Lowlands 2017

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Ik vond het altijd wel prachtig zoon slalom!! En tussendoor nog even een mannetje of 50 op zijn schouder tikken. Heerlijk. Maar als jij ze kan vertragen zou dat natuurlijk prima Zijn.

Volgens mij beginnen ze al 5 minuten eerder dan dat LG is afgelopen, ik laat het maar van het moment afhangen. Als het heel gaaf is, schuif ik ook later aan bij Alt-J
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
visdave34 wrote:
Die X-Ray gaat toch veel en veel te klein zijn voor Iguana Death Cult op zondag?

Zal wel meevallen toch? Ik zal ze persoonlijk skippen omdat da toch veels te vroeg is. Maar toch niet zo heel bekend bij het grote publiek? X-RAY puilt wel vaak uit maar voor IDC?
Ja, misschien schat ik het ook wel helemaal verkeerd in hoor. Tijdstip zal zeker meespelen. En de forumleden hier zullen ook niet een dwarsdoorsnede vormen voor het hele LL-publiek. Viel me alleen op dat ik ze in zoveel clashfinders tegenkwam.

Ik ga ze zelf dus helaas ook niet zien, maar kan ze wel aanraden hoor Wessel. Even flink wakker geschud worden op de zondag is waarschijnlijk geen overbodige luxe ? Of had je ze op BKS ook al gezien?
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ach ja, het hangt er ook van af hoe laat je naar het terrein gaat en welke substanties je tot je neemt gedurende de dag en nacht…… meestal wordt het de vrijdag niet zo laat omdat we de donderdag vaak al maximaal gaan….. daarbij als 40 plus gaat de leeftijd ook meetellen, zeker het herstel
1f604.svg

Zooooo herkenbaar dit... :lol: vorig jaar wilde ik ook steeds tot diep in de nacht doorgaan, maar het is me niet één keer gelukt, die verdomde vijftig komt nu echt dichtbij haha. Herstellen duurt steeds langer!

Dit jaar hoop ik het tot Nina Kraviz uit te houden. Misschien een dutje van tevoren? ;)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
@Marc wrote:
Ach ja, het hangt er ook van af hoe laat je naar het terrein gaat en welke substanties je tot je neemt gedurende de dag en nacht…… meestal wordt het de vrijdag niet zo laat omdat we de donderdag vaak al maximaal gaan….. daarbij als 40 plus gaat de leeftijd ook meetellen, zeker het herstel
1f604.svg



Zooooo herkenbaar dit…
1f606.svg
vorig jaar wilde ik ook steeds tot diep in de nacht doorgaan, maar het is me niet één keer gelukt, die verdomde vijftig komt nu echt dichtbij haha. Herstellen duurt steeds langer!

Dit jaar hoop ik het tot Nina Kraviz uit te houden. Misschien een dutje van tevoren?
1f609.svg
Haha, heerlijk dit... Ik ga inmiddels richting de 40 en het herstel de volgende dag is inderdaad het grootste probleem. Op een dieet van festivaleten en een sloot bier red ik het nog wel tot diep in de nacht/ochtend, maar de volgende dag weer enigszins op tijd fit genoeg zijn voor nog zo'n dag (en dat 3 of 4 keer) is wel een dingetje... Dus tegenwoordig gewoon niet meer helemaal tot het gaatje gaan, rond een uurtje of 3/4 het tentje in en met geluk pas rond een uur of 9 à 10 eruit, dan is het makkelijk uit te houden.

@jetski: 22e keer LL!! Respect!!
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Haha, heerlijk dit… Ik ga inmiddels richting de 40 en het herstel de volgende dag is inderdaad het grootste probleem. Op een dieet van festivaleten en een sloot bier red ik het nog wel tot diep in de nacht/ochtend, maar de volgende dag weer enigszins op tijd fit genoeg zijn voor nog zo’n dag (en dat 3 of 4 keer) is wel een dingetje… Dus tegenwoordig gewoon niet meer helemaal tot het gaatje gaan, rond een uurtje of 3/4 het tentje in en met geluk pas rond een uur of 9 à 10 eruit, dan is het makkelijk uit te houden.

@jetski: 22e keer LL!! Respect!!

Veel bier inderdaad. En een petfles whisky mee voor op de camping :lol: 's Ochtends wel beginnen met fruit en gezond voer... en hopen dat je niet om acht uur al uit je tentje brandt.... dan kom ik het weekend wel door. En af en toe even chillen op de camping, eitje bakken, ook fijn!

22e keer ja... best veul! Alleen de eerste paar keer gemist. Reteveel spijt van. Enniewee, vind het nog steeds erg gaaf, leuke oude en nieuwe namen, ben vooral van plan om erg uit m'n dak te gaan bij Moderat, en 's nachts in de Bravo en de XRay. Zooo heerlijk!!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Jet is nu al mijn grote festivalvoorbeeld. 22 keer Lowlands en dan ook nog eens een foto met positiviteitsgoeroe Frankske.

Die tip van het gezonde voer moet ik misschien toch maar eens oppakken. Vorig jaar welgeteld één gezond item gegeten dacht ik zo. Dat was een ananas waarvoor ik niet betaald heb.. :') Ik heb de laatste avond namelijk één van die decoratieve ananassen opgegeten omdat ze die niet wilde verkopen. Of de mensen in dn Bravo nog niet gek genoeg uit z'n doppen kijken. Nou dan moet je eens een hele ananas binnen in de Bravo opeten.

Dit jaar ook voor het eerst pasta gegeten op een festival. Dat beviel wel verrassend goed moet ik zeggen.

Dus tegenwoordig gewoon niet meer helemaal tot het gaatje gaan, rond een uurtje of 3/4 het tentje in en met geluk pas rond een uur of 9 à 10 eruit, dan is het makkelijk uit te houden.

Ey, ik plak er ook maar 1 a 2 uurtjes bij op een avond. Alleen wij blijven altijd wat aankloten tot een uur of 2-3 in de middag voordat we pas aanlopen.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Jet is nu al mijn grote festivalvoorbeeld. 22 keer Lowlands en dan ook nog eens een foto met positiviteitsgoeroe Frankske.

Nu al?? Dat heb ik met één post snel voor elkaar dan :lol:

Bloody hell, de camping gaat op donderdag al om 9u 's ochtends open. Dat wordt om zes uur op de dijk staan haha... om ons favo plekje op camping 3 te kunnen bemachtigen! Gaan jullie ook donderdag al?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
pffff, nog meer gekkigheid, hahah!!

Wij komen vanuit Brabant dus het is een tocht van 1,5 uur met naar alle waarschijnlijkheid nog wel een kleine file voor de ingang. Laatst dachten we eraan om rond 8:00 aan te rijden maar ik denk dat we misschien nog wel iets eerder vertrekken!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Ik moet zeggen dat ik dit jaar weer lekker op de camping dichtbij ga staan...... de andere 20 edities wel hardcore op de camping gestaan. Het eerste jaar in 93 alleen maar 1 dag geweest omdat ik een heel weekend niet kon, maar wat een zondag was dat......

Dus ik rust goed uit met een goed bed. Goed ontbijt ook in de ochtend, dus dat scheelt een hoop, maar meestal maak ik de klassieke fout door de eerste avond het tot een uurtje of 5:00 te maken met teveel drank..... vrijdag is dan ook vaak de minste dag, terwijl ik deze editie vrijdag veel wil zien ?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Wij gaan vanuit den haag om half 8 rijden. En hebben besloten dat we vanaf 20 uur bier mogen drinken.

Die donderdag als extra dag is trouwens echt killing. Van 12 tot een uur of 3 in de nacht aan het bier. En tijdens die silent disco drink je ook nog eens heel veel bier. Je staat op vrijdag ochtend gewoon al 3-0 achter haha
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
435
Wij gaan vanuit den haag om half 8 rijden. En hebben besloten dat we vanaf 20 uur bier mogen drinken.

Die donderdag als extra dag is trouwens echt killing. Van 12 tot een uur of 3 in de nacht aan het bier. En tijdens die silent disco drink je ook nog eens heel veel bier. Je staat op vrijdag ochtend gewoon al 3-0 achter haha

haha mooi verwoord '3-0 achter'. Ik ben wel blij dat voor mij de meeste acts op vrijdag vallen. Dan heb ik nog de meeste energie. Ik weet nog goed hoe ik de laatste dag van DTRH en de laatste dag in Ostrava er bij liep. Vrij weinig energie(matig uitgedrukt) en dan sta je de laatste dag in Ostrava bij Justice, de tofste lichtshow en dance act die ik ooit heb gezien. Zonder energie. Volgende dag 1100 km terug naar huis rijden :')
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Oh ja. Dus dat:

https://clashfinder.com/s/lowlands2017/?user=Jetski&

Is nog lang niet compleet, ben nog druk aan het spotifyen om onbekenden te ontonbekenden, zeg maar. Iemand nog tips?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Veel electronische acts. Dan zou ik zeggen zet Tycho eventjes. Voor de rest zit je schema al vol genoeg!
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Veel electronische acts. Dan zou ik zeggen zet Tycho eventjes. Voor de rest zit je schema al vol genoeg!

Ga ik doen! En er valt altijd nog van alles af hoor.... maar er komt ook altijd van alles bij, haha. Ligt er helemaal aan hoe fit ik ben, en waar de rest van "de clan" naartoe gaat op momenten dat ik geen echte "must see" heb. Kompgoe!
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
De link zegt "video is unavailable" Wessel :( was het Tycho? Heb Tycho op jouw advies vanochtend ff gespotified, klinkt fijn zeg, vooral lekker om languit bij in het gras te liggen ;) Het is niet iets waarbij ik compleet uit mijn dak zou gaan, maar een paar zenmomentjes verspreid over het weekend zijn altijd welkom!!

Ik ben trouwens heeeeel benieuwd naar de nieuwe terreinindeling. Twee ingangen is wel relaxt, en als ik het goed heb gelezen is er minder controle wanneer je van de camping het festivalterrein opgaat omdat er bij de polsbandjestent véél strenger wordt gecontroleerd (met scanners). Dat gaat hoop ik betekenen dat er nauwelijks opstoppingen zijn (alleen op donderdag, verwacht ik, omdat dan alleen Cape Lowlands open is en iedereen tegelijk het terrein op wil), omdat je dus ook buitenom van bijvoorbeeld de Heineken naar de Bravo kunt. Lijkt mij ideaal!! Werd wel tijd :)

Heb er weer wal-ge-lijk veel zin in. Lowlands is voor mij echt HET weekend van het jaar, een festival waar je alles kunt doen wat god verboden heeft en niemand die er raar van opkijkt, what happens at Lowlands stays at Lowlands ;) ik kan altijd maanden teren op dat gevoel!!!
 

Michiel1617899555

Campingartiest
26 jan 2016
86
0
Hahahah, die zie ik u wel op het terrein XD. Maar camping 5, is dat niet nog achter de brug?

Blijft toch opvallen dat veel mensen de nachtprogrammering ook weer niet zoveel boeit. Voor mij is dat tegenwoordig echt een belangrijk deel.
Misschien eens wat setjes aanzetten op youtube van de populairste artiesten ?

De nachten zijn de weinige zekerheidjes in het programma! Bravo met kleine excursies naar X-Ray. Gelukkig is de dubstep verbannen naar India (my humble opinion).
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Haha, heerlijk dit… Ik ga inmiddels richting de 40 en het herstel de volgende dag is inderdaad het grootste probleem. Op een dieet van festivaleten en een sloot bier red ik het nog wel tot diep in de nacht/ochtend, maar de volgende dag weer enigszins op tijd fit genoeg zijn voor nog zo’n dag (en dat 3 of 4 keer) is wel een dingetje… Dus tegenwoordig gewoon niet meer helemaal tot het gaatje gaan, rond een uurtje of 3/4 het tentje in en met geluk pas rond een uur of 9 à 10 eruit, dan is het makkelijk uit te houden.

@jetski: 22e keer LL!! Respect!!


Veel bier inderdaad. En een petfles whisky mee voor op de camping
1f606.svg
’s Ochtends wel beginnen met fruit en gezond voer… en hopen dat je niet om acht uur al uit je tentje brandt…. dan kom ik het weekend wel door. En af en toe even chillen op de camping, eitje bakken, ook fijn!

22e keer ja… best veul! Alleen de eerste paar keer gemist. Reteveel spijt van. Enniewee, vind het nog steeds erg gaaf, leuke oude en nieuwe namen, ben vooral van plan om erg uit m’n dak te gaan bij Moderat, en ’s nachts in de Bravo en de XRay. Zooo heerlijk!!

Nu 39 en het nacht programma en dag programma trekt me beide. Dus na een nachtje doorhalen 's ochtends gezond beginnen met fruit en een gebakken ei.

Maar wat ik vooral gemerkt heb dat werkt is weer aanvullen van de verloren mineralen en vitamines. Dit jaar daar bruistabletten voor gehaald uit Zweden die me erg goed bevallen, Bakis heten ze.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken