Lowlands 2017

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Oasiss wrote:
Nicolas Jaar, hoor de naam vaak, in positieve verhalen. Wat maakt hem zo goed?


De opbouw van zijn sets. Het is zowel eigenzinnig experimenteel als dansbaar. Al kan het publiek roet in het eten gooien.

Dit en op DTRH voor het eerst live gezien. Subtiele show, eerder klassiek dan dance en toch was ik onder de indruk. Is echt iets anders en als je van jezelf verrassen/uitdagen houdt op muziek gebied zou ik zeker een poging wagen!
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Ik wil trouwens best voor je proberen morgen, Thomas.

Ik ga straks voor 1 kaartje en wil er best meer bestellen. Ik denk/hoop trouwens dat het aantal beperkt zal zijn per persoon, twee gok ik!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
mattman wrote:
Misschien moet ik het toch maar eens vragen.

Maar wat is eigenlijk zo leuk aan in een rondje lopen tijdens een concert?

“Oh, dit is een wild stukje. Kom, laten we allemaal in een cirkel lopen nu.”

Ik ga moshpitten nooit snappen denk ik.


Er is niks leuk aan.

Death Grips geeft echter wel een enorm toffe liveshow, wel of geen “mosh pit”.

Jij vindt er blijkbaar niks aan, ik neem aan dat je ervaringsdeskundige bent ?

Als het schema het toelaat, dan ga ik zeker even kijken gezien het enthousiasme hier
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
mattman wrote:
Misschien moet ik het toch maar eens vragen.

Maar wat is eigenlijk zo leuk aan in een rondje lopen tijdens een concert?

“Oh, dit is een wild stukje. Kom, laten we allemaal in een cirkel lopen nu.”

Ik ga moshpitten nooit snappen denk ik.


Tsja, lastig uit te leggen, enige wat ik kan zeggen is dat je het een keer meegemaakt moet hebben.

Jammer genoeg wel... maar onvrijwillig. Een bende pipo's die tijdens System Of A Down (op Werchter dus) het nodig vonden om iedereen omver te duwen en mee te sleuren. Kutvolk.
 
1 mei 2017
289
0
Ik moet mezelf corrigeren over mijn mosh pit opmerking: je zult geen cirkel pits of walls of deaths tegenkomen bij Death Grips, dus in dat opzicht is het niet zo bruut als bij bepaalde metal shows.

Wat je echter wel zult zien (en ik spreek uit ervaring) zijn 'gewone' mosh pits die het hele optreden lang doorgaan zonder pauzes, en daardoor extreem intens aanvoelen. Maar dat krijg je ook met Death Grips aangezien die gasten (en vooral de drummer) nooit stoppen of pauzeren tijdens de nummers. Het is vanaf het begin tot eind op standje 11.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Ik vind het heerlijk een Mosh pit, lekker al die energie eruit gooien. Zeker bij lekkere harde metal of ruige hiphop.
Je weet ook dat als je naar dat soort acts gaat , het kan gebeuren.
Wat ik wel vervelend vind, is dat het tegenwoordig bij alle soorten muziek gebeurd, of dat mensen het achterin gaan doen waar mensen gewoon even willen kijken.

PS: Kaartjes niet gelukt, was vrij snel door de wachtrij heen, maar was al meteen uitverkocht.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Mensen meesleuren de pit in etc. is erg flauw. Als je daar aan mee wil doen, dan ga je wel voorin staan..... ik heb het wel gehad bij SOAD in de Ziggo dome (eerste keer dat ze daar stonden) dat ik dacht een relaxt plekje te zoeken, maar dat zo'n beetje de hele vloer een moshpit werd...... tja dan maar lekker meedoen ?
 
1 mei 2017
289
0
De beste mosh pits zijn de soort waar iedereen op elkaar past, zoals iemand overeind helpen als ze op de grond vallen. Of mensen respecteren die geen zin hebben om mee te doen. Wat je helaas niet altijd ziet.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Zo veel zin om morgen te gaan puzzelen. En benieuwd naar alle lijstje van iedereen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken