Jack White

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.730
9.651
Verdient deze meester niet eens een eigen topic? Ik vind van wel.

Zeker nu ik met veel plezier op de hypetrein spring rondom zijn laatste album, wat mij betreft zowat het beste wat de man maakte sinds Lazaretto.
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
148
109
Zoals zijn laatste post op Instagram leest, lijkt er geen sprake te zijn van een normale tour. De procedure om concerten op zeer korte termijn aan te kondigen kan toch niet werken in Europa? De logistiek en de kosten zijn te hoog en vereisen een volledige etappe, toch?

Heeft iemand al geruchten gehoord voor Amsterdam? Of Europa in het algemeen?
 

TMS98

Campingartiest
29 jan 2024
53
57
Zoals zijn laatste post op Instagram leest, lijkt er geen sprake te zijn van een normale tour. De procedure om concerten op zeer korte termijn aan te kondigen kan toch niet werken in Europa? De logistiek en de kosten zijn te hoog en vereisen een volledige etappe, toch?

Heeft iemand al geruchten gehoord voor Amsterdam? Of Europa in het algemeen?
Blijkbaar wel, hij heeft net 3 shows in de UK aangekondigd voor later deze week. Kans op Europa is ineens extreem vergroot
1725876269707.png
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
148
109
Wauw! Ik zou meteen vliegen, maar een show op het vasteland zou veel beter zijn. Wisten we maar of er nog meer zou komen... :-(
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.009
999
Wauw! Ik zou meteen vliegen, maar een show op het vasteland zou veel beter zijn. Wisten we maar of er nog meer zou komen... :-(
Tuurlijk komen er nog meer. Zal sowieso Europa doen. De vraag zal zijn of je aan tickets zal geraken. De venues zijn echt wel zeer klein. Ik gok dat hem in de botanique in Brussel gaat staan.
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: Everyknight en TMS98

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.009
999
Weet je het zeker? Zijn huidige tourgedrag is volledig onvoorspelbaar.
Daarom dat hem zal komen. Ik zie niet in waarom hem Europa nu niet zal aandoen. Eens gekeken, 21-22-23 en 25 september is de orangerie in de botanique nog vrij. Ik zie het wel gebeuren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken