Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.641
1.949
Morgan Wallen en Personal Trainer

Static-Digital-Website-800x500-Morgan-Wallen-2024-Regional-Lucas-Oil-Stadium-0404.jpg


Personal-Trainer.jpg


@Royke -> @Nikfestilover
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.338
Soulwax had ik gepland binnen 3 rondes, dus je had nog even tijd. Maar beter te vroeg dan te laat, inderdaad ;)
 
  • On fire
Waarderingen: Royke

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.359
2.725
Vandaag mogen wij vier nieuwe namen bekendmaken voor Pinkpop!

Ilse de Lange
Pinkpop, maak je klaar voor een stralend optreden van Ilse DeLange! Deze Nederlandse country- en popkoningin komt het festival veroveren met haar prachtige stem en indrukwekkende nummers. Met haar warme persoonlijkheid en een carrière vol hits als "Miracle" en "I'm Not So Tough", brengt Ilse een show vol emotie en muzikaliteit. Of je nu meezingt of ontroerd raakt door haar diepe teksten, dit wordt een onvergetelijk optreden vol intimiteit en klasse. Mis deze Nederlandse topartiest niet, want Ilse DeLange gaat het Pinkpop-publiek helemaal inpakken!


Gracie Abrams
Pinkpop, maak je klaar voor de intieme en betoverende sound van Gracie Abrams! Deze veelbelovende Amerikaanse singer-songwriter weet met haar breekbare stem en persoonlijke teksten iedereen te raken. Met nummers als "21" en
“Feels Like" heeft ze in korte tijd een grote schare fans opgebouwd. Gracie brengt een ingetogen, emotionele performance vol melancholische pop die je niet onberoerd zal laten. Een artiest met een unieke stem en verhalen die je diep zullen raken – mis dit bijzondere optreden niet!

Verder nog aangekondigd….

SUM41 en Troye Sivan

(Sorry weinig tijd moet door naar een meeting :( )
 
Laatst bewerkt:

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.757
5.269
Bon Iver nog bovenop The Strokes, Sabrina Carpenter, Sam Smith, Lenny Kravitz, Dua Lipa en Coldplay?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.757
5.269
Ik mag mijzelf dus Pinkpopveteraan noemen. In 2007 was mijn eerste editie en, niet gehinderd door veel kennis over de lineup, werd ik fan van de groep Britten. In de tussentijd had een kind geboren kunnen worden dat op de 2025 editie legaal een pilsje mag bestellen, maar ze zijn er weer:

The Kooks


En dan nog een groepje Britten, ietsje ouder dan geboren in 2007, maar ook weer niet heel veel. Afkomstig uit Liverpool, dus ook dat zit goed. Bij de laatste passage van The Kooks in de Afas deden ze een nummertje mee. Op Pinkpop '25 mogen ze helemaal zelf de bühne pakken.

Stone


@MadMandra27 @Paddy
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken