Graspop Festileaks Meeting 2023

Ik wil en kan op de volgende tijdstippen bij een meeting aanwezig zijn.


  • Totaal aantal stemmers
    52

RubenJS

Support act
18 feb 2023
793
2.230
Ik heb alle opties aangevinkt.
Donderdag ben ik bij Tom Morello wel later i.v.m. Escape the Fate.
Vrijdag iets eerder weg i.v.m. Finntroll (goed idee van Nikita om het gewoon bij Finntroll te plannen).
Zaterdag ga ik In Flames i.p.v. Sleep Token kijken, ga dan dus iets eerder weg.

Verder verwacht ik niet daadwerkelijk bij alle 5 aanwezig te zijn, maar bijv. de woensdag + 1 dag.
 

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
206
531
Donderdag missen we stukje Butcher Babies

Vrijdag is niet te doen met Aitbourne/Palaya clash

Zaterdag is tijdens Halestorm

Zondag tijdens de helft van Kissin' Dynamite

Maar het mooiste zou zijn donderdag en dan onderweg mensen tegenkomen door het weekend heen
 

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
96
192
Ik heb donderdag/vrijdag/zaterdag aangevinkt. De woensdag zou ik eventueel ook kunnen.
Zoals al eerder is aangegeven lijkt mij een meeting in het begin van het festival een strak plan.
Om elkaar nog eens in het weekend tegen te komen en life ideeen uit te wisselen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PatrickV

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Afsluitende borrel, ik ben voor 🍻

Zal wel een biertje kunnen gebruiken na Kreator haha, hoop toch nog wat laatste energie eruit te moshen daar :)
Kreator wordt echt heerlijk.


Enige probleem (naast de clash met Motley Crue waarvoor eigenlijk vooral een ticket had gekocht maar niet had gerekend op een clash met Kreator wat dan ook de grootste mot op mijn wezen was bij het zien van het tijdschema maar dat ik waarschijnlijk ga oplossen door ze in Praag te gaan zien waarschijnlijk. Want sinds 2018 nog geen enkel Belgisch Kreator optreden gemist en wil die lijn aanhouden. Maar dat zei ik dus al in het gewone topic) is dat ik onlangs Billy Talent heb herontdekt. Ik was daar vroeger nogal stevig fan was. Ik herinner me nog dat hun pit op Groezrock steviger was dan die van Hatebreed. Maar daarna band wat uit het oog verloren en nu dit voorbije weekend wat herontdekt. Clashen die ook nog eens met MC en Kreator 🫥

Ik overwoog Jera al wel zoinzo dus ben nu steeds meer overtuigd aan het geraken een weekend Jera te doen.

Ahja en ik bedoelde niet Def Leopard maar Def Leppard uiteraard 😂
Zou wel iets zijn als coverbands/Tribute bands de naam zouden nemen die hij autocorrect geeft 😂


Maar sorry ik was even off topic. Ik had eigenlijk nog iets ontopic! En echt wel iets serieus. Namen!
Ik zou graag willen voorstellen tijdens de meeting dat iedereen een etiket draagt op zijn kleding met zijn Nickname. Anders weet ik nog geen gezichten op jullie te plakken tijdens de 2024 forum discussie 🤣
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Doe in mijn geval maar gewoon handje geven en voorstellen. Met een etiket lijkt het wel een AA-meeting. Alhoewel dat ook wel toepasselijk zal zijn voor een aantal van ons. Mezelf inclusief 🤦🍻🍻
Ben wel voor een sticker met nickname en echt naam hoor, anders blijf je je voorstellen. En de AA is toch juist Alcoholisten Anoniem? Als we met onze naam bestickerd zijn, zijn we slechts een meeting van “gewone” alcoholisten, ook wel bekend als een feestje 😆
 
  • Confetti
Waarderingen: Piebe71

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Zou voor een goede poll niet meerdere opties per dag moeten? 😘

Ik laat het even van het moment afhangen. Vind Tom Morello toch ook wel leuk om mee te pakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.026
Maar sorry ik was even off topic. Ik had eigenlijk nog iets ontopic! En echt wel iets serieus. Namen!
Ik zou graag willen voorstellen tijdens de meeting dat iedereen een etiket draagt op zijn kleding met zijn Nickname. Anders weet ik nog geen gezichten op jullie te plakken tijdens de 2024 forum discussie 🤣

Print de groepsfoto uit en neem die mee naar Graspop 2024, signeren we em allemaal wel voor je met onze username :p
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Zou voor een goede poll niet meerdere opties per dag moeten? 😘

Ik laat het even van het moment afhangen. Vind Tom Morello toch ook wel leuk om mee te pakken.
Ik heb nog weinig alternatieve voorstellen gezien? Wel enkelen die aangeven bepaalde acts tijdens deze momenten sowieso te willen zien, maar er lijkt nog niet echt animo te ontstaan voor andere momenten...

Maar doe vooral een voorstel!
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.325
6.443
Zou voor een goede poll niet meerdere opties per dag moeten? 😘

Ik laat het even van het moment afhangen. Vind Tom Morello toch ook wel leuk om mee te pakken.
Ik kan altijd opties toevoegen aan de poll. Dit waren de opties die tot nu toe genoemd zijn. Maar als je nog meer suggesties hebt, laat het gerust weten! Dan voeg ik die als extra opties toe.
 

diaan

Campingartiest
18 apr 2023
89
174
Ik ga zo hopen dat we de donderdag meeting halen! De overige dagen worden waarschijnlijk ook geen probleem, al twijfel ik wel over de meeting tijdens Airborne.
Ik heb er echt zóveel zin in!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Ik zit niet op Boneyard dus woensdag ben ik er niet bij.
De andere dagen zal wel lukken. En ik verwacht dat een deel van ons elkaar wel regelmatig gaan tegenkomen.
Ik kijk er in elk geval heel erg naar uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.325
6.443
Op zo'n twee weken voor het festival toch maar even peilen: is er animo voor een groepsapp op Whatsapp?
Maakt het communiceren op het festivalterrein wellicht wat eenvoudiger.

Kleine voorwaarde vanuit mijn kant is wel dat 'ie niet vol gespamd wordt met foto's van wat je gegeten hebt of welk pension je je hond hebt gebracht voor het weekend. ;)

Als je erbij wilt, stuur me dan een PB met je telefoonnummer. Dan voeg ik je toe.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ja lijkt me een goed idee! Zeker voor het delen van foto's (idd geen spam maar leuke groepsfotos enzo) en specifieke locaties van bijvoorbeeld je tent op de camping, vind ik het persoonlijk een prettiger idee om dat in een afgesloten groepsapp met "bekende" leden te doen, dan hier openbaar op het forum. Er kijken toch altijd heel wat anonieme mensen mee...
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
291
741
Op zo'n twee weken voor het festival toch maar even peilen: is er animo voor een groepsapp op Whatsapp?
Maakt het communiceren op het festivalterrein wellicht wat eenvoudiger.

Kleine voorwaarde vanuit mijn kant is wel dat 'ie niet vol gespamd wordt met foto's van wat je gegeten hebt of welk pension je je hond hebt gebracht voor het weekend. ;)

Als je erbij wilt, stuur me dan een PB met je telefoonnummer. Dan voeg ik je toe.
Goed idee, heb je een pb gestuurd!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Doe mij er ook maar bij Jamel, mijn nummer heb je al. Als Metal Park bewoner zal ik alleen wat minder aanwezig zijn :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken