Graspop Metal Meeting 2025

Van het Guns n Roses forum:
This promoter's hinting at GNR in Luxembourg in July, announcement on Monday. https://streamable.com/dwiclz
I might be one of the few people who really had a fun time with GNR in 2023 and yet I think this would be too soon.

Two thoughts: From an economic viewpoint, booking GNR for Saturday/Sunday doesn't make too much sense, does it? The weekend days usually sell out even without a big expensive headliner.

Also, 28th of July seems like the tour might not start until after Graspop? Maybe? What do you think?

I might be one of the few people who really had a fun time with GNR in 2023 and yet I think this would be too soon.

Two thoughts: From an economic viewpoint, booking GNR for Saturday/Sunday doesn't make too much sense, does it? The weekend days usually sell out even without a big expensive headliner.

Also, 28th of July seems like the tour might not start until after Graspop? Maybe? What do you think?
Goed om te lezen dat je hebt genoten van GnR in 2023. En ik geloof serieus dat er weer hordes volk op afkomen. Maar ikzelf ben mötley Crüe fan. Vince is al niet de beste zanger, maar Axl is een klasse apart als het daar op aan komt. Het was mijn eerste keer Guns, maar allemachtig wat slecht. Maar nogmaals: mijn mening....

• Leuk
Waarderingen: jasper79
Goed om te lezen dat je hebt genoten van GnR in 2023. En ik geloof serieus dat er weer hordes volk op afkomen. Maar ikzelf ben mötley Crüe fan. Vince is al niet de beste zanger, maar Axl is een klasse apart als het daar op aan komt. Het was mijn eerste keer Guns, maar allemachtig wat slecht. Maar nogmaals: mijn mening....
Don't get me wrong, I agree about Axl. I couldn't really hear him though, I was basically doing Karaoke.

Zoveel gemem over Lindemann seg. Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Iedereen die zich gekrenkt voelt, die bang is, die denkt dat Till eer rechtse seksistische facist is, die zich beledigt voelt door zijn teksten of zijn show, die bang is van blote tetten of een foef... It's only rock & roll baby, get over it! Neem een artiest niet te serieus, het is een artiest, die zijn er niet om serieus te zijn.
Hoef gewoon geen Duitse liedjes te horen. Tetten en foef mogen blijven.

Hoef gewoon geen Duitse liedjes te horen. Tetten en foef mogen blijven.
Epic Fail GIF by SpongeBob SquarePants

• Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal en Piebe71
Op een bepaalde manier heb ik mij 2 jaar geleden nog wel vermaakt met GnR. Maar als ik eerlijk ben.....laat ze please wegblijven. Ze doen totaal geen eer meer aan Appetite for Destruction helaas. Axl wil misschien wel, maar het zit er echt niet meer in😭

Ik was en ben ook een van de mensen die GnR blijft verdedigen voor wat betreft 2023. Ik was een tiener in de 90s en ze waren MIJN groep, maar ik had ze nooit live gezien tot de reünie van alweer enkele jaren terug.

2023 was de derde keer. En gelijk ook wel de laatste. Ik blijf erbij dat Axl nie vals zong (i.t.t. een ouwe Duitser) maar het was ook weeral niet echt aangenaam te noemen.

Soit, tis een oude koe inmiddels. Ik gun ze uitverkochte weiden en zalen als ze weer gaan toeren, maar het hoeft nie per se op GMM wat mij betreft. Niet zo snel weer, en al zeker niet als Axl geen vocal coach heeft gezocht.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Ik zie het toch echt niet meer gebeuren dat Graspop GNR gaat boeken voor komend jaar

Volledig los van de kwaliteit, is het gewoon financieel gezien een kut idee om zo'n dure band neer te zetten op een zaterdag/zondag die toch wel uitverkoopt ook zonder GNR, zeker nu ze gezien hebben dat de verkoopkracht van die band de prijs niet meer waard is tegenwoordig

Iedereen die Till Lindemann/Rammstein hier verafschuwd en Joost wel aanhangt is gewoonweg niet serieus te nemen. Daarom moeten de mods tegen dat Rammstein gebash eens optreden. @Timmetje ga niet die act opvoeren dat je haat komt omdat hij een visje in het publiek gooit Je hebt gewoon een tyfus hekel aan hem omdat hij in het plaatje past zodat jij er moreel zogenaamd beter uitkomt en omdat hij aangeklaagd is.

Zowel Joost als Lindemann zijn vrij gesproken. Als je dat niet accepteert daarmee ondermijn je gewoon onze rechtsstaat. Je vervelend gebash en gezuig moeten gewoon eens een keer kappen en je moet gewoon maar eens accepteren dat hij is vrij gesproken. Natuurlijk win je zieltjes bij the usual suspects, maar het begint gewoon enorm vervelend te worden dat je overal je act komt opvoeren wanneer ergens maar Rammstein/Till Lindeman word genoemd, kap gewoon is met die act. Niemand vind je daardoor een beter mens ofzo.

• Leuk
Waarderingen: The Black
Iedereen die Till Lindemann/Rammstein hier verafschuwd en Joost wel aanhangt is gewoonweg niet serieus te nemen. Daarom moeten de mods tegen dat Rammstein gebash eens optreden. @Timmetje ga niet die act opvoeren dat je haat komt omdat hij een visje in het publiek gooit Je hebt gewoon een tyfus hekel aan hem omdat hij in het plaatje past zodat jij er moreel zogenaamd beter uitkomt en omdat hij aangeklaagd is.

Zowel Joost als Lindemann zijn vrij gesproken. Als je dat niet accepteert daarmee ondermijn je gewoon onze rechtsstaat. Je vervelend gebash en gezuig moeten gewoon eens een keer kappen en je moet gewoon maar eens accepteren dat hij is vrij gesproken. Natuurlijk win je zieltjes bij the usual suspects, maar het begint gewoon enorm vervelend te worden dat je overal je act komt opvoeren wanneer ergens maar Rammstein/Till Lindeman word genoemd, kap gewoon is met die act. Niemand vind je daardoor een beter mens ofzo.
Tijd om te stoppen met drinken en in bed te kruipen

Ik ben al jarenlang alcohol vrij (vanwege de ziekte van mijn dochter, dus fuckoff). Dus nee, jammer goed geprobeerd. Ik zou de recente reacties van Timmetje maar eens teruglezen. Is het niet hier dan was het wel in het Pinkpop topic. Maar leg de schuld maar weer bij Indiaantje hoor. Genoeg mensen hier die zelfde irritaties hier recentelijk hebben. En als je eens een beetje gaat inlezen zou je eenzelfde conclusie hebben dat dit ordinair gestook en gebash is. Maar het is weer wachten op een reactie op dit forum om vervolgens diegene neer te sabelen.

Ik ben al jarenlang alcohol vrij (vanwege de ziekte van mijn dochter, dus fuckoff 1). Dus nee, jammer goed geprobeerd. Ik zou de recente reacties van Timmetje maar eens teruglezen. Is het niet hier dan was het wel in het Pinkpop topic. Maar leg de schuld maar weer bij Indiaantje hoor 2. Genoeg mensen 3 hier die zelfde irritaties hier recentelijk hebben.
1. Weer heel onnodig
2. Jouw gebash op personen stoort veel harder dan het gebash op een artiest, maar dan telkens weer het slachtoffer spelen
3. Gelukkig spreek jij voor de rest, held 🫡

Maar als je bvb. ziet hoeveel moeite @Timmetje doet om anderen aan kaartjes te helpen, durf ik wel stellen dat ik hem daardoor een beter persoon vind. Ga maar lekker los weer

Hoe was Therapy? #jaloers🤦
5 Juli spelen ze op Hellmond open air (gezellig festival trouwens) met een Troublegum set.
Wat een heerlijk album is dat,die set mag ook best op Graspop (Marquee?)
Kan een goed feestje worden.🤘

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joe
1. Weer heel onnodig
2. Jouw gebash op personen stoort veel harder dan het gebash op een artiest, maar dan telkens weer het slachtoffer spelen
3. Gelukkig spreek jij voor de rest, held 🫡

Maar als je bvb. ziet hoeveel moeite @Timmetje doet om anderen aan kaartjes te helpen, durf ik wel stellen dat ik hem daardoor een beter persoon vind. Ga maar lekker los weer
1. Niet onnoddig, ik drink niet. Dat was vrij duidelijk volgens mij. En de reden ook, dat vind ik meer onnodig en kwetsender dan een fuckoff. Als je dat niet begrijpt ... tsja. Er zal vast weer binnenkort iemand op dot forum zijn die een nier wil afstaan zeker.
2. Ach wat bash ik toch ik iemand... de mening van Timmetje is prima. Maar dat hoeven we toch niet in ieder topic te lezen waar de naam Rammstein/Till Lindemann genoemd word. Op een gegeven moment is het wel een keer klaar. Heeft niks met een slachtofferrol te maken, alleen punt 1 pik ik gewoon niet. En ik hoop dat je begrijpt waarom.
3. Yes dankje.

En ik help ook genoeg mensen aan kaartjes hoor, dus don't worry. Ik doe het alleen niet voor de likes. Ik heb niks tegen Timmetje, maar hij moet gewoon een keer ophouden want het is een kwestie van wachten tot iemand reageert.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread