Graspop Metal Meeting 2025

Nu vind ik toch dat je een beetje onverdraagzaam bent naar mij toe Timmetje. Zo hebben je ouders je toch niet opgevoed. Maar..., ik hoor je! En ik zal vooraan rekening houden met jou gevoelens voor ik iets post šŸ˜˜
ik hoor wat je zegt. ik hoor ook wat je zegt.

Groen Gent vibes :D

• Leuk
Waarderingen: Robbr
Nu vind ik toch dat je een beetje onverdraagzaam bent naar mij toe Timmetje. Zo hebben je ouders je toch niet opgevoed. Maar..., ik hoor je! En ik zal vooraan rekening houden met jou gevoelens voor ik iets post šŸ˜˜
Doe eens ff normaal.

Dit
It's only rock & roll baby, get over it! Neem een artiest niet te serieus, het is een artiest, die zijn er niet om serieus te zijn.
is imo gewoon een vrij ongenuanceerde, simpele take waarmee je een hoop comments wegduwt als onzin.

En ik snap niet wat je
Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook een sterke aanhanger van inclusiviteit, vandaar dat ik wel eens naar Lindemann wil gaan kijken
hiermee bedoelt.

Goed hopen dat ze gewoon morgen ook weer een naam droppen ondanks tegen beter weten in.

Dan hebben we weer iets anders te melden.

Gaat er iemand nog iets leuks zien dit weekend?
Ik ga morgen naar bizkit park in depot in Leuven. Hoop dat ze weer graspop doen.
Zondag ga ik naar Dimash in DĆ¼sseldorf. De beste zanger ooit objectief. Bewijs
Dit nummer is een oproep voor vrede!

4/4 tot nu toe in het GMM voorspellingsspel. Ga ik op voor de 118?

In elk geval niet de zoveelste herhaling met Till Lindemann, maar ja. Wie gaat er controleren op de 18+ toegang?
Maar wat verwacht jij nou echt dan? Je klaagt wel enorm over de herhaling, maar het is een metalfestival hĆØ. Dus de keuze is uiteindelijk niet reuze. Ik blijf dan ook maar herhalen: dan ga je toch een paar jaar niet of gewoon naar een ander festival.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Hi!šŸ™‹ā€ā™‚ļø

If i didn't properly introduced myself- my name is Tal and i'm from Israel.
Most importantly I'm not here to discuss politics or compare arguments.

I just wanna share my personal feeling and say - don't believe everything you read/hear simply because you don't live it for yourself.

that being said, anyone who wants to ask or talk about what's going on here is more than welcome to send me a private message and i'd love to talk to you no matter what's your opinion. let's try and keep the forum clean and only about what unites us and that's music in general and Graspop in particular.šŸ¤˜

I bet no one here thought anything bad about me until now and I hope (and sure) it won't change now. :)

ps.
I don't think Till is a worthy headliner but I'll try to listen more to his music. maybe i missed something.šŸ¤·ā€ā™‚ļø
Hey Tal, welkom! Ik hoop dat je het goed maakt, het lijkt me vreselijk om te wonen in een land wat in oorlog is. Ik zal mijn mening over jou persoonlijk zeker niet laten beĆÆnvloeden door het land waar je vandaan komt, dat wil ik je alvast verzekeren. Want iedereen is een vrij mens met een eigen mening. Ik zou ook niet graag hebben dat mensen in het buitenland mij alles persoonlijk zouden aanrekenen, wat onze regering zegt en doet, stel je voorā€¦ Het is je eigen handelen wat telt. Daar wil ik geen misverstand over laten bestaan.

Hopelijk boekt Graspop dus inderdaad gewoon fijne muziek, en kunnen we ons daar in verenigen! Wat, ook los van politiek, wat mij betreft betekent: liever geen Disturbed šŸ˜†

Ik, lees hier behoorlijk negatieve reacties. Ergens kan ik best begrijpen, maar niemand verplicht je ook om naar Graspop te gaan. Een jaartje overslaan hoeft geen ramp te zijn hoor.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Hey Tal, welcome! I hope you are doing well, it must be horrible to live in a country that is at war. I will certainly not let my opinion of you personally be influenced by the country you come from, I want to assure you of that. Because everyone is a free person with their own opinion. I would also not like people abroad to hold everything our government says and does against me personally, imagine thatā€¦ It is your own actions that count. I do not want there to be any misunderstanding about that.

Hopefully Graspop will indeed book great music, and we can unite in that! Which, also apart from politics, means to me: no Disturbed pleasešŸ˜†
Hi Doctor;)
I didn't think otherwise but thank you for saying that, nothing is taken for granted nowadays and it matters a lot that you wrote that.

We also see eye to eye about Disturbed šŸ˜…

En zoals gezegd op sowieso 3,5 uur na spendeer ik de Dag ergens anders dan bij de headliners. Die laatste 3,5 uur zien we vanzelf wel weer

Long story short, ook maar alleen na het geen wat ik juist via de link zag op Instagram en dus nog maar juist weet en er voor niet wist

David Draiman, de zanger van Disturbed, heeft een legerbasis in Israƫl bezocht en heeft daar tekst en uitleg gekregen over het conflict met Hamas, door mensen van het Israƫlische leger. Hij heeft ook een rondleiding in een tank gekregen en zelfs mee mogen rijden. En daarnaast heeft hij ook nog een raket gehandtekend die bedoelt was om af te vuren op Hamas. Bij zijn post laat hij ook duidelijk zijn mening zien of Hamas. En die is niet zo positief
Bedankt voor de verduidelijking.
Andere cultuur, andere achtergrond dus ik kan niet oordelen.
Laten we gewoon voor de goede muziek en de vrede kiezen.

Vooralsnog geen goede eerste week voor een combi ticket. Momenteel alleen de donderdag interessant!
Daarvoor zijn er verschillende poidia. Je zal heus nog iets vinden wat je aanstaat tussen alle andere namen. Want grappig is dat iron maiden voor mij de enige naam is die me niet echt boeit. Kan er wel naar luisteren voor even.
Toevallig zijn vrijdag en zaterdag bands die ik nooit te veel kan zien en donderdag is na 2 of 3 keer gezien te hebben al genoeg.
En bij anderen is dat omgekeerd en dat begrijp ik.

Ik, lees hier behoorlijk negatieve reacties. Ergens kan ik best begrijpen, maar niemand verplicht je ook om naar Graspop te gaan. Een jaartje overslaan hoeft geen ramp te zijn hoor.
Omwille van 1 band?! hahaha, da's wel een beetje van de pot gerukt, niet?
En zelfs al vind je alle 4 de aangekondigde headliners niet interessant, zijn er nog mogelijkheden genoeg om toch een prachtig schema samen te stellen als er genoeg in de undercard zit en bij de headliners in marquee, dome, jupiler. Daarnaast, er komen gewoon nog 4 headliners aan! Kansen te over!

Oeh ik zou Dio ook als beste zanger willen nomineren
Goed punt! Maar is hij even veelzijdig? Daarvoor ken ik hem niet goed genoeg. En ik weet niet of jij dimash goed genoeg daarvoor kent. Daarom ga ik het anders verwoorden: naar mijn mening* de beste zanger ooit. Want een mens kan niet alles weten.

Omwille van 1 band?! hahaha, da's wel een beetje van de pot gerukt, niet?
En zelfs al vind je alle 4 de aangekondigde headliners niet interessant, zijn er nog mogelijkheden genoeg om toch een prachtig schema samen te stellen als er genoeg in de undercard zit en bij de headliners in marquee, dome, jupiler. Daarnaast, er komen gewoon nog 4 headliners aan! Kansen te over!
Als de vier headliners niet interessant zijn, kan je mss ook beter naar Alcatraz of Dynamo gaan. Spaar je meteen pak centjes uit.

Als de vier headliners niet interessant zijn, kan je mss ook beter naar Alcatraz of Dynamo gaan. Spaar je meteen pak centjes uit.
Die snap ik dan weer niet helemaal. 130 bands waarvan je misschien 4 niet interessant vindt. En dan kan je beter naar Alcatraz? Vorig jaar had ik niets met de headliners op de zaterdag. Feest was er niet minder om. Het zijn er nog maar 4 hĆØ? Zegt niets over de rest van de line up

Goed punt! Maar is hij even veelzijdig? Daarvoor ken ik hem niet goed genoeg. En ik weet niet of jij dimash goed genoeg daarvoor kent. Daarom ga ik het anders verwoorden: naar mijn mening* de beste zanger ooit. Want een mens kan niet alles weten.
Ik weet dat hij ook goed is maar zelf weet persoonlijk niet teveel van dimash

Maar ook hier zal de wereld niet per se op 1 lijn komen en dat hoeft ook niet

Zoek maar gewoon een keer op ronnie James dio.
Doe ik dat wel bij dimash zijn we allebei weer wijzer.

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Pauly Robin

Users who are viewing this thread