Graspop Metal Meeting 2025

Hier in de regio zijn niet al te veel metalheads, zijn de meeste gewoon blij met iron maiden en kan de rest ze niet echt veel schelen. Dat is hier toch heel anders, bijzonder.Fijn weekend😄
Happy Drinking Beer GIF by Bayerischer Rundfunk

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: bunsofsteel
Iedereen die Till Lindemann/Rammstein hier verafschuwd en Joost wel aanhangt is gewoonweg niet serieus te nemen. Daarom moeten de mods tegen dat Rammstein gebash eens optreden. @Timmetje ga niet die act opvoeren dat je haat komt omdat hij een visje in het publiek gooit Je hebt gewoon een tyfus hekel aan hem omdat hij in het plaatje past zodat jij er moreel zogenaamd beter uitkomt en omdat hij aangeklaagd is.

Zowel Joost als Lindemann zijn vrij gesproken. Als je dat niet accepteert daarmee ondermijn je gewoon onze rechtsstaat. Je vervelend gebash en gezuig moeten gewoon eens een keer kappen en je moet gewoon maar eens accepteren dat hij is vrij gesproken. Natuurlijk win je zieltjes bij the usual suspects, maar het begint gewoon enorm vervelend te worden dat je overal je act komt opvoeren wanneer ergens maar Rammstein/Till Lindeman word genoemd, kap gewoon is met die act. Niemand vind je daardoor een beter mens ofzo.

Wat een onzin. Een settlement / gebrek aan bewijs betekent helemaal niet dat iemand onschuldig is, alleen dat er op dit moment niks te bewijzen valt. Zedenzaken van jaren geleden zijn nu eenmaal ontzettend moeilijk te bewijzen, het is vaak gewoon het woord van het slachtoffer tegen dat van de dader.
Als de dader er dus mee weg komt wegens gebrek aan bewijs hebben mensen nogsteeds het volle recht om de kant van het slachtoffer te kiezen en te geloven wat zij vertellen.
Het is volledig te begrijpen dat mensen balen als iemand die ze zien als verkrachter op hun favoriete festival geboekt wordt, heeft niks met zieltjes winnen te maken.

Persoonlijk vind ik het verhaal van Till lastig, ik denk wel dat hij zich misdragen heeft, dat geeft zelfs de drummer toe, of het echt verkrachting is geweest, is moeilijk te zeggen.
Bij iemand als Marilyn Manson is het overduidelijk, zoveel verhalen van zover verschillende mensen, ik zou het echt wel een schande vinden als hij ooit nog op Graspop geboekt wordt.

Ik snap dat we niet oneindig in deze discussie moeten blijven vallen, maar respecteer het feit dat mensen problemen hebben met dit soort controversiële figuren.

Ps heb je het nu over Joost Klein? Volgens mij is een klein akkefietje met een journalist niet te vergelijken met meerdere vrouwen die iemand van verkrachting/aanranding beschuldigen, beetje appels en peren.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Reislustig
Zoals ik al eerder heb gemeld in dit topic. Iedereen heeft een mening over Till en daar gaat de rechtstaat met zijn uitspraak (of settlement) geen verandering in brengen en wij als moderators jammer genoeg ook niet. Till is aangekondigd. Sommigen vinden het heel vet, en anderen vinden het controversieel. Voor beiden is een plek op dit forum en er is hierop geen goed of fout antwoord. De komende maanden tot juni gaat hierover gesproken blijven worden, dus houd daar voor jezelf ook rekening mee.

Het enige wat wij niet willen is comments direct gericht op de man. Die zijn hier al langs geweest vannacht. De volgende comments gericht op een forumgebruiker worden, zoals gebruikelijk, verwijderd. Dat is mijn uitspraak en daar moeten jullie het mee doen.

Jullie ook goedemorgen :)

Ik ben echt benieuwd of de organisatie verstandig genoeg gaat zijn om de GnR boot voorbij te laten varen. Live slecht en al lang niet meer de ticketseller van de eerste jaren van de comeback. Zaterdag en zondag is er opzich nog plek voor maar zou geen sterke boeking zijn.

En waarom Till geen sterke boeking is heeft de afgelopen pagina's wel bewezen. Ik kan zelf wel redelijk over de controverse van de persoon heen stappen maar zie dan niet veel meer dan een solo artiest met redelijk zwak materiaal. Ik begrijp gewoon niet waarom dat headliner moet zijn en Bruce Dickinson en Corey het vorig jaar met een plek in de zon moesten doen (en vooral het solowerk van Bruce wel goed is). Blijkbaar is een platte domme show eromheen bouwen voldoende om die spot te kunnen claimen..

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Nightrage
1. Weer heel onnodig
2. Jouw gebash op personen stoort veel harder dan het gebash op een artiest, maar dan telkens weer het slachtoffer spelen
3. Gelukkig spreek jij voor de rest, held 🫡

Maar als je bvb. ziet hoeveel moeite @Timmetje doet om anderen aan kaartjes te helpen, durf ik wel stellen dat ik hem daardoor een beter persoon vind. Ga maar lekker los weer
Ik heb geen idee wat er werd gezegd want ik heb deze user op ignore staan (hele fijne functie!). Dus taggen in dit soort discussies hoeft niet (wel aardig though! :))

Laatst bewerkt:
Till Lindemann in deze tijd bombarderen tot headliner. Los van de kwaliteit die het wel of niet heeft, laat je als organisatie wat mij betreft wel zien waar je normen en waarden gezocht mogen worden. Echt een enorm zwaktebod en een teleurstelling.

Ben nog nooit op Graspop geweest, maar het stond wel op mijn lijstje om er ooit eens heen te gaan. Dat voornemen wordt nog maar even in de koelkast geparkeerd...

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Honk en Timmetje
Goed om te lezen dat je hebt genoten van GnR in 2023. En ik geloof serieus dat er weer hordes volk op afkomen. Maar ikzelf ben mötley Crüe fan. Vince is al niet de beste zanger, maar Axl is een klasse apart als het daar op aan komt. Het was mijn eerste keer Guns, maar allemachtig wat slecht. Maar nogmaals: mijn mening....
Dit is geen mening, maar gewoon een feit. Heb GNR in de Goffert gezien en dat was een goed optreden. Je hoorde wel de slijtage op de stembanden van Axl. Zeker bij bepaalde nummers.

Maar Graspop was echt abominabel. Nou kwam ik zelf net uit de heerlijke pit bij sick of it all, dus misschien was het contrast ook wel erg groot.
Band speelde op Graspop ook niet echt best btw.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Projunk
Hier in de regio zijn niet al te veel metalheads, zijn de meeste gewoon blij met iron maiden en kan de rest ze niet echt veel schelen. Dat is hier toch heel anders, bijzonder.Fijn weekend😄
Happy Drinking Beer GIF by Bayerischer Rundfunk
Hoe groot is de regio die je hier bedoeld?(alleen reusel?)
Misschien spelen de metalheads wel verstoppertje. Op het werk vind ik er ook meestal wel een paar.

Dit is geen mening, maar gewoon een feit. Heb GNR in de Goffert gezien en dat was een goed optreden. Je hoorde wel de slijtage op de stembanden van Axl. Zeker bij bepaalde nummers.

Maar Graspop was echt abominabel. Nou kwam ik zelf net uit de heerlijke pit bij sick of it all, dus misschien was het contrast ook wel erg groot.
Band speelde op Graspop ook niet echt best btw.
Als de bassist beter zingt dan de zanger is er een probleem me dunkt. :):)

• Haha
Waarderingen: Honk
Till Lindemann in deze tijd bombarderen tot headliner. Los van de kwaliteit die het wel of niet heeft, laat je als organisatie wat mij betreft wel zien waar je normen en waarden gezocht mogen worden. Echt een enorm zwaktebod en een teleurstelling.

Ben nog nooit op Graspop geweest, maar het stond wel op mijn lijstje om er ooit eens heen te gaan. Dat voornemen wordt nog maar even in de koelkast geparkeerd...
Nooit geweest, maar wel een mening er over hebben. Lekker wegblijven en op een ander festival gaan zagen.

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: Timmetje, Dwarf en Honk
Ik zie het toch echt niet meer gebeuren dat Graspop GNR gaat boeken voor komend jaar

Volledig los van de kwaliteit, is het gewoon financieel gezien een kut idee om zo'n dure band neer te zetten op een zaterdag/zondag die toch wel uitverkoopt ook zonder GNR, zeker nu ze gezien hebben dat de verkoopkracht van die band de prijs niet meer waard is tegenwoordig

Precies! Van dat geld kunnen ze ook gewoon Night Ranger boeken!

• Haha
Waarderingen: jbj
Nooit geweest, maar wel een mening er over hebben. Lekker wegblijven en op een ander festival gaan zagen.
Prima als je zo wil discussiëren. Volgens mij heeft mijn punt weinig te maken met ergens wel of niet geweest zijn, maar gewoon met basisfatsoen. Dat geldt, zegmaar, ook in de gewone samenleving. Veel plezier bij Till.

• Winning
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread