Het Pinkpop Voorspel-spel 2016

geruchten gaan dat er om 12 uur een officiële aankondiging gaat komen.
ik wil bij deze er op wijzen dat een naam aangegeven na officiele aankkondiging van act of Pinkpop niet meer meetelt
- - ben dus nog snel erbij!!! - - -

Editors
Rammstein
Taylor Swift

edit: gezien

Ik wil dit nog even wijzigen in:

Rammstein
Editors
Red Hot Chili Peppers

Aangezien de deadline op 2 november staat kan dat wel toch?

edit : gezien

OFFICIEEL RHCP en RAMMSTEIN
na nu geen punten meer voor deze 2 namen, enkel nog voor nummer 3 (50 punten)
Pinkpop Festival
Zojuist ·
De eerste namen voor de 47e Pinkpop editie zijn bekend!
Niemand minder dan RED HOT CHILI PEPPERS en RAMMSTEIN komen in 2016 naar Megaland in Landgraaf. Beide headliners stonden al drie keer eerder op Pinkpop.
Red Hot Chili Peppers staat al sinds de jaren 80 aan de top en is één van de meest succesvolle rockacts uit de geschiedenis. Met hun combinatie van funk, rap, punk en rock scoorde de band grote hits met o.a. ‘Under The Bridge’, ‘Give it Away’, ‘Scar Tissue’, ‘Californication’ en ‘Snow’. Rammstein komt na zes jaar terug naar Landgraaf. Een show van de Duitse theatrale metal grootheid staat afgezien van ijzersterke muziek ook nog altijd garant voor bizarre verkleedpartijen en vuurwerpers.
In verband met het vroeg vallen van Pinksteren komend jaar wordt Pinkpop weer verplaatst en vindt ‪#‎PP16‬ plaats op vrijdag 10, zaterdag 11 en zondag 12 juni 2016.
Let op! Koop geen Pinkpop tickets vóór 20 februari 2016. Tickets die vóór deze datum worden aangeboden zijn zonder twijfel ongeldig! Lees meer over officiële voorverkoopadressen, valse kaarten en zwarthandel op http://www.pinkpop.nl/…/koop-geen-pinkpop-tickets-voor-20-…/

Rammstein, Red Hot Chili Peppers, U2.

edit: gezien, ik moet je echter helaas melden dat je Rammstein en RHCP opgeeft NA de officiele aankondiging waardoor ik ze NIET mee mag tellen.

RONDE 1 GESLOTEN

Aantal deelnemers 65
65 Rammstein (1x na aankondiging)
32 Red Hot Chili Peppers (1x na aankondiging)
32 Coldplay
19 Pearl Jam
16 Editors
9 Radiohead
4 Snow Patrol
3 Bon Jovi
2 Green Day
2 Gorillaz
2 Mumford and Sons
2 U2
1 Bruce Spingsteen
1 Neil Young
1 Florence and The Machine
1 Paul McCartney
1 Miley Cyrus
1 Blur
1 Kings of Leon

RONDE 2
Deze ronde start nu.
Geef 10 namen die jij op Pinkpop verwacht. Correcte naam 10 punten en correct podium 5 bonuspunten.
LET OP: namen doorgeven én het podium waarvan je denkt dat deze act speelt (Main Stage, 3FM Stage, Brand Bier Stage, Stage 4, Garden Of Love).
Ronde 2 eindigt 7 december 12:00, info en spelregels zie post nr 1 http://forum.festileaks.com/forums/topic/het-pinkpop-voorspel-spel-2016/#post-84777 .

Offspring 3fm
Within Temptation Mainstage
Causes Brand Bier Stage
Editors 3FM Stage
Skunk Anansie Mainstage
Passenger Brand Bier Stage
Dropkick Murphy's Mainstage
Racoon Brand Bier Stage
Bring me the Horizon 3fm
James Bay 3fm

Edit: wijziging Coldplay naar Editors

Edit : gezien