Hier in de regio zijn niet al te veel metalheads, zijn de meeste gewoon blij met iron maiden en kan de rest ze niet echt veel schelen. Dat is hier toch heel anders, bijzonder.Fijn weekend

Laatst bewerkt:
Don't think they've ever made an announcement in a weekend.Do we get the next name today or monday?
Iedereen die Till Lindemann/Rammstein hier verafschuwd en Joost wel aanhangt is gewoonweg niet serieus te nemen. Daarom moeten de mods tegen dat Rammstein gebash eens optreden. @Timmetje ga niet die act opvoeren dat je haat komt omdat hij een visje in het publiek gooit Je hebt gewoon een tyfus hekel aan hem omdat hij in het plaatje past zodat jij er moreel zogenaamd beter uitkomt en omdat hij aangeklaagd is.
Zowel Joost als Lindemann zijn vrij gesproken. Als je dat niet accepteert daarmee ondermijn je gewoon onze rechtsstaat. Je vervelend gebash en gezuig moeten gewoon eens een keer kappen en je moet gewoon maar eens accepteren dat hij is vrij gesproken. Natuurlijk win je zieltjes bij the usual suspects, maar het begint gewoon enorm vervelend te worden dat je overal je act komt opvoeren wanneer ergens maar Rammstein/Till Lindeman word genoemd, kap gewoon is met die act. Niemand vind je daardoor een beter mens ofzo.
Ik heb geen idee wat er werd gezegd want ik heb deze user op ignore staan (hele fijne functie!). Dus taggen in dit soort discussies hoeft niet (wel aardig though!1. Weer heel onnodig
2. Jouw gebash op personen stoort veel harder dan het gebash op een artiest, maar dan telkens weer het slachtoffer spelen
3. Gelukkig spreek jij voor de rest, held
Maar als je bvb. ziet hoeveel moeite @Timmetje doet om anderen aan kaartjes te helpen, durf ik wel stellen dat ik hem daardoor een beter persoon vind. Ga maar lekker los weer
Dit is geen mening, maar gewoon een feit. Heb GNR in de Goffert gezien en dat was een goed optreden. Je hoorde wel de slijtage op de stembanden van Axl. Zeker bij bepaalde nummers.Goed om te lezen dat je hebt genoten van GnR in 2023. En ik geloof serieus dat er weer hordes volk op afkomen. Maar ikzelf ben mötley Crüe fan. Vince is al niet de beste zanger, maar Axl is een klasse apart als het daar op aan komt. Het was mijn eerste keer Guns, maar allemachtig wat slecht. Maar nogmaals: mijn mening....
Hoe groot is de regio die je hier bedoeld?(alleen reusel?)Hier in de regio zijn niet al te veel metalheads, zijn de meeste gewoon blij met iron maiden en kan de rest ze niet echt veel schelen. Dat is hier toch heel anders, bijzonder.Fijn weekend![]()
Als de bassist beter zingt dan de zanger is er een probleem me dunkt.Dit is geen mening, maar gewoon een feit. Heb GNR in de Goffert gezien en dat was een goed optreden. Je hoorde wel de slijtage op de stembanden van Axl. Zeker bij bepaalde nummers.
Maar Graspop was echt abominabel. Nou kwam ik zelf net uit de heerlijke pit bij sick of it all, dus misschien was het contrast ook wel erg groot.
Band speelde op Graspop ook niet echt best btw.
Nooit geweest, maar wel een mening er over hebben. Lekker wegblijven en op een ander festival gaan zagen.Till Lindemann in deze tijd bombarderen tot headliner. Los van de kwaliteit die het wel of niet heeft, laat je als organisatie wat mij betreft wel zien waar je normen en waarden gezocht mogen worden. Echt een enorm zwaktebod en een teleurstelling.
Ben nog nooit op Graspop geweest, maar het stond wel op mijn lijstje om er ooit eens heen te gaan. Dat voornemen wordt nog maar even in de koelkast geparkeerd...
Ik zie het toch echt niet meer gebeuren dat Graspop GNR gaat boeken voor komend jaar
Volledig los van de kwaliteit, is het gewoon financieel gezien een kut idee om zo'n dure band neer te zetten op een zaterdag/zondag die toch wel uitverkoopt ook zonder GNR, zeker nu ze gezien hebben dat de verkoopkracht van die band de prijs niet meer waard is tegenwoordig
SorryIemand heeft weer een biertje te veel gehad op de vrijdagavond
Prima als je zo wil discussiëren. Volgens mij heeft mijn punt weinig te maken met ergens wel of niet geweest zijn, maar gewoon met basisfatsoen. Dat geldt, zegmaar, ook in de gewone samenleving. Veel plezier bij Till.Nooit geweest, maar wel een mening er over hebben. Lekker wegblijven en op een ander festival gaan zagen.
Powerwolf ook naar Into the Grave zie ik net. Als je in de geschiedenis kijkt lijkt het wel dat de hogere namen op ITG ook naar Graspop komen(?)