Graspop Festileaks Meeting 2023

Ik wil en kan op de volgende tijdstippen bij een meeting aanwezig zijn.


  • Totaal aantal stemmers
    52

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
Ik zit wat in oude topics te bladeren, kom ik deze prachtige post tegen. Ik denk de laatste Festileaks meeting waar ik zelf bij was. Helaas niet alle namen meer scherp van toen haha, iemand hier ook bij die ik zo op Graspop weer ga zien?

Dank allen voor het komen naar de Festileaks Meeting, super leuk om jullie eens te spreken! Erg gezellig. Betreft de toekomst: in ieder geval gaan we het op Lowlands weer organiseren, volgend seizoen eens kijken welke festivals we nog meer kunnen gaan meepakken!

En dan natuurlijk de foto's (gemaakt door Ben Houdijk)...

2019_RW19_photo-Ben-Houdijk_lr-5081.jpg

2019_RW19_photo-Ben-Houdijk_lr-5071.jpg

2019_RW19_photo-Ben-Houdijk_lr-5034.jpg

2019_RW19_photo-Ben-Houdijk_lr-5046.jpg

2019_RW19_photo-Ben-Houdijk_lr-5055.jpg

2019_RW19_photo-Ben-Houdijk_lr-5050.jpg

2019_RW19_photo-Ben-Houdijk_lr-5060.jpg
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Ja er was hier op het forum een poosje geleden iemand die een web appje had gemaakt waarin je makkelijk exacte locaties op een festival terrein kon delen. Inderdaad met behulp van de plattegrond en wat rode lijnen. Ik heb geen heel goed beeld van wat goede plekken zijn op het nieuwe terrein, kan me wel voorstellen dat aan de mainstages terwijl daar een show bezig is wat te luid kan zijn om even rustig te kunnen kennismaken/bijpraten?
Hoe heet die app? En heeft die persoon dan vorig jaar op graspop het terrein dan in kaart kunnen brengen met de gps of hoe werkt dat?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
Hoe heet die app? En heeft die persoon dan vorig jaar op graspop het terrein dan in kaart kunnen brengen met de gps of hoe werkt dat?
Heb hem even opgeduikeld, dit is de link: https://www.festivalradar.io/more.html

Je kunt de kaart van Graspop vorig jaar onderaan terugvinden. Daar is de app in eerste instantie ook voor ontwikkeld, daarna zijn andere festivals pas toegevoegd. Dus de maker, @HansD, heeft al aangegeven dat hij Graspop zeker weer ging toevoegen. Ik zeg, de plattegrond is bekend Hans, zet m op!
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.631
3.253
Op zo'n twee weken voor het festival toch maar even peilen: is er animo voor een groepsapp op Whatsapp?
Maakt het communiceren op het festivalterrein wellicht wat eenvoudiger.

Kleine voorwaarde vanuit mijn kant is wel dat 'ie niet vol gespamd wordt met foto's van wat je gegeten hebt of welk pension je je hond hebt gebracht voor het weekend. ;)

Als je erbij wilt, stuur me dan een PB met je telefoonnummer. Dan voeg ik je toe.
@Slyder73x
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Ik neem aan dat de tijdstippen van de poll nog gelden? Morgen maak ik mijn spoorboekje, dan houd ik er rekening mee.

Waar meeten we telkens? Kan zijn dat dat a gezegd is, maar ik het allemaal niet meer volgen...
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.620
7.336
Ik neem aan dat de tijdstippen van de poll nog gelden? Morgen maak ik mijn spoorboekje, dan houd ik er rekening mee.

Waar meeten we telkens? Kan zijn dat dat a gezegd is, maar ik het allemaal niet meer volgen...

Als het goed is, zijn dit nog steeds de opties.

De locatie misschien gewoon weer het kruis van vorig jaar? Achterin de hoek bij de tribune
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Waar meeten we in de metal dome? Ofwel aan de zoveelste paal? Zie afbeelding. Ofwel aan de hekken van waar ze het geluid regelen? Hoe heet dat ook weer? Ik stel dan voor de hekken het verste van het podium? Of het dichtste als we naar een goede plek willen gaan voor het volgende optrede?

Festival Report: Grote namen op bloedhete Graspop-zaterdag
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.620
7.336
Waar meeten we in de metal dome? Ofwel aan de zoveelste paal? Zie afbeelding. Ofwel aan de hekken van waar ze het geluid regelen? Hoe heet dat ook weer? Ik stel dan voor de hekken het verste van het podium? Of het dichtste als we naar een goede plek willen gaan voor het volgende optrede?

Bekijk bijlage 5343

Ik dacht dat ze linksvoor wilden doen, @Jamel ?
 

dnak

Playlistbediener
10 dec 2019
16
14
Ik ben niet heel actief op het forum, maar kom wel eens goeiedag zeggen.

Als er toch nog iets van tijden veranderd wordt, wordt dat dan hier vermeld? Of is die appgroep joinen een betere optie?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
Ik ben niet heel actief op het forum, maar kom wel eens goeiedag zeggen.

Als er toch nog iets van tijden veranderd wordt, wordt dat dan hier vermeld? Of is die appgroep joinen een betere optie?
Gezellig! Als er iets belangrijks verandert, zullen we dat hier wel melden. Neemt niet weg dat de appgroep joinen een goed idee is natuurlijk ;)
 

HansD

Playlistbediener
25 jun 2022
22
100
Heb hem even opgeduikeld, dit is de link: https://www.festivalradar.io/more.html

Je kunt de kaart van Graspop vorig jaar onderaan terugvinden. Daar is de app in eerste instantie ook voor ontwikkeld, daarna zijn andere festivals pas toegevoegd. Dus de maker, @HansD, heeft al aangegeven dat hij Graspop zeker weer ging toevoegen. Ik zeg, de plattegrond is bekend Hans, zet m op!
Hey @Dr. Hannibal en @Pauly Robin, ik had jullie vraag gemist. Meldingen stonden af. Ik ben vollenbak bezig met de GMM kaart toe te voegen aan www.festivalradar.io Ik ben effe iets nieuws aan het proberen zodat je ook GPS kunt gebruiken. Handig voor mijn vrienden die soms wakker worden op de wei en niet meer in staat zijn om aan te duiden op een kaart waar ze liggen ;-)
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Lieve forumvrienden, over een paar dagen is het zover! Het mooiste weekend van het jaar is in aantocht. Ik heb dit topic en de poll geopend om te peilen of en wanneer er animo is voor verschillende meetings en jullie hebben gesproken! Met op elk voorgesteld moment minimaal 18 aanmeldingen, lijkt het mij gerechtvaardigd om ze allemaal door te laten gaan en dan zien we ter plekke wel of iedereen die zich heeft aangemeld ook daadwerkelijk verschijnt. Kan me ook voorstellen dat de grillen van een festival voor wijzigingen in je planning gaan zorgen, dus voel je vooral niet verplicht om ook daadwerkelijk te verschijnen als je dat vooraf hebt aangegeven.

Het lijkt mij het handigste om een vast ontmoetingspunt aan te houden. Hiervoor lijkt me het punt waar we vorig jaar de meeting deden uitermate geschikt. Namelijk bij de paal naast de tribune bij de Mainstage. Zie de afbeelding hieronder. Dit zal dus ook het ontmoetingspunt worden op de meetings op donderdag, vrijdag en zondag. Op de andere dagen hebben we een ander ontmoetingspunt. Dit omdat het festivalterrein op woensdag nog niet open is en omdat de meesten op zaterdag op tijd in de Dome willen zijn voor Sleep Token. Hier plaats ik een aparte afbeelding voor. Ik heb het ontmoetingspunt aangegeven met een rode pijl.

Meetingpoint-festivalterrein.png


Meeting woensdag, 20:00 uur: Ik stel voor om elkaar te ontmoeten op de hoek van de eet- en drinktent op de camping. De reden hiervoor is dat we dan een pintje en het toiletblok relatief dicht in de buurt hebben en we niet precies daar staan waar veel volk af en aan loopt om hun ticket voor een festivalbandje in te wisselen. Ook hier heb ik het ontmoetingspunt aangegeven met een rode pijl.

meetingpoint-camping.png


Meeting donderdag, 15:00 uur: bij het vaste ontmoetingspunt zoals aangegeven op de eerste afbeelding. De meeting is vanaf 15:00u, maar er zullen waarschijnlijk best een aantal mensen vanaf Spiritbox willen komen, dus die komen een paar minuten later. We hebben vanaf onze plek mooi zicht op Tom Morello op de South Stage, dus als mensen nog de moshpit in willen bij Killing in the Name, kunnen ze prima op tijd naar voren rennen. ;)

Meeting vrijdag, 16:30 uur: ook deze meeting bij het vaste ontmoetingspunt, zoals aangegeven op de eerste afbeelding. Diverse mensen hebben aangegeven gezamenlijk naar Finntroll te willen gaan en die beginnen om 17:20 in de Marquee. Dus volgens mij kunnen we dat dan prima timen.

Meeting zaterdag, 17:00 uur: deze meeting plannen we in de Metal Dome. De reden hiervoor is dat veel mensen op tijd in de tent willen zijn voor Sleep Token, waar de verwachting is dat er een topdrukte gaat ontstaan. Om 17u is Infected Rain net klaar en kunnen de mensen die daar niet bij waren de tent in, zodra een deel van de tent zich naar de uitgang heeft begeven. Ik stel voor om elkaar te ontmoeten vooraan aan de rechterkant van de tent bij de achterste paal. Twee redenen hiervoor: dan kunnen we gemakkelijk peilen hoe snel de Dome volstroomt met fans van Sleep Token en kunnen de mensen die dat willen makkelijk een plekje vooraan opzoeken. En de tweede reden is dat de bar aan de rechterkant van de Dome zit, dus we kunnen dan eenvoudig onze dorst lessen. ;) Zie de afbeelding hieronder.

Meetingpoint-metaldome.png


Meeting zondag, 13:15 uur: deze meeting is weer op de vaste plek bij de tribune. Vanaf de Marquee is dit tijdstip makkelijk te halen, voor diegenen onder ons die bij Hippotraktor zijn gaan kijken. En voor diegenen die dat willen zien, begint om 13:50 uur Elegant Weapons, dus daar kun je vanaf ons ontmoetingspunt gemakkelijk naar voren lopen. Aanrader, trouwens! Dat eerste album klinkt geweldig.

Nog even dit: vijf vaste meetings betekent natuurlijk niet dat het je niet vrij staat om gedurende het festival nog andere momenten voor te stellen om je festileaksvrienden te ontmoeten. Vraag het gerust als je gezelschap zoekt bij een specifieke band. Daar kun je uiteraard dit topic voor gebruiken, maar we hebben ook een Whatsappgroep waar op het moment van schrijven liefst 30 festileaksleden in zitten. Mocht je daar nog niet in zitten en je wilt dat wel, stuur me dan gerust een PB met je nummer.

Ik zie jullie ernaar uit om jullie allen bij één (of meerdere) van de meetings te gaan ontmoeten!
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Misschien dat ik ook ff langskom.

Donderdag,hangt ervan af wat ik meepik,Butcher Babies of Spiritbox.
Vrijdag blijf ik aan de main stages voor Asking Alexandria en daaropvolgend Airbourne.
Zondag lijkt me het meest gepast,Hippotraktor & Elengant Weapons staan normaal op mijn parcours.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Ik heb dat nog nooit gedaan zo'n forum meeting. Lijkt me wel leuk maar ben een gesloten persoon en dat houdt mij tegen.
😥
Laat je vooral niet tegenhouden! Heb er al meerdere gedaan de afgelopen jaren en altijd gezellig. We zijn allemaal muzieknerds bij elkaar die de moeite nemen om hierover te gaan typen in een old school medium als een forum. Dus we zijn allemaal een beetje raar :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken