit om nu eindelijk weer te gaan (6e jaar). Heb míjn vakantie terug naar Nederland zo geregeld dat ik hierbij kon zijn (woonachtig in Alaska). Moet nog een tent en matje kopen, want die wilde ik niet mee in het vliegtuig, lol.