Graspop Metal Meeting 2025

Aankondiging Till maakt wel wat los precies. Getuige ook de users die je in het Graspop topic normaal niet ziet, maar nu toch hun mening komen spuien.

Missie geslaagd voor GMM zeker?

Enfin, ik ga het niet zien. En de reden is gewoon dat die bagger muziek maakt.

Benieuwd naar de eerste grote batch namen!

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
Wat een onzin. Een settlement / gebrek aan bewijs betekent helemaal niet dat iemand onschuldig is, alleen dat er op dit moment niks te bewijzen valt. Zedenzaken van jaren geleden zijn nu eenmaal ontzettend moeilijk te bewijzen, het is vaak gewoon het woord van het slachtoffer tegen dat van de dader.
Als de dader er dus mee weg komt wegens gebrek aan bewijs hebben mensen nogsteeds het volle recht om de kant van het slachtoffer te kiezen en te geloven wat zij vertellen.
Het is volledig te begrijpen dat mensen balen als iemand die ze zien als verkrachter op hun favoriete festival geboekt wordt, heeft niks met zieltjes winnen te maken.

Persoonlijk vind ik het verhaal van Till lastig, ik denk wel dat hij zich misdragen heeft, dat geeft zelfs de drummer toe, of het echt verkrachting is geweest, is moeilijk te zeggen.
Bij iemand als Marilyn Manson is het overduidelijk, zoveel verhalen van zover verschillende mensen, ik zou het echt wel een schande vinden als hij ooit nog op Graspop geboekt wordt.

Ik snap dat we niet oneindig in deze discussie moeten blijven vallen, maar respecteer het feit dat mensen problemen hebben met dit soort controversiële figuren.

Ps heb je het nu over Joost Klein? Volgens mij is een klein akkefietje met een journalist niet te vergelijken met meerdere vrouwen die iemand van verkrachting/aanranding beschuldigen, beetje appels en peren.
De vergelijking gaat wel degelijk op. Beide zijn vrij gesproken van hun daden vanwege gebrek aan bewijs. Of dat nu gaat om moord of door het rood rijden, beide gevallen zijn komen vervallen vanwege gebrek aan bewijs en dat maakt het dat beide volgens onze wetgeving daarmee onschuldig zijn. En dat heb je gewoon te respecteren want zo werkt onze wetgeving nu eenmaal. Ik kan hier ook iedereen aanklagen voor de ergste delicten bij wijze van spreken, maar als dat word afgewezen dan heeft die persoon het niet gedaan hebben we met zijn alle afgesproken. Sterker nog het gaat gewoon richting laster als je dat blijft ondermijnen. Dus ik hoef daar in niets te respecteren in principe.

Maar nee ik heb echt geen moeite met de mening van Timmetje. Maar wel dat hij overal opduikt waar de naam valt om steeds hetzelfse kunstje te doen. Het Pinkpop en concetaankondigingen topic is er ook mee volgespamd. Timmetje gaat niet maar Graspop en kan ook gewoon een achterwegen laten. En dan moeten de moderators ook niet hypocriet doen dat ik op de man speel, want als er iemand hier op de man heeft gespeeld heeft de afgelopen dagen…

De vergelijking gaat wel degelijk op. Beide zijn vrij gesproken van hun daden vanwege gebrek aan bewijs. Of dat nu gaat om moord of door het rood rijden, beide gevallen zijn komen vervallen vanwege gebrek aan bewijs en dat maakt het dat beide volgens onze wetgeving daarmee onschuldig zijn. En dat heb je gewoon te respecteren want zo werkt onze wetgeving nu eenmaal. Ik kan hier ook iedereen aanklagen voor de ergste delicten bij wijze van spreken, maar als dat word afgewezen dan heeft die persoon het niet gedaan hebben we met zijn alle afgesproken. Sterker nog het gaat gewoon richting laster als je dat blijft ondermijnen. Dus ik hoef daar in niets te respecteren in principe.

Maar nee ik heb echt geen moeite met de mening van Timmetje. Maar wel dat hij overal opduikt waar de naam valt om steeds hetzelfse kunstje te doen. Het Pinkpop en concetaankondigingen topic is er ook mee volgespamd. Timmetje gaat niet maar Graspop en kan ook gewoon een achterwegen laten. En dan moeten de moderators ook niet hypocriet doen dat ik op de man speel, want als er iemand hier op de man heeft gespeeld heeft de afgelopen dagen…
Man man man, eigenlijk zou ik ook gewoon moeten negeren wat je telkens raaskalt, maar als jurist kan ik toch niet nalaten in te gaan op je gezwets (en dan verkies ik ook de negeerknop).

Er is een significant verschil tussen delicten als moord of verkrachting en door rood rijden (hetgeen een overtreding is en geen misdrijf in the first place). Tel daarbij op dat er een zekere tendens is wetgeving aan te passen op het gebied van seksuele misdrijven; juist omdat slachtoffers vrijwel altijd 5-0 achterstaan. Is Till veroordeeld? Nee? Kun je dan alsnog bepaald gedrag bekritiseren? Zeker, en dat zal ik ook blijven doen. Zonder die geluiden was het waarschijnlijk nog steeds onmogelijk iemand te verkrachten met wie je getrouwd bent (om maar iets te noemen).

En nog een laatste punt uit jouw rariteitenbetoog: tenzij je bij het OM zit (wat ik echt niet hoop), kun jij niemand aanklagen, je kan hooguit aangifte doen. Ik hou het maar hierbij; het is ook mijn zaterdag.

Man man man, eigenlijk zou ik ook gewoon moeten negeren wat je telkens raaskalt, maar als jurist kan ik toch niet nalaten in te gaan op je gezwets (en dan verkies ik ook de negeerknop).

Er is een significant verschil tussen delicten als moord of verkrachting en door rood rijden (hetgeen een overtreding is en geen misdrijf in the first place). Tel daarbij op dat er een zekere tendens is wetgeving aan te passen op het gebied van seksuele misdrijven; juist omdat slachtoffers vrijwel altijd 5-0 achterstaan. Is Till veroordeeld? Nee? Kun je dan alsnog bepaald gedrag bekritiseren? Zeker, en dat zal ik ook blijven doen. Zonder die geluiden was het waarschijnlijk nog steeds onmogelijk iemand te verkrachten met wie je getrouwd bent (om maar iets te noemen).

En nog een laatste punt uit jouw rariteitenbetoog: tenzij je bij het OM zit (wat ik echt niet hoop), kun jij niemand aanklagen, je kan hooguit aangifte doen. Ik hou het maar hierbij; het is ook mijn zaterdag.
Nog steeds is onschuldig onschuldig, dan kan je wel de nep jurist uithangen maar zo werkt het gewoon. En nogmaals bekritiseren is prima, iemand een creep noemen en hem alsnog beschuldigen is niet bekritiseren. Het is dat je simpelweg niet interessant genoeg bent voor Lindemann omdat te doen, en dat weten we allemaal. Maar inhoudelijk kom je gewoonweg in aanmerking.

En nu wacht ik wel weer op het volgende fake accountje om over "nieren afstaan" aangevallen te worden.

• Haha
Waarderingen: dvdh666
As for undercard, I'd welcome

Soulfly
Static-X
Cannibal Corpse

Maybe stuff like

Unleash the Archers
Blood Incantation
SunO)))

Or

Puscifer
Gwar
Dirkschneider
Unleash The Archers is going gaat op on European Europese tour volgend next year jaar. February I think. Februari denk ik

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Ik zie in zijn banner enkel een landschap en op zijn profielfoto enkel een schildpad ?
Dit is niet zijn eerste account op dit forum. Ik ben beetje klaar met deze personen die heilig doen op dit forum maar tot de ergste dingen in staat geweest zij jegens mij. Zelfde als de ik wil mij nier afstaan post in het BKS topic recentelijk een zelfde IP adres had als iemand anders die hier zojuist net gereageerd heeft, als de moderators dit niet kunnen controleren dan moet ik het helaas zelf doen (volgende keer op letten met klikken op linkjes jongens). En nu kap ik er mee, maar ik heb het allemaal wel in het oog hoor jongens.

• Wow
Waarderingen: won666
Nog steeds is onschuldig onschuldig, dan kan je wel de nep jurist uithangen maar zo werkt het gewoon. En nogmaals bekritiseren is prima, iemand een creep noemen en hem alsnog beschuldigen is niet bekritiseren. Het is dat je simpelweg niet interessant genoeg bent voor Lindemann omdat te doen, en dat weten we allemaal. Maar inhoudelijk kom je gewoonweg in aanmerking.

En nu wacht ik wel weer op het volgende fake accountje om over "nieren afstaan" aangevallen te worden.
Nja, op de inhoud valt niet met je te praten, dus dat laat ik dan ook maar.

Ik weet niet of je laatste zin naar mij verwijst, maar ik wil echt ontzettend benadrukken dat ik op dat vlak nooit een steek zou uitdelen. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat je mij niet een al te aangenaam persoon lijkt, maar die ondergrens zou ik nooit doorbreken.

Als je wilt dat mensen je serieus nemen dan zou ik het toch op een andere manier aanpakken. Tegen reacties roepen alleen maar tegen reacties op. Oftewel je gaat er nooit samen uitkomen. Misschien moet je de roos van Leary eens bekijken. Maar goed dit is enkel een tip van een nep psycholoog😉

Je doet maar wat je wil, maar lat het een waarschuwing zijn dat ik hier niet alles meer accepteer en dat ik iedereen wel in het zicht heb hier. Je mag mij een vervelende vent vind, maar er zijn grenzen. En daarmee sluit ik af en moeten we maar over gaan op het Graspop topic

• Wow
  • Leuk
Waarderingen: Diana, MartinB en won666
Toch een goeie evolutie hoe men heden kijkt in de maatschappij naar seksuele intimidatie & agressie maar om daarvoor bands/muzikanten als Till Lindemann te boycotten vind ik erover. In de jaren 70 was dit schering en inslag, muzikanten hadden er seks (al of niet met toestemming) met groupies van 14/15 jaar wat wettelijk verkrachting is. Dan moet je eigenlijk ook al bands als Led Zeppelin, Kiss, Rolling Stones, zelfs de Beatles boycotten. Al eens de biografie van Mötley Crüe gelezen?

Users who are viewing this thread