Graspop Metal Meeting 2025

Zoveel gemem over Lindemann seg. Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Iedereen die zich gekrenkt voelt, die bang is, die denkt dat Till eer rechtse seksistische facist is, die zich beledigt voelt door zijn teksten of zijn show, die bang is van blote tetten of een foef... It's only rock & roll baby, get over it! Neem een artiest niet te serieus, het is een artiest, die zijn er niet om serieus te zijn.
Hallelujah :)

Niet verwacht Lindemann op deze spot te zien. Toont misschien wel het zwakteaanbod dit jaar? (?). Nu, zal wel kaarten schuiven ondanks zijn -in mijn ogen uitermate zwak- solomateriaal.
Controverse lijkt mij goed te verdedigen (vanuit standpunt organisatie !): tot op heden geen veroordeling (is niet hetzelfde als brave man).
Op naar de pakketjes nu, of volgt er nog een weekje heads? 😊🥳

Met controversieel en Lindemann bedoelde ik trouwens niet zijn schandalen of veroordelingen, maar eerder de show zelf die zogezegd 18+ is, maar dan wel op de meest banale en puberale manier denkbaar. Alsof Lindemann een gniffelende veertienjarige i.p.v. een zestiger.

• Leuk
Waarderingen: saurus, nikita en Dwarf
Ik heb het over het gezeur rond Till, Jamel. Maiden en Slipknot zijn geen nieuwe headliners.
Je post begint toch met de stelling 'Forum: "Graspop heeft altijd dezelfde headliners. Wij willen iets anders!"?
Is gewoon niet waar. Ja, is de mening van een enkeling. Maar absoluut niet de tendens die ik door het hele forum heen heb geproefd.

En daarnaast, wat Matt ook zegt: andere nieuwe headliners worden altijd erg goed ontvangen. Tuurlijk, er zal nooit 100% tevredenheid zijn, maar daar is muziek ook iets subjectiefs voor.

De bezwaren rondom Till en zijn aankondiging voor Graspop gaan echter over iets anders. En ik snap dat wel.

Ja, van u had ik comentaar verwacht 🤣 Als die er niet was gekomen zou ik iets fout gezegd hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook een sterke aanhanger van inclusiviteit, vandaar dat ik wel eens naar Lindemann wil gaan kijken. En als het me dan tegenvalt zal ik het ook zeggen. Maar ik heb hem gewoon nog niet solo gezien en wil het allemaal een kans geven.
ja als je gewoon dit had geschreven, had ik daar niks op gezegd hoor. Iedereen gaat zien wat ie wil.
Je vorige bericht met: 'get over it!' en 'dat is gwn rock & roll' is dan weer iets anders

• Leuk
Waarderingen: RubenJS en Dr. Hannibal
Hi!🙋‍♂️

If i didn't properly introduced myself- my name is Tal and i'm from Israel.
Most importantly I'm not here to discuss politics or compare arguments.

I just wanna share my personal feeling and say - don't believe everything you read/hear simply because you don't live it for yourself.

that being said, anyone who wants to ask or talk about what's going on here is more than welcome to send me a private message and i'd love to talk to you no matter what's your opinion. let's try and keep the forum clean and only about what unites us and that's music in general and Graspop in particular.🤘

I bet no one here thought anything bad about me until now and I hope (and sure) it won't change now. :)

ps.
I don't think Till is a worthy headliner but I'll try to listen more to his music. maybe i missed something.🤷‍♂️

Je post begint toch met de stelling 'Forum: "Graspop heeft altijd dezelfde headliners. Wij willen iets anders!"?
Is gewoon niet waar. Ja, is de mening van een enkeling. Maar absoluut niet de tendens die ik door het hele forum heen heb geproefd.

En daarnaast, wat Matt ook zegt: andere nieuwe headliners worden altijd erg goed ontvangen. Tuurlijk, er zal nooit 100% tevredenheid zijn, maar daar is muziek ook iets subjectiefs voor.

De bezwaren rondom Till en zijn aankondiging voor Graspop gaan echter over iets anders. En ik snap dat wel.

Toegegeven, mijn post had genuanceerder gekunnen. Zal mij leren om vanuit emotie te reageren, want ik vond dat er behoorlijk gezeurd werd sinds de aankondiging van Til.

Wat betreft de tendens, die beleeft gij dus anders dan ik - en dat is verder ook prima. We zijn allemaal mensen, en zien de dingen op onze manier.

Persoonlijk juich ik het toe dat GMM met een nieuwe naam als Til komt. Ga ik zelf kijken? Waarschijnlijk niet. Maar het festival draait nie om mij, en als een boeking als deze ervoor zorgt dat GMM goed wat volk trekt en weer effe verder kan, is het doel bereikt.

I am super happy.

Maiden
Slipknot
Korn
Till Lindemann

Four amazing headliners. I could have preferred a bigger last name like GNR or Metallica but Till is an undisputable icon of rock.

Just funny that neither Corey nor Bruce were headliners on their own but somehow Till is.

His music is not as good as Rammsteins and dont expect Rammstein class pyro, but its good music. With crazy bloody vulgar videos.

Toegegeven, mijn post had genuanceerder gekunnen. Zal mij leren om vanuit emotie te reageren, want ik vond dat er behoorlijk gezeurd werd sinds de aankondiging van Til.

Wat betreft de tendens, die beleeft gij dus anders dan ik - en dat is verder ook prima. We zijn allemaal mensen, en zien de dingen op onze manier.

Persoonlijk juich ik het toe dat GMM met een nieuwe naam als Til komt. Ga ik zelf kijken? Waarschijnlijk niet. Maar het festival draait nie om mij, en als een boeking als deze ervoor zorgt dat GMM goed wat volk trekt en weer effe verder kan, is het doel bereikt.
Fair enough, Eddie! Ik reageerde zelf ook wat primair en enigszins gevoed door mijn irritatie over het feit dat er ook hier een politieke discussie aan het ontstaan was. De wereld is al verhard genoeg op andere plekken. De dikgedrukte zin, ik zou echt heel graag willen dat mensen in het algemeen wat meer volgens dat mantra leven. Maar goed.

Hopelijk maakt Graspop heel snel een stuk of 80 undercard bands bekend. Dan zijn we voorlopig weer even zoet met juichen om onze favorieten en het ontdekken van nieuwe parels. :)

Goed volgens mij was de zondag toch dit jaar niet jou ding.
Er moet nog iets moois op do/vr erbij komen om jou over de streep te trekken. Of ze we dat punt gepasseerd?
Idd, de zondag kon ik toch al niet dus geen man overboord. Na Korn is Dream Theater wel dé naam om deze zomer mee te pakken. Hopelijk hen erbij op vrijdag. En doe dan maar dingen zoals In Flames, Orbit Culture en Dark Tranquility erbij en het begint er mooi uit te zien voor een dagje.

When I saw GNR circa 2014 it began to rain during November Rain. Magic moment!!!

Guys we still get 4 other mid to big names, plus about 100 interesting more, for all kinds of rock. Everyone should find something for himself! Rock forever!!!!!!

Bron? :o Ik weet wel dat hij een moeilijke jeugd heeft gehad en het nummer the sickness gaat over een jammerlijk waargebeurd verhaal. Niveau daddy van korn mss. Ben niet zeker. Waardoor hij een haat gevoel heeft tegen de maatschappij. Heb nu t-shirt van disturbed aan enkel omdat dat het enige nu-metal t-shirt is dat me past dat morgen aansluit bij bizkit park.
Long story short, ook maar alleen na het geen wat ik juist via de link zag op Instagram en dus nog maar juist weet en er voor niet wist

David Draiman, de zanger van Disturbed, heeft een legerbasis in Israël bezocht en heeft daar tekst en uitleg gekregen over het conflict met Hamas, door mensen van het Israëlische leger. Hij heeft ook een rondleiding in een tank gekregen en zelfs mee mogen rijden. En daarnaast heeft hij ook nog een raket gehandtekend die bedoelt was om af te vuren op Hamas. Bij zijn post laat hij ook duidelijk zijn mening zien of Hamas. En die is niet zo positief

Users who are viewing this thread