<div class="d4p-bbt-quote-title">
Inne wrote:</div>
Hallo,
Zijn er hier nog mensen die alleen gaan? Ik ga alleen (vrienden geen interesse of centen) en heb m’n ticket al gekocht. Heb geen camping ticket gekocht omdat ik misschien toch liever in een hostel logeer of een appartementje ga huren, kwestie van het een week vol te houden..
Gr Inne
<div class="d4p-bbt-quote-title">
DefisDre wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Inne wrote:</div>
Hallo,
Zijn er hier nog mensen die alleen gaan? Ik ga alleen (vrienden geen interesse of centen) en heb m’n ticket al gekocht. Heb geen camping ticket gekocht omdat ik misschien toch liever in een hostel logeer of een appartementje ga huren, kwestie van het een week vol te houden..
Gr Inne
Ik wil ook heel erg graag gaan, maar ik zit ook nog even af te wachten hoe het met mijn cashflow zit. Denk dat ik ook waarschijnlijk weinig of geen vrienden meekrijg…dus wie weet kunnen me meeten. Ik laat nog van me horen.
Ik wil ook graag naar Sziget en zit ook met vrienden die niet kunnen/willen. Wil het liefst niet alleen gaan dus vroeg me af of hier mensen waren die mee wilden? Heb nog geen ticket gekocht omdat ik echt niet alleen wil en zeker wil zijn dat er mensen mee willen..