Lowlands 2017

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Mensen die hier hun schema posten. Hebben jullie zo’n afkeur naar clashfinders? is toch veel fijner dan je rijtje opschrijven?

Neu, dat niet, ben er alleen nog niet helemaal bekend mee.

Wanneer gaan we een Festileaks-meeting doen?
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Poh echt super moeilijke keuzes nog, vooral deze clashes vind ik naar:
EDEN vs X Ambassadors en NBT
Architects vs Solange
The Shins vs Skepta
London Grammar vs Bloody Beetroots vs Tommy Cash (Veels te moelijk haha)
Alt-J vs Frank Carter (wordt Alt-J)
Vince Staples vs Editors vs Elbow (vooral omdat ik editors en elbow nog nooit heb gezien en toch wat nostalgisch hebben)
Nicolas Jaar vs Future Islands (dit maakt me op zich niet zoveel uit)

Mijn schema zal ongeveer als volgt zijn:
Vrijdag:
12:50 Skott Lima
13:15 X Ambassadors Bravo
14:15 Nothing But Thieves Alpha
15:20 Glass Animals Heineken
18:25 Architects India
19:30 Moderat Alpha
20:35 Iggy Pop Bravo
21:40 The XX Alpha

Zaterdag:
12:30 David Keenan Lima
13:15 A Blaze of Feather Heineken
14:00 Husky Loops Lima
15:10 Sampha Heineken
15:50 Kovacs Alpha
17:00 The Shins Heineken
17:40 Bastille Alpha
18:40 London Grammar Bravo
19:35 Alt-J Alpha
20:40 Elbow Bravo
21:50 Vince Staples India

Zondag:
13:00 Billy Talent Bravo
14:00 Noord Nederlands Orkest Alpha
15:00 The Veils India
15:50 Halsey Alpha
16:45 At the Drive in Bravo
17:45 Cypress Hill Alpha
18:45 Migos Bravo
19:45 Flume Alpha
20:45 Nicolas Jaar Bravo
21:45 Mumford and Sons Alpha




 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
https://clashfinder.com/s/lowlands2017/?user=Rolf&

Werkt inderdaad prima! Thanx voor de tip!
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Zin in!!! Mijn schiet-schema is als volgt:

Vrijdag
Culture Abuse - Methyl Ethel - Nothing But Thieves - Sean Paul - PVRIS - Mura Masa - Feist - Architects - Solange - Mac DeMarco - Moderat - Altin Gun - Iggy Pop - The xx - Ty Segall - Midland - De Linkse Kerk

Zaterdag
A Blaze of Feather - Palace - Tove Lo - Black Foxxes - DOOL - The Shins - Bastille - London Grammar - Alt J - Frank Carter - Elbow - Editors - Aurora Halal

Zondag
Hurray For the Riff Raff - Billy Talent - Tash Sultana - Bruxas - The Veils - Halsey - At the Drive In - First Aid Kit - Cypress Hill - Car Seat Headrest - Migos - HMLTD - Flume - Future Islands - Mumford & Sons - Signal - Talaboman - Black Sun Empire

Zitten er nog dingen tussen die jullie aanraden op basis van mijn lijstje? :)

Mocht iemand hoi willen zeggen, je kan mij voorin in de fotopit vinden! ;)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Nou, ik heb me er ook eens aan gewaagd. Heb nu al keuzestress manman. Elke dag rond 7 uur begint de ellende van het kiezen vooral. Zondag vind ik overdag een beetje medium btw. Vetgedrukt zijn de echte must-see's:

Vrijdag:
14:15 - Nothing But Thieves (Alpha)
15:20 - Glass Animals (Heineken)
16:50 - Mura Masa (Bravo)
(Dit is kut)
19:10 - Mac DeMarco (Heineken)
19:30 - Moderat (Alpha) -eigenlijk ook nog Solange, en hoe de fuck wil ik van Moderat naar Iggy Pop en van Iggy Pop naar The xx, ik ben toch geen Usain Bolt?-
20:35 - Iggy Pop (Bravo)
21:40 - The xx (Alpha)

Zaterdag:
13:15 - A Blaze Of Feather (Heineken)
15:10 - Sampha (Heineken)
17:00 - The Shins (Heineken) -of toch Skepta? Meh -
18:00 - Yungblud (Lima)
18:40 - London Grammar (Bravo)
19:35 - alt-J (Alpha)
20:40 - Elbow (Bravo)
21:50 - Vince Staples (India) - wil eigenlijk ook graag naar Editors, kan iemand die Vince ooit live heeft gezien even beamen dat ik dit live móét zien?-
03:00 - Nina Kraviz (Bravo) -haha zij is lekker-

Zondag:
12:00 - Hurray For The Riff Raff (India)
13:30 - Tash Sultana (Heineken)
15:00 - The Veils (India)
18:10 - Car Seat Headrest (India)
18:45 - Migos (Bravo)
19:45 - Flume (Alpha)
20:45 - Nicolas Jaar (Bravo) -maar heb Future Islands ook hoog op mijn verlanglijstje staan..-
21:45 - Mumford And Sons (Alpha) -al zou ik Cashmere Cat om 21:40 ook erg graag willen zien-

Al met al huil ik een beetje van binnen, en dan zijn er ook nog Death Grips, Bloody Beetroots, Tycho, Frank Carter, Palace, J. Bernardt, Ty Segall en Kim Janssen die ik had mee willen pikken. Dat is dan maar het nadeel van een goede line-up denk ik zo?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Guys!!!! Ik moet toch gewoon naar Migos!!! Dat mag onderhand bekend zijn. Sterker nog, ik denk dat ik een groot deel van mijn vrienden heb omgelult die ook meegaan, hahah.

https://clashfinder.com/s/lowlands2017/?user=Wessel Sorry, Dave…
Goed zo Wessel. Maar man, je kan nog zeker een half uur CSH meepikken! India en Bravo liggen praktisch naast elkaar! Loop je wel het risico dat je daar niet meer weg wil en een deel Migos mist... Maar die hitjes doen ze toch pas op het eind joh... ?

Mijn schema:
https://clashfinder.com/m/lowlands2017/?user=visdave34

Man man, die vrijdag, echt killing. Meest ziek van:
J. Bernardt vs Michael Kiwanuka vs Glass Animals
Overlap Solange vs Moderat
Hollen van Moderat naar Iggy Pop
The XX vs Ty Segall
Editors vs Vince Staples
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Bij Migos kan je sowieso later arriveren, want het eerste kwartier zal wel een DJ zijn die iedereen ophypt voordat de rappers opkomen.

True, al is dat vaak echt wel vermakelijk.


Loop je wel het risico dat je daar niet meer weg wil en een deel Migos mist… Maar die hitjes doen ze toch pas op het eind joh…

Not true, Dave, Migos heeft alleen maar hits.

Ik denk dat ik wel eventjes kom kijken!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Eigenlijk wel ook op de camping Dave?
Dat wel ja! Traditioneel weer op camping 5 denk ik... Maar de rest (allemaal vrouwen :O) gaat al op donderdag, dus ik heb niet heel veel te vertellen... het hele weekend dus niet, gezien het gezelschap... ;-)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hahahah, die zie ik u wel op het terrein XD. Maar camping 5, is dat niet nog achter de brug?

Blijft toch opvallen dat veel mensen de nachtprogrammering ook weer niet zoveel boeit. Voor mij is dat tegenwoordig echt een belangrijk deel.
Misschien eens wat setjes aanzetten op youtube van de populairste artiesten :)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Blijft toch opvallen dat veel mensen de nachtprogrammering ook weer niet zoveel boeit. Voor mij is dat tegenwoordig echt een belangrijk deel.

In mijn geval komt het vooral omdat ik het allemaal wel leuk vind, en dat bedoel ik niet verkeerd. Maar ik ben bijna nooit een hele avond bij de techno in de Bravo, of bij de hiphopnacht in de India of Zeroes heroes in de Heineken. Ik loop meestal een beetje van hop naar her totdat ik ergens ben waar ik het heel erg naar me zin heb.
In tegenstelling tot overdag, want dan heb ik gewoon een aantal dingen die ik heeeeel graag wil zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken