Lowlands 2017

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Minimaal geïnformeerd is helaas vrijwel altijd het geval… voor de informatie moet je op een festival echt bij de infobalie zijn en niet bij het overige volk wat er werkt. Vaak weet alleen de hoofd-beveiliger meer van het festival.
Maar als je langs de security moet voor je polsbandje of het festivalterrein op wilt, krijg je met "gewone" securitygasten te maken, die toch ècht op de hoogte zouden moeten zijn van de regels - zeker wanneer het medicatie betreft. Het is me al eens gebeurd dat iemand mijn etuitje met epipen (google maar ;) ) in de kliko wilde gooien en begon te jammeren over drugs, ondanks mijn medische paspoort/doktersverklaring. Ik heb stennis staan maken en zijn baas erbij geroepen, die vervolgens zei dat ik niet zo kwaad hoefde te worden... nou ja, een epipen is alleen maar een levensreddend medicijn .... niets om je over op te winden he :roll:
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ja, dat is natuurlijk wel info waar de security van op de hoogte moet zijn. Security blijft een verbeterpunt voor bijna alle festivals. Of dat vooral al de organisaties of aan de kwaliteit van de security ligt, geen idee.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
http://festileaks.com/2017/08/laatste-357-kaarten-lowlands-2016-dinsdag-15-augustus-in-verkoop/

Laatste kans voor wie nog zoekt !
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
(Nieuw in dit forum)

Enige andere die ook alleen gaan en wellicht samen willen optrekken (to start with at least)?

2008 was míjn laatste jaar in Lowlands, en kijk er ontzettend naar uit om nu eindelijk weer te gaan (6e jaar). Heb míjn vakantie terug naar Nederland zo geregeld dat ik hierbij kon zijn (woonachtig in Alaska). Moet nog een tent en matje kopen, want die wilde ik niet mee in het vliegtuig, lol.

Wij zijn met zes (twee stellen en twee meiden) en er is altijd ruimte voor meer zielen op ons campingplekje! Tijdens het festival is het ieder zijn eigen programma en waar dat samenvalt hebben we de grootste lol. Er sluiten altijd wel mensen aan die we kennen en die we nog niet kennen ...dus voel je vrij! Stuur maar even een prive berichtje mocht je willen aansluiten.....

En op Facebook is een club die heet festivalmaatjes die alleengaanden bij elkaar brengt dus...dat kan je ook doen ;-)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Must Sees:
1: The XX
2: Moderat
3: Flume

Kleine namen:
1: Tycho (DIKKE VETTE AANRADER!!!)
2: Jeangu Macrooy
3: Tash Sultana
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
(Nieuw in dit forum)

Enige andere die ook alleen gaan en wellicht samen willen optrekken (to start with at least)?

2008 was míjn laatste jaar in Lowlands, en kijk er ontzettend naar uit om nu eindelijk weer te gaan (6e jaar). Heb míjn vakantie terug naar Nederland zo geregeld dat ik hierbij kon zijn (woonachtig in Alaska). Moet nog een tent en matje kopen, want die wilde ik niet mee in het vliegtuig, lol.

Wij zijn wel met een heel clubje, maar ieder heeft zo zijn eigen programma. Mocht je zin hebben kun je wel bij ons aansluiten of gewoon een biertje bij ons kamp komen doen is ook prima natuurlijk :)

Heb je je blokkenschema al rond? Dit word ongeveer mijn route, groen is zeker, groen/blauw wordt alleen begin of einde vanwege overlapping, blauw is optioneel en roze heeft m'n interesse maar past niet.
https://clashfinder.com/m/lowlands2017/?user=LowlandsFreak
 

Ninja

Nieuw lid
9 aug 2017
2
0

Blokkenschema is al rond, sommige overlappen, en het is allemaal maar daar te bepalen waar ik vervolgens op dat moment zin in heb (*are must see) ;) Hier míjn "uitgangspunten/schema", lol:

Vrijdag:
Yoga
LÉON
Nothing But Thieves*
Michael Kiwanuka
Glass Animals
Chef'Special
Parcels*
Mac DeMarco
Moderat*
MHD
Iggy Pop
The xx

Zaterdag:
Yoga
Palace*
De Grote 25jr ...
Jeangu Macrooy
Club Gewalt
Bastille
London Grammar*
Alt-J
Editors*
Comedytrain

Zondag:
Yoga
Billy Talent
Halsey
Otzeki
First Aid Kit*
HMLTD
The Pretty Reckless
Flume*
Future Island
Mumford & Sons*
You're A Melody DJ's
Ben Klock*
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Weet iemand wat meer over de nieuwe Alpha? Had ik het goed begrepen dat hij kleiner is dan de oude tent? Ik weet wel dat de steunpalen etc. weg zijn; maar stel dat het heel het weekend kutweer is, dan zal het toch dringen zijn voor een droog plekje mocht de tent kleiner geworden zijn. Iets om rekening mee te houden mbt hoelaat je naar een optreden loopt.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Ik kijk al dagen angstvallig naar het weerbericht en dat blijft onveranderd zeer slecht. Regen, regen en regen. Zo jammer. Ik blijf hopen maar het cijfer voor de zaterdag blijft een 2 en dat is echt barslecht. Je kan er op kleden maar je kan nergens lekker zitten, tenten zijn bomvol.

En de dagen erna zijn de vooruitzichten natuurlijk weer top....grrr. Hopelijk vind er nog een positieve verschuiving plaats!
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Ik kijk al dagen angstvallig naar het weerbericht en dat blijft onveranderd zeer slecht. Regen, regen en regen. Zo jammer. Ik blijf hopen maar het cijfer voor de zaterdag blijft een 2 en dat is echt barslecht. Je kan er op kleden maar je kan nergens lekker zitten, tenten zijn bomvol.

En de dagen erna zijn de vooruitzichten natuurlijk weer top….grrr. Hopelijk vind er nog een positieve verschuiving plaats!

Ben ook al een paar dagen op verschillende sites aan het kijken. Weerplaza is nog het positiefst, bij Buienradar wordt het al minder en bij Weeronline is het echt droevig.

Toch maar de laarzen inpakken denk ik als ik het zo zie.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
Hoop toch dat het weer beter wordt dat nu voorspeld wordt. Anders is de festivalsfeer wat mij betreft al minstens gehalveerd. Zou wel erg zonde zijn.
Verwacht dan ook nog wel dat ticketswap donderdag vol kaarten komt te staan.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Bij buienradar kan je het weer per uur kijken. En dan valt het allemaal wel mee. Er gaat elke dag wel iets aan regen vallen. Maar het is niet zo dat we weg spoelen. Er valt volgens alle sites per dag max 5 mm regen. Dat komt allemaal wel goed.

Desalniettemin gaan mijn laarzen ook mee.
 

Femke1617899839

Nieuw lid
14 aug 2017
1
0
Hoi allemaal!

Dit jaar ga ik voor het eerst naar Lowlands samen met mijn vriend. Wij verwachten er donderdag ochtend rond 9 uur te zijn. Nu was mijn vraag of er dan al een hele lange rij staat of dat dat wel mee valt.

Alvast bedankt! :)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Die nieuwe alpha is volgens mij echt enorm als ik het filmpje zo zie op facebook.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
Die nieuwe alpha is volgens mij echt enorm als ik het filmpje zo zie op facebook.

Ik vond de Bravo er nog indrukwekkender uitzien eigenlijk. Maar idd, de Alpha is ook een flink afdak geworden.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.820
Hoi allemaal!

Dit jaar ga ik voor het eerst naar Lowlands samen met mijn vriend. Wij verwachten er donderdag ochtend rond 9 uur te zijn. Nu was mijn vraag of er dan al een hele lange rij staat of dat dat wel mee valt.

Alvast bedankt!
1f642.svg

Er zal donderdag de hele dag wel een redelijke rij staan, maar niks om je zorgen over te maken aangezien de rij meestal wel gezellig is.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
roluf wrote:
Die nieuwe alpha is volgens mij echt enorm als ik het filmpje zo zie op facebook.


Ik vond de Bravo er nog indrukwekkender uitzien eigenlijk. Maar idd, de Alpha is ook een flink afdak geworden.

Ik had dus ergens gelezen dat het overdekte deel van de Alpha kleiner is dan de tent voorgaande jaren. Weet alleen niet waar ik dat gelezen had.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken