Lowlands 2017

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Nu 39 en het nacht programma en dag programma trekt me beide. Dus na een nachtje doorhalen ’s ochtends gezond beginnen met fruit en een gebakken ei.

Maar wat ik vooral gemerkt heb dat werkt is weer aanvullen van de verloren mineralen en vitamines. Dit jaar daar bruistabletten voor gehaald uit Zweden die me erg goed bevallen, Bakis heten ze.

Die kende ik niet! Klinkt goed, alleen zijn ze bij bol.com nu ff niet leverbaar... maar ik zie dat er vooral ascorbinezuur en kalium (en natrium voor het bruisen) in zit, dus "gewone" vitamine bruistabletten zouden the trick ook moeten doen denk ik? Ik heb tegenwoordig altijd voedingssupplementen mee naar LL, je doet een enorme aanslag op je weerstand tijdens zo'n festival, en nadat ik de tip van een goede vriendin kreeg, heb ik ze altijd trouw bij me. Werkt als een tiet!!
 

Philip1617899575

Playlistbediener
5 feb 2017
6
0
Ik ben op zoek naar een extra Lowlands ticket, dus wilt hier iemand van zijn ticket af of kent hier iemand een persoon die er van af wilt om één of andere reden laat het mij dan graag weten! ✌?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De link zegt “video is unavailable” Wessel was het Tycho? Heb Tycho op jouw advies vanochtend ff gespotified, klinkt fijn zeg, vooral lekker om languit bij in het gras te liggen Het is niet iets waarbij ik compleet uit mijn dak zou gaan, maar een paar zenmomentjes verspreid over het weekend zijn altijd welkom!!

Yep, dat was Tycho... :(
Inderdaad, lekker chille elektronische muziek!

Overigens moet ik ze zelf helaas missen. Ik heb tegelijkertijd in de Bravo een date met deze vrouw.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Pfoee, iets grotere foto dan ik had gedacht…. niks mis mee.

Haha niks mis mee inderdaad ;) errug mooie dame. Muzikaal gezien niet mijn cup-of-tea, eigenlijk, maar ik word wel vaker verrast op Lowlands door acts waar ik of nog nooit van gehoord had of waarvan ik verwachtte dat het ruk zou zijn... dat is het leuke aan Lowlands ;)

Voorbeeldjes: La Pegatina (had ik nog nooit van gehoord, was geweldig), Calexico (idem), Twenty-One Pilots (had enorm vooroordeel, bleek erg leuk te zijn), Aurora (weer zo'n wannabe-Bjork.... maar WOW wat was ze goed).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.763
Dat nieuwe London Grammar album klikt zo nog niet bij mij, eerlijk gezegd. Het zijn stuk voor stuk mooie nummers, maar in z'n geheel is het een beetje eenvormig. En de focus ligt me iets té veel op de stem, die naar mijn smaak iets te mooi wil zingen (klinkt een beetje vreemd, maar ik heb een Céline Dion gevoel). Had muzikaal wat spannender gemogen, nu is het meer muziek voor op de achtergrond.

Neemt niet weg dat de nummers los zeer genietbaar kunnen zijn. Oh Woman Oh Man is bijvoorbeeld erg sterk.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Dat nieuwe London Grammar album klikt zo nog niet bij mij, eerlijk gezegd. Het zijn stuk voor stuk mooie nummers, maar in z’n geheel is het een beetje eenvormig. En de focus ligt me iets té veel op de stem, die naar mijn smaak iets te mooi wil zingen (klinkt een beetje vreemd, maar ik heb een Céline Dion gevoel). Had muzikaal wat spannender gemogen, nu is het meer muziek voor op de achtergrond.

Neemt niet weg dat de nummers los zeer genietbaar kunnen zijn. Oh Woman Oh Man is bijvoorbeeld erg sterk.

Een beetje zoals First Aid Kit ??
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Skott heeft afgezegd. Heel jammer. Maar tof dat ik nu z ambassadors kan gaan kijken. Zou zomaar ook een heel tof optreden kunnen zijn!

London grammar staat zeker weten in mijn top 5. Dat meisje kan zo mooi zingen! Het plan is om pal vooraan te gaan staan. En dan verwacht ik een hypnotiserend mooi optreden.
 
1 mei 2017
289
0
Jet wrote:
emmers met glijmiddel wrote:
Ik ga ook wel eventjes kijken bij London Grammer, toch zo’n iemand waar je op d’r gezicht wilt kwakken.


subtiel.


Daarvoor ga ik over het algemeen niet naar een optreden….

Over het algemeen niet nee, maar die band heeft ook hooguit een handvol sterke nummers (los van de zangkwaliteit). Dus dan ga je er heen voor dezelfde reden als bij Tove Lo (die gegarandeerd weer haar tieten zal vertonen).
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
@Marc wrote:
Jet wrote:
emmers met glijmiddel wrote:
Ik ga ook wel eventjes kijken bij London Grammer, toch zo’n iemand waar je op d’r gezicht wilt kwakken.


subtiel.


Daarvoor ga ik over het algemeen niet naar een optreden….


Over het algemeen niet nee, maar die band heeft ook hooguit een handvol sterke nummers (los van de zangkwaliteit). Dus dan ga je er heen voor dezelfde reden als bij Tove Lo (die gegarandeerd weer haar tieten zal vertonen).

Glas is half vol of half leeg, ik ga dan tioch maar voor de sterke nummers heen ?
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
11000 mensen zoeken nog kaarten.maar Wat hadden ze verwacht dat het niet zou uitverkopen of zo??? Als je zo graag wil wees dan op tijd. Is weer een ding dat de zwarthandel volgend jaar weer op volle toeren draaid. KAARTEN dan maar op naam denk ik.?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Een handjevol goeie songs? London Grammar heeft twee sterke platen vol met sterke nummers.

Kan me erg vinden in Mattman zijn mening. Non Believer vind ik bijvoorbeeld een van de beste nummers van 2017. Echter het hele album is zeker geen samenhangend geheel. en
 
1 mei 2017
289
0
KAARTEN dan maar op naam denk ik.
1f632.svg

Mij best, maar dan krijgen we weer BKS taferelen qua naamswijzigingen en gezeik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken