[HU] Sziget 2015

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
wat zouden potentiële headliners voor Sziget kunnen zijn?

Linkin Park? Interpol? The Chemical Brothers?
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Denk dat we het in de headliners moeten gaan zoeken in:

The Chemical Brothers
Mumford And Sons
Linkin Park
Ben Howard

En ik vrees toch ook naar een headliner als Avicii, en dat terwijl we Martin Garrix ook al hebben..
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Denk dat we het in de headliners moeten gaan zoeken in:

The Chemical Brothers
Mumford And Sons
Linkin Park
Ben Howard

En ik vrees toch ook naar een headliner als Avicii, en dat terwijl we Martin Garrix ook al hebben..

Ik heb een intense hekel aan muziek van Avicii, Martin Garrix, Calvin Harris, David Guetta, Afrojack, Hardwell... vergeet ik nog iemand?

Wellicht ga ik dan ook naar het verkeerde festival.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Luud wrote:</div>
Denk dat we het in de headliners moeten gaan zoeken in:

The Chemical Brothers
Mumford And Sons
Linkin Park
Ben Howard

En ik vrees toch ook naar een headliner als Avicii, en dat terwijl we Martin Garrix ook al hebben..


Ik heb een intense hekel aan muziek van Avicii, Martin Garrix, Calvin Harris, David Guetta, Afrojack, Hardwell… vergeet ik nog iemand?

Wellicht ga ik dan ook naar het verkeerde festival.

Misschien wel. Guetta, Harris en Hardwell stonden er de laatste twee jaar al, en die Gerriks staat er dus in 2015. Avicii en Afrojack zouden er tegenwoordig ook niet meer misstaan.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Wordt ook wel weer eens tijd dat we hier namen voor gaan krijgen niet? We hebben nu 3 headliners en we opvulling die voornamelijk bestaat uit meuk ( in mijn ogen )

Ze mogen nu wel eens wat meer kwaliteit bekend maken zeg.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Yellow Claw, Dotan, Typhoon, Selah Sue, Knife Party, Alesso, NERVO, Dropkick Murphys, Interpol, Foals, SBTRKT, Marina And The Diamonds, Gentleman, Halestorm, Foxes, Paloma Faith, The Maccabees, MØ, William Fitzsimmons, Vitalic, Future Islands, Beatsteaks

Eindelijk een eerste sterke lichting! Typhoon, Dropkick Murphys, Interpol, SBTRKT en Future Islands zijn mooie namen! Hopelijk zien we die ook terug in Hasselt.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Foals had ik niet verwacht, ben heeel benieuwd wat pukkelpop gaat doen. Dat kan echt goed worden
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
YES YELLOW CLAW!!

Nee, ik dacht echt even toen ik zag dag Yellow Claw, Dotan en Typhoon er stonden: zit ik even lekker met mijn ticket.

Maar gelukkig zijn Interpol, SBTRKT, Foals, Dropkick Murphy's wel echt vet.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ben ik trouwens de enige die het opvalt dat er pas drie headliners zijn? Martin Garrix, Robbie Williams en FATM toch?

Hoop trouwens toch ook wel erg op de namen: Tame Impala, Ben Howard, Jack Garrett en wat leuke dingen die Pukkelpop gaat hebben. Misschien nog een grote act als Blur, Metallica en in mindere mate Mumford And Sons?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Worden Martin Garrix en FATM als headliners gezien? Dat is treurig zeg.

Martin Garrix heeft de eindshow, dus lijkt er wel op. En Florence is idd headliner, maar Sziget heeft volgens mij altijd wel wat 'kleine' headliners dus ik vind dit niet heel gek
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik word altijd zo moe he, van die negativiteit, want het is toch nooit goed :)
Kijk je op szigetforum, is de line-up van sziget niet goed.. kijk je op het lowlandsforum is de line-up van Lowlands niet goed etc etc.

Er is nu een kleine 10% bekend geloof ik van de gehele line-up, waar maak je je druk om zeg...
Sziget staat voor diversitijd en daar hoort een Simpele Martin Garrix ook bij.
Dat jij (en ik) dit niks aan vinden , is wat anders.. Maar Zowel Martin Als Williams zijn natuurlijk wel hoofdact waardig :) Al zal je mij er niet zien.

Zoals Luud hierboven al aangeeft zijn er pas 3 bekend waarvan er 2 op maandag en dinsdag spelen geloof ik.. Dus komen er nog 4 hoofdacts bij en nog een stuk of 5 die voor de hoofdact spelen , dus komen nog genoeg mooie nieuwe namen.

Al vind ik persoonlijk namen als dropkick murphys , Typhoon , Gogol Bordello , SBTRKT & Tyler al prima namen :)
Hoe dan ook , ik kan niet wachten :D
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik word altijd zo moe he, van die negativiteit, want het is toch nooit goed
icon_smile.gif

Kijk je op szigetforum, is de line-up van sziget niet goed.. kijk je op het lowlandsforum is de line-up van Lowlands niet goed etc etc.

Er is nu een kleine 10% bekend geloof ik van de gehele line-up, waar maak je je druk om zeg…
Sziget staat voor diversitijd en daar hoort een Simpele Martin Garrix ook bij.
Dat jij (en ik) dit niks aan vinden , is wat anders.. Maar Zowel Martin Als Williams zijn natuurlijk wel hoofdact waardig
icon_smile.gif
Al zal je mij er niet zien.

Zoals Luud hierboven al aangeeft zijn er pas 3 bekend waarvan er 2 op maandag en dinsdag spelen geloof ik.. Dus komen er nog 4 hoofdacts bij en nog een stuk of 5 die voor de hoofdact spelen , dus komen nog genoeg mooie nieuwe namen.

Al vind ik persoonlijk namen als dropkick murphys , Typhoon , Gogol Bordello , SBTRKT & Tyler al prima namen
icon_smile.gif

Hoe dan ook , ik kan niet wachten
icon_biggrin.gif

Dat zal allemaal best zijn. Maar volgens jou kunnen we dit hele forum dus wel sluiten tot de volledige line-up bekend is en mogen we dan pas onze mening delen? Zoals ik (en wat anderen) al aangaven is Sziget een nieuwe weg ingeslagen, dat was heel erg duidelijk te merken in de eerste twee bekendmakingen. Daar mag toch best iets over gezegd worden? Sziget dropte gisteren een sterke lading namen en daar hoor je dan ook veel positiefs over. De headliners zijn dit jaar ruk, omdat nu 'die nieuwe weg' te zien is. Die danceafsluiter is ieder jaar vanzelfsprekend kut, maar dat neem ik allang voor lief als er nog bands als QOTSA en Placebo als headliner neer worden gezet. Dat is dit jaar met FATM en RW ook stukken minder. Maar wie weet komen ze nog met een mooie headliner op de proppen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
sommige mensen kunnen negativiteit en een eigen mening zo moeilijk scheiden.

Maar deze namen zijn een dikke prima.
Erg fijn dat Foals gewoon doorramt terwijl ze begin dit jaar nog dachten rustig aan te doen. Nu komt er een album en kunnen we ze misschien wel verwachten op Pukkelpop :)
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Linkin Park grote kanshebber voor een headline spot op Sziget denk ik dan maar?
 

Shakespeare

Playlistbediener
26 mrt 2015
44
0
Denk het ook wel. Hoe groot schatten jullie de kans in voor dEUS, the Libertines, D'angelo, Kanye west, Kendrick lamar en Mumford & sons?
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
De line up is voor 25% gevuld overigens. Wat mij betreft mag er nog wel wat beters bij komen!! Wanneer zal er weer een lading komen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken