Lowlands 2017

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Wel weer iets van nieuws, het filmprogramma is bekend

http://lowlands.nl/nieuws/2017/07/20/filmprogramma-bekend/
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Wel weer iets van nieuws, het filmprogramma is bekend

http://lowlands.nl/nieuws/2017/07/20/filmprogramma-bekend/


Baby Driver raad ik iedereen aan.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Perstickets zijn wat schaarser dan jullie denken. Blij met elke ticket!
Daarnaast zijn er meer redacteurs dan jullie erg in hebben :)
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
782
913
Ik ben vooral benieuwd hoe de verdelingen van perstickets gebeuren tussen de redactieleden.
1f642.svg
Daar wil ik je best wat over vertellen. Bij vrijwel alle grote festivals geldt de vuistregel: 1 recensent en 1 fotograaf. Die tickets moeten we verdelen over onze redactie van ruim 40 (!) man. Dat doen we vervolgens zo eerlijk mogelijk en in goed overleg met elkaar, waardoor iedere redacteur verslag doet van zo'n 2-3 festivals per jaar, afhankelijk van de juiste skillset en de mate van inzet in de afgelopen tijd.

Zo was Thomas bijvoorbeeld naar Primavera, Werchter en Solar.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
emmers met glijmiddel wrote:
Ik ben vooral benieuwd hoe de verdelingen van perstickets gebeuren tussen de redactieleden.
1f642.svg



Daar wil ik je best wat over vertellen. Bij vrijwel alle grote festivals geldt de vuistregel: 1 recensent en 1 fotograaf. Die tickets moeten we verdelen over onze redactie van ruim 40 (!) man. Dat doen we vervolgens zo eerlijk mogelijk en in goed overleg met elkaar, waardoor iedere redacteur verslag doet van zo’n 2-3 festivals per jaar, afhankelijk van de juiste skillset en de mate van inzet in de afgelopen tijd.

Zo was Thomas bijvoorbeeld naar Primavera, Werchter en Solar.

En was onze lieve Jos dronken heen en weer aan het rennen met een Nederlandse vlag op Mad Cool :wink:

Maar, what Jos said. Wij mogen ook maar 1 fotograaf en 1 recensent sturen naar Lowlands, al zijn er wel websites die met meer mogen gaan of de recensent vervangen met een tweede fotograaf.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Ok, leuk om te lezen. Hopelijk wil niet iedereen naar hetzelfde festival toe. Btw waar hebben ze backstage in de pers ruimte het beste eten ??
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Ok, leuk om te lezen. Hopelijk wil niet iedereen naar hetzelfde festival toe. Btw waar hebben ze backstage in de pers ruimte het beste eten
1f609.svg
?

Als Amaro en z'n crew nog steeds de backstage catering doet in de Barn, dan is dat altijd de beste keuze :)
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5

the Barn, als in de tent die door Amaro Industries en Firma Brandwacht is gebouwd, als opvolger van Katrina (die ook als backstage catering plek is gebruikt op Lowlands en Eurosonic).

http://firmabrandwacht.nl/barn/barn.html
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Oh die, het schuurtje. Dat ken ik ook alleen, daarom benieuwd hoe het bij anderen is ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken