Lowlands 2017

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Architects
Nothing but Thieves
Alt J (al baal ik enorm dat ze overlappen met London Grammar en Frank Carter

Benieuwd naar:
Pretty Reckless
Pvris
Tash Sultana ( Husky Loops / Dool)

En nog een heleboel meer, ben benieuwd wat er allemaal van mijn voornemens terecht komt ?
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Mijn top 3 must wees:
1. Mumford and sons
2. Vince staples
3. Moderat
3,5. NBT (fan vanaf 1e moment), glass animals

Top 3 onbekender:
1. Husky loops
2. EDEN (lang fan van, maar valt samen met x ambassadors en NBT dus dat moet ik nog bekijken op het moment daar)
3. David Keenan

Helaas valt er heel veel samen op de vrijdag en zaterdag, en is de zondag wat minder. Desalniettemin is er een perfecte route voor ontdek bandjes op zondag waar ik zeker van ga genieten!
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Mijn allergrootste must-see is Moderat... helemaal nu ik weet dat ze er na hun huidige tour mee gaan stoppen :cry: dit hebben ze gisteren via Facebook aangekondigd.

Verder wil ik heeeel graag Iggy Pop nog eens zien, en Nicolas Jaar, The Xx, Cypress Hill, Glass Animals en Black Sun Empire.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Jet wrote:
Mijn allergrootste must-see is Moderat… helemaal nu ik weet dat ze er na hun huidige tour mee gaan stoppen dit hebben ze gisteren via Facebook aangekondigd.

Tijdelijke stop!

Ik hoop het. Maar na deze opmerking ben ik daar niet helemaal zeker van, ook al gebruiken ze het woord "vacation": :cry:

"But after 4 years of this, non stop, we feel that Moderat now is what we need to take a vacation from.
After our final show on September 2nd at Berlins Wuhlheide, an amazing open air venue, we will go back to Modeselektor and Apparat."
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Echte must see's:

1. Iggy Pop, livin' legend, de beste man wordt ook ouder, dus ik denk dat dit mijn beste kans is om 'm eindelijk te zien.
2. Moderat, puur inderdaad omdat ze stoppen, ook omdat het me gewoon heel bruut lijkt.
3. The xx, staat van alle artiesten het langste en het hoogste op mijn lijstje om te zien.
4. Glass Animals, wil ik ook al héél lang zien.
5. Sampha, volgens mij wordt dit een van de betere concerten op Lowlands.
6. Vince Staples, luister nog niet zo lang naar zijn muziek, volgens mij gaat het heel tof worden.

Migos wil ik ook graag zien, maar vond de set op Lollapalooza ook een beetje mwah. Echter hebben ze zoveel hits dat het wel een groot feest moet worden in de Bravo. Nog maar even jongens!
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Even een hele simpele vraag. Ik ga voor het eerst met een groep naar een festival waar nog niemand 18+ van is, maar meegebrachte drank wordt niet uit de tas gehaald als je niet 18 ofzo toch?
En heeft er iemand behalve een fake ID nog een truc om gewoon een 18+ bandje te krijgen?
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Even een hele simpele vraag. Ik ga voor het eerst met een groep naar een festival waar nog niemand 18+ van is, maar meegebrachte drank wordt niet uit de tas gehaald als je niet 18 ofzo toch?
En heeft er iemand behalve een fake ID nog een truc om gewoon een 18+ bandje te krijgen?

Ik ben bang van wel. Je moet bij de ingang ook je ID laten zien, dus die drank ben je dan echt kwijt...

Enneh, trucs heb ik niet voor je, sorry... ik stam nog uit de tijd dat je gewoon mocht drinken voor je achttiende :twisted: :twisted: :wink:
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Wessel wrote:
Jet wrote:
“vacation”:


Na vakantie begin je toch ook weer met werken?
1f642.svg



Helaas wel ja…..
1f609.svg

Daar hebben jullie weer gelijk in :lol:
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
435
Top 3 Must see
- Moderat; deze zomer 2x gezien en het was fantastisch. Nog een keer voor de laatste keer knallen!
- Mumford and Sons, maken er gewoon een heel tof feestje van.
- Editors; inmiddels al een tijdje geleden dat ik ze voor het laatst zag (2014?) Luister het thuis niet meer zo veel, maar blijft live altijd goed.

Top 3 'kleine' acts
- Tash Sultana; gezien op DTRH, wat is ze goed zeg.
- Haus; gezien in Ostrava, heeft me heel erg verrast, erg leuk!
- Parcels; hele vrolijke zomerse, dansbare muziek. Erg veel zin in!
 

Dirk1617899583

Playlistbediener
14 feb 2017
17
0
Hebben jullie al wat speculaties over wat die #W?TF! inhoud? In 2009 stond er ineens Them Crooked Vultures, zou dit ook weer een act zijn van zo een formaat?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Hebben jullie al wat speculaties over wat die #W?TF! inhoud? In 2009 stond er ineens Them Crooked Vultures, zou dit ook weer een act zijn van zo een formaat?
Ik heb 'in wandelgangen' gehoord dat het om Triggerfinger gaat, maar geen idee wat het waarheidsgehalte daarvan is... Gezien de initialen wel een logische act.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Dirk wrote:
Hebben jullie al wat speculaties over wat die #W?TF! inhoud? In 2009 stond er ineens Them Crooked Vultures, zou dit ook weer een act zijn van zo een formaat?


Ik heb ‘in wandelgangen’ gehoord dat het om Triggerfinger gaat, maar geen idee wat het waarheidsgehalte daarvan is… Gezien de initialen wel een logische act.

Dat zou leuk zijn! Vorig jaar was Jett Rebel de verrassingact (blehh) en een paar jaar geleden Live (nog erger...) dus ik stel me er maar niet al te veel van voor, haha.
 

Dirk1617899583

Playlistbediener
14 feb 2017
17
0
Dirk wrote:
Hebben jullie al wat speculaties over wat die #W?TF! inhoud? In 2009 stond er ineens Them Crooked Vultures, zou dit ook weer een act zijn van zo een formaat?


Ik heb ‘in wandelgangen’ gehoord dat het om Triggerfinger gaat, maar geen idee wat het waarheidsgehalte daarvan is… Gezien de initialen wel een logische act.

Oeeeeh van Triggerfinger zou ik wel blij worden!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken