Fortarock 2016

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
btw, Lordi (die Zweedse songfestival metal groep) zijn toegevoegd aan Soundwave Australië. Ik zie die wel een plekje krijgen op FortaRock.

Zou het toejuichen :p best geinige band die ik nog wel eens wil zien
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Def Leppard ?
Tenminste volgens gerucht voor Hellfest volgens Zegut.
Lijkt mij geschikt voor FortaRock bijvoorbeeld.
Zou ik best willen zien, al is het alleen voor mijn favo Leppard nummer Let’s Get Rocked en om Rick Allen te zien drummen.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Def Leppard ?
Tenminste volgens gerucht voor Hellfest volgens Zegut.
Lijkt mij geschikt voor FortaRock bijvoorbeeld.
Zou ik best willen zien, al is het alleen voor mijn favo Leppard nummer Let’s Get Rocked en om Rick Allen te zien drummen.

Dat zou tof zijn maar zijn de afgelopen jaren niet gevraagd op momenten dat het zeker wel mogelijk was.

Ik las zojuist je gedachten gang over twee dagen FortaRock en ik denk dat je het inderdaad moet zoeken in de
stijl FortaRock In The City.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ik kan me bijna niet voorstellen dat MEGADETH er niet staat in 2016. Nieuw album en tour komen er aan. Hebben er nog niet gestaan, terwijl twee andere
thrash bands van "the big four" er al twee keer stonden (Slayer en Anthrax).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Ik kan me bijna niet voorstellen dat MEGADETH er niet staat in 2016. Nieuw album en tour komen er aan. Hebben er nog niet gestaan, terwijl twee andere
thrash bands van “the big four” er al twee keer stonden (Slayer en Anthrax).
Metallica nog erbij :p
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.532
4.881
Black sabbath exclusief voor GMM en dus niet naar Fortarock.
Laatste keer dat ik ze zag (in Nijmegen), vond ik Ozzy maar tegenvallen. Dus heel erg vind ik het niet.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Black sabbath exclusief voor GMM en dus niet naar Fortarock.
Laatste keer dat ik ze zag (in Nijmegen), vond ik Ozzy maar tegenvallen. Dus heel erg vind ik het niet.

Black Sabbath was al geen kandidaat zoals de organisatie op FB bekend maakte enkele weken geleden.
Ik denk dat ze al een grote headliner hebben vastliggen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Reload in Duitsland komt met Airbourne als headliner.
Ik weet niet hoe lang ze gaan touren, maar de Australiërs staan eind augustus dus in Duitsland.
Laatste keer FortaRock was 2013, dus dat is wel wat langer terug.
Reload Festival
Die Reload-Story geht weiter!
Am letzten August-Wochenende 2016 feiern wir mit euch, Airbourne und vielen weiteren Bands eine Party der Superlative!
Die streng limitierten Early Bird Tickets der Stufe 1 (inklusive Gebühren und Camping) sind ab jetzt erhältlich: http://bit.ly/1WA8EBy
See you on the Battlefield! ‪#‎reload2016‬
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.532
4.881
Daarmee is de kans dat ze op Fortarock (of op PP of op RW) staan, dus klein.
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Ik gok eerder op een headliner als Iron Maiden of Rammstein, als sub zou ik zeggen Volbeat vanwegen het nieuwe album wat ze op het nemen zijn zie ik wel een Europese tour tegenmoed komen, met een van die 2 namen als headliner koopt fortarock makkelijk uit, vooral met rammstein, dan nog een leuk programma voor tussen de dag door en je zit prima als organisatie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Is dit dan toch de headliner voor FortaRock?
http://www.byzegut.fr/2015/10/hellfest-2016-rammstein.html
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.484
726
Die Zégut heeft nochtans een serieuze track record qua het 'lekken' van correcte namen. Maar ik begin me toch vragen te stellen dit jaar. Als al zijn voorspellingen kloppen gaan de headliners bij Hellfest 3 keer zo duur uitvallen als gewoonlijk.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Die Zégut heeft nochtans een serieuze track record qua het ‘lekken’ van correcte namen. Maar ik begin me toch vragen te stellen dit jaar. Als al zijn voorspellingen kloppen gaan de headliners bij Hellfest 3 keer zo duur uitvallen als gewoonlijk.

Hij zet er notabene zelf een vraagteken achter. Kijk, dat Sabbath er zal staan dat geloof ik wel. Rammstein misschien ook wel, maar deze man geeft nu duidelijk al met dat vraagteken aan dat hij het ook niet (zeker) weet. Dus het is een beetje het opnieuw opwarmen van het reeds bestaande, maar nog op niks officieels, gebaseerde gerucht.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Iron Maiden staat iig 8 juni in de Gelredome, dus daar kan ook een streep door

Was wat mij betreft geen optie hoe goed ik de band ook vind. Maiden stond er in 2014. Twee maal op drie jaar headlinen lijkt me wat veel van het goede op een 1 dags festival.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Volgens de heren van http://www.rockamring-blog.de/ is Rammstein in 2016 terug met een tour door Europa.

Ken het blog niet, dus geen idee hoe betrouwbaar...

https://twitter.com/rockamringblog/status/651733190567194628
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Volgens de heren van http://www.rockamring-blog.de/ is Rammstein in 2016 terug met een tour door Europa.

Ken het blog niet, dus geen idee hoe betrouwbaar…
3 bronnen al voor tour van Rammstein, daar kunnen we niet meer om heen...
Ik weet alleen niet of Rock am Ring een kans hebber is, zal best.
Misschien wel de headliner die FortaRock deelt met Rock am Ring?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
Volgens de heren van http://www.rockamring-blog.de/ is Rammstein in 2016 terug met een tour door Europa.

Ken het blog niet, dus geen idee hoe betrouwbaar…


3 bronnen al voor tour van Rammstein, daar kunnen we niet meer om heen…
Ik weet alleen niet of Rock am Ring een kans hebber is, zal best.
Misschien wel de headliner die FortaRock deelt met Rock am Ring?

Wordt steeds aannemelijker, alhoewel ik dit soort vage blogjes altijd moeilijk op waarde kan schatten. Ze kunnen ook allemaal elkaar een beetje nalullen natuurlijk.

Op Duitse fora zien ze Rammstein eerder op Hurricane, iets met hun management wat banden heeft met dat festival oid. Lijkt mij echter gezien de hevige concurrentieslag tussen enerzijds Rock am Ring en anderzijds de Rock im Revier festivals dat die hun uiterste best doen om een band van dit formaat binnen te hengelen. En dan heb je ook nog Marek Lieberberg (oprichter Rock am Ring) die dit jaar voor Live Nation is gaan werken en waarschijnlijk met nóg een nieuw, groot, festival gaan komen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken