Boekenwurmen united

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Ik lees alleen fysieke boeken. Ben er wel vanaf gestapt om alles te kopen dus tegenwoordig wat vaker naar de Bibliotheek.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.760
5.275
Voor degenen die van thrillerseries houden; ik vind het duo Washington Poe en Tilly Bradshaw heel leuk. Daar is nu het zesde deel in verschenen.

In heel andere hoek, ik ben nu bijna klaar met "Een dag uit het leven van Abed Salama" van Nathan Thrall. Een heel confronterend en aangrijpend verhaal (zeg ik zonder ook maar enigszins de intentie te hebben een discussie te starten over de inhoud).

En om dan ook maar echt alle kanten op te schieten, de eerdergenoemde tip "Project Hail Mary" beviel erg goed. Het begin greep me heel erg, toen was het me heel eventjes kwijt om me vervolgens tot het eind weer stevig vast te hebben. Dank voor de tip @Dante !
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.070
5.431
De Profeten van Robert Jones Jr. over het leven in slavernij. Een boeiend en aangrijpend verhaal met een belangrijk thema, ik vond het sterk dat het geweld niet uit de weg werd gegaan. Ik vond het soms echt wel te uitgebreid geschreven, dat er een hele paragraaf werd gebruikt voor iets, wat in 1 zin kon gezegd worden. Zo leek het soms iets te veel op "kijk wat ik allemaal kan" in plaats van het verhaal over te brengen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken