Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.754
5.265
Maar als je op Youtube terugkijkt. Zo vol was het daar ook niet eens toch? Vind het zelf allemaal lastig inschatten aangezien ik er natuurlijk nooit geweest ben (vandaar dat ik ff om jullie mening vraag). Zal Underworld en PJ wel naar het kleedjesveld verplaatsen😂
True, maar een wat spannender line up, zorgt wellicht ook voor wat minder kleedjesvolk en wat meer liefhebbers van Interpol ;).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.157
6.625
Pop, rap, country, r&b, rock.. Welk genre kan onze derde en laatste headliner niet aan? Tegenwoordig dartelt hij met lapsteel gitaren op het podium, zo ook binnenkort op Pinkpop. Tonnen hits en bovenal een crème van een vent. Congratulations, Rockstar!

DSC_6865.jpg


Post Malone.
 
Laatst bewerkt:

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Helaas geen cha cha cha, maar wel twee andere Eurovision acts; waarvan één ook daadwerkelijk gepland deze ronde, de andere had de derde Eurovision act moeten zijn in de volgende ronde (weet dat er maar twee hoeven, maar er zijn zo veel leuke acts binnen deze optie).

Daar waar andere festivals lopen te pronken met de winnaars van het songfestival, daar pakken wij het toch wat anders aan. Allemaal leuk en aardig die winnaars, maar je hebt ook nog de daadwerkelijk populaire acts, iets dat @Yannick ook begrepen heeft met de boeking van Käärijä zojuist. Helaas geen dubbelslag van twee uitermate populaire acts bij het grote publiek, maar toch wel de meest recente, uit Kroatië:

Baby Lasagna


Daarnaast ronden we meteen deze categorie af en voegen we nog zo'n geweldige Eurovision act toe. Dit keer niet de populairste, maar juist de mínst populaire act van 2023 met een laatste plaats en een totaal van 18 punten, ongeveer zo'n 5% van het aantal punten van Baby Lasagna bij de televoting het jaar erop. Waarom dan weer zo'n act? Omdat het gewoonweg een geweldige band is met een geweldige live presentatie:

Lord of the Lost

@theblackmadness en daarna @Tinus101
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.066
5.421
Twee nieuwe namen voor Pinkpop 2025!
De laatste noordafsluiter, die dit jaar al een zegetocht deed langs de kleinere festivals, zal dit overdoen op het grootste festival van Nederland: LCD Soundsystem!
Zo zal het ook ongeveer klinken en uitzien bij zonsondergang:

De tweede is een wat kleinere naam en een van de weinige festivalacts, die ik ook oprecht kan appreciëren: Go_A!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.157
6.625

The Cure  vr
Post Malone za
Bruce Springsteen & The E Street Band  zon
Blur - Sam Fender - Paramore
The Smile

Joost - King Gizzard & The Lizard Wizard
Amyl & The Sniffers - Little Simz - Käärijä

Janet Livv

 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.297
7.259
Twee nieuwe namen voor Pinkpop 2025!
De laatste noordafsluiter, die dit jaar al een zegetocht deed langs de kleinere festivals, zal dit overdoen op het grootste festival van Nederland: LCD Soundsystem!
Zo zal het ook ongeveer klinken en uitzien bij zonsondergang:
Poh... mooie naam, en het kan wel, maar dat voelt gevoelsmatig wel heel stevig.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.640
1.947

The Cure


 vr


Post Malone


za


Bruce Springsteen & The E Street Band


 zon


Sam Fender - Paramore - The Smile


Joost - King Gizzard & The Lizard Wizard


Amyl & The Sniffers - Little Simz - Käärijä


Janet Livv

Waar laat je Blur?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.066
5.421
Poh... mooie naam, en het kan wel, maar dat voelt gevoelsmatig wel heel stevig.
Lcd soundsystem te stevig als noord?
Ik dacht dat ik ze daarmee juist hoger zette dan ze zijn (in combinatie met Tool, die op Pinkpop nu ook niet de allergrootste headliner is)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.640
1.947
Lcd soundsystem te stevig als noord?
Ik dacht dat ik ze daarmee juist hoger zette dan ze zijn (in combinatie met Tool, die op Pinkpop nu ook niet de allergrootste headliner is)
Wat mij betreft meer dan prima. Die zouden voor hun eigen show de Ziggo Dome bij lange na niet kunnen vullen.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.456
4.777
Atemlos durch die Nacht
Bis ein neuer Tag erwacht
Atemlos einfach raus
Deine Augen ziehen mich aus



Helene Fischer​


IMG_1629.jpeg


——————————————————————

In your house, I long to be
Room by room, patiently
I'll wait for you there
Like a stone
I'll wait for you there
Alone




Tom Morello!​

Make America Rage Again


IMG_1630.jpeg


@MadMandra27
 
Laatst bewerkt:

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.337
Oliver Heldens
2x Pinkpop (jaren ‘10) & NL act

Right now I'm drowning in emotion
Caution flies right out the door
Baby, you're pushing this devotion
I can only ask for more



Wunderhorse
1e keer Pinkpop

Stepped inside his office and the whole place seemed to shiver, he said
"Come here, a little closer, boy, come on, don't be shy"
I searched to find the fracture in his tombstone facelift

And he fixed me with the coldness of the kingdom in his eyes


Next: @Oasiss @Brian
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken