Graspop Festileaks Meeting 2023

Ik wil en kan op de volgende tijdstippen bij een meeting aanwezig zijn.


  • Totaal aantal stemmers
    52

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Hoi allemaal!

Er lijkt best wat animo om dit jaar met elkaar een aantal meetings te plannen. Maar ik constateer ook dat de berichten hierover een beetje ondersneeuwen in het algemene topic. Dus om het overzichtelijk te houden, open ik een apart topic. Er was ook een vraag over een poll. Die heb ik gelijk maar toegevoegd.

We hebben een aantal opties genoemd voor mogelijke meetings. Laten we proberen om via de poll inzichtelijk te krijgen wie op welk moment zou willen en kunnen aansluiten. Je kunt meerdere opties selecteren, dus laat het vooral ook weten als je van plan bent om bij meerdere meetings te zijn!

Shoot. :)

EDIT: inmiddels zijn er vijf meetings gepland. De planning is als volgt:

Ontmoetingsplek voor de meetings op donderdag, vrijdag en zondag:

Meetingpoint-festivalterrein.png


Meeting woensdag, 20:00 uur: Ik stel voor om elkaar te ontmoeten op de hoek van de eet- en drinktent op de camping. De reden hiervoor is dat we dan een pintje en het toiletblok relatief dicht in de buurt hebben en we niet precies daar staan waar veel volk af en aan loopt om hun ticket voor een festivalbandje in te wisselen. Ook hier heb ik het ontmoetingspunt aangegeven met een rode pijl.

meetingpoint-camping.png


Meeting donderdag, 15:00 uur: bij het vaste ontmoetingspunt zoals aangegeven op de eerste afbeelding. De meeting is vanaf 15:00u, maar er zullen waarschijnlijk best een aantal mensen vanaf Spiritbox willen komen, dus die komen een paar minuten later. We hebben vanaf onze plek mooi zicht op Tom Morello op de South Stage, dus als mensen nog de moshpit in willen bij Killing in the Name, kunnen ze prima op tijd naar voren rennen. ;)

Meeting vrijdag, 16:30 uur: ook deze meeting bij het vaste ontmoetingspunt, zoals aangegeven op de eerste afbeelding. Diverse mensen hebben aangegeven gezamenlijk naar Finntroll te willen gaan en die beginnen om 17:20 in de Marquee. Dus volgens mij kunnen we dat dan prima timen.

Meeting zaterdag, 17:00 uur: deze meeting plannen we in de Metal Dome. De reden hiervoor is dat veel mensen op tijd in de tent willen zijn voor Sleep Token, waar de verwachting is dat er een topdrukte gaat ontstaan. Om 17u is Infected Rain net klaar en kunnen de mensen die daar niet bij waren de tent in, zodra een deel van de tent zich naar de uitgang heeft begeven. Ik stel voor om elkaar te ontmoeten vooraan aan de rechterkant van de tent bij de achterste paal. Twee redenen hiervoor: dan kunnen we gemakkelijk peilen hoe snel de Dome volstroomt met fans van Sleep Token en kunnen de mensen die dat willen makkelijk een plekje vooraan opzoeken. En de tweede reden is dat de bar aan de rechterkant van de Dome zit, dus we kunnen dan eenvoudig onze dorst lessen. ;) Zie de afbeelding hieronder.

Meetingpoint-metaldome.png


Meeting zondag, 13:15 uur: deze meeting is weer op de vaste plek bij de tribune. Vanaf de Marquee is dit tijdstip makkelijk te halen, voor diegenen onder ons die bij Hippotraktor zijn gaan kijken. En voor diegenen die dat willen zien, begint om 13:50 uur Elegant Weapons, dus daar kun je vanaf ons ontmoetingspunt gemakkelijk naar voren lopen. Aanrader, trouwens! Dat eerste album klinkt geweldig.

Nog even dit: vijf vaste meetings betekent natuurlijk niet dat het je niet vrij staat om gedurende het festival nog andere momenten voor te stellen om je festileaksvrienden te ontmoeten. Vraag het gerust als je gezelschap zoekt bij een specifieke band. Daar kun je uiteraard dit topic voor gebruiken, maar we hebben ook een Whatsappgroep waar op het moment van schrijven liefst 30 festileaksleden in zitten. Mocht je daar nog niet in zitten en je wilt dat wel, stuur me dan gerust een PB met je nummer.
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Donderdag is voor mij een twijfelgeval. Tussen Escape the fate en Epica wel wat ruimte, maar als ik dan ook nog Killing in the name wil mee pakken blijft er weinig tijd over. Ik heb uiteindelijk gestemd op Vrijdag en Zaterdag. Woensdag en zondag zijn voor mijn geen optie
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Simoni

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
352
796
Ik heb ook alles behalve woensdag aangeduid. Weet nog niet of ik alles per se ga halen. Maar ik zal vanaf donderdag wel altijd op de wei zijn op die momenten normaal gezien
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.786
Heb woensdag, donderdag en zondag aangegeven. Airbourne ga ik toch echt niet missen met een halve liter in de handen.En Halestorm denk ik dat mijn zoon en mijn maat ook willen zien dus dan sta ik bij de mainstages. Voor de rest ga ik mijn best doen. Maar de ervaring leert wel dat de planning nog wel eens wijzigt 😜😜🍻🍻
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken