[HU] Sziget 2015

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Super fijn die leaks maar waar zijn ze op gebaseerd?

Een zelfgenoemde 'insider' gooit altijd namen op fora die steevast juist blijken te zijn. Nu noemt hij The Gaslight Anthem, Ellie Goulding en Nero. Geen garanties natuurlijk ;-)

Edit: http://szigetnews.com/sziget-talent-adds-young-romanian-band-to-lineup/ Als je op deze link klikt kun je in de comments van deze 'insider' genaamd John Doe wat hintjes gaan oplossen. Ik zeg puzzelen maar:
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Kasabian, Ellie Goulding, Sigma, Nero, Kraftklub, Hernan Cattaneo, Laura Jones, Function, Ellen Allien, Damian Lazarus, Stadium X en Lucas & Steve


Word ik niet heel warm van.
 

suus

Playlistbediener
2 apr 2015
11
0
Vandaag weer een nieuwe lading namen. Voor mij zat er niet heel veel spectaculairs bij maar ach het festival op zich is al 1 groot feest :) het wordt de 3e keer dat ik ga maar helaas moet ik dit keer alleen. Ik las aan het begin dat er nog meer mensen alleen gingen (gelukkig) ik vermaak me prima in mn eentje maar het lijkt me leuk om iig m'n tentje op te zetten bij iemand die ik al een beetje ken.
Ik ga met de sziget express en kom dus al de zaterdag voor het echt Begint aan.
zijn er nog meer mensen die het leuk lijkt om met 1 of meer andere festileakers te camperen?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Vandaag weer een nieuwe lading namen. Voor mij zat er niet heel veel spectaculairs bij maar ach het festival op zich is al 1 groot feest
icon_smile.gif
het wordt de 3e keer dat ik ga maar helaas moet ik dit keer alleen. Ik las aan het begin dat er nog meer mensen alleen gingen (gelukkig) ik vermaak me prima in mn eentje maar het lijkt me leuk om iig m’n tentje op te zetten bij iemand die ik al een beetje ken.
Ik ga met de sziget express en kom dus al de zaterdag voor het echt Begint aan.
zijn er nog meer mensen die het leuk lijkt om met 1 of meer andere festileakers te camperen?

Hier is een link van een facebook groep van meer mensen die alleen gaan. Hij is ook aangemaakt door iemand van het forum, dus je kan ook even terugbladeren in dit topic ;)

https://www.facebook.com/groups/1396511237317616/
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Kasabian, Ellie Goulding, Sigma, Nero, Kraftklub, Hernan Cattaneo, Laura Jones, Function, Ellen Allien, Damian Lazarus, Stadium X en Lucas & Steve

Word ik niet heel warm van.

De prijs voor de allerslechtste bekendmaking van 2015 gaat in elk geval naar Sziget. Jezus wat een armoe.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
één van de eerste aankondigingen van Sziget was nog armoediger..
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik bedoel ook een beetje Sziget in het algemeen, al komt er uiteraard nog wel veel bij. Maar het is meestal toch wel dat het beste rond deze tijd wel bekend is. Bij losse aankondigingen kan Lowlands ook nog wel in het rijtje van dieptrieste aankondigingen met die eerste bekendmaking.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Kasabian vind ik nog wel gaaf, Nero ook. De rest is inderdaad nog niet voor de fijnproever. Maar goed, we zitten pas op 29,7%, er zal nog wel veel moois voorbijkomen.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik zal eens wat kanshebbers op een rijtje zetten voor de Sziget line up:

Headliners: Linkin Park, The Chemical Brothers, Blur, Beck, Elbow

Hoge spot: Ben Howard, Underworld, Limp Bizkit, Tame Impala, Mark Ronson, The War On Drugs, Sam Smith, The Script

Overig: Above And Beyond, Mastodon, Kodaline, Jack Garrett, Boys Noise, Caribou, Years & Years, Bear's Den, Django Django,Seinabo Sey, James Blake, Netsky, James Bay

Hiervan hoop ik toch wel heel erg op Jack Garrett, Caribou, James Blake en een mooie headliner. Anders zal het toch wel een teleurstellende line up gaan worden dit jaar.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Met Robbie Williams, Florence + the Machine, Kasabian, Ellie Goulding en Martin Garrix zijn er al 5 headliners binnen. Ik denk dat je Linkin Park en Blur zeker niet meer hoeft te verwachten, met Robbie Williams staat er al een dure en grote naam.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Met Robbie Williams, Florence + the Machine, Kasabian, Ellie Goulding en Martin Garrix zijn er al 5 headliners binnen. Ik denk dat je Linkin Park en Blur zeker niet meer hoeft te verwachten, met Robbie Williams staat er al een dure en grote naam.

Na, ik weet niet hoor. Blur is sowieso kansloos maar ik zie Linkin Park er nog wel staan eigenlijk.
 

suus

Playlistbediener
2 apr 2015
11
0
Robbie Williams is niet echt een headliner toch? Aangezien hij op day 0 komt.. Hoop nog op faithless of slipknot ofzo... Marilyn Manson mag ook wel... We wachten gewoon rustig af :)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Waarom zou Robbie geen headliner zijn? Het festival duurt oorspronkelijk gewoon 7 dagen. Florence + the Machine zou dan ook geen headliner zijn omdat die op dag 0 speelt.
 

Simone-Danisha

Nieuw lid
6 apr 2015
2
0
hey leuke mensen,

Wij gaan voor het eerst naar Sziget en willen wat tips hebben :)
Wij komen zelf uit brabant en zitten een beetje te twijfelen hoe we moeten reizen,
aangezien wij graag nog wat meer van Europa willen zien.
Iemand enig idee? Of ga je dit ook doen of heb je het al gedaan?

Veel groetjes Danisha en Simone :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken