Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goed gezien, er staat ook only European show, niet eens only festival of dergelijks, dat wil dus zeggen ook geen Europese zaalshows voor de band volgend jaar.
Goed gezien, er staat ook only European show, niet eens only festival of dergelijks, dat wil dus zeggen ook geen Europese zaalshows voor de band volgend jaar.
ik lees het toch misschien anders of ik heb het mis dat ze alleen met een uniieke productie komen op sweden rock
"SRF 2025 will be the band's only European show this summer, featuring a unique production."
Nee geen dubbele mainstage. 1 mainstage en er recht tegenover een tweede iets kleiner podium die om en om spelen. Concept is op zich hetzelfde maar ze staan niet naast elkaar.
Wel leuke namen dit jaar daar weer. Vooral blij met de doorkomst van Korn.
Opeth en skillet zullen na 3 jaar wel weer terugkeren, hoe hoog zetten jullie beide? Opeth nu een Afas show en skillet gigantisch met streams op Spotify
Opeth en skillet zullen na 3 jaar wel weer terugkeren, hoe hoog zetten jullie beide? Opeth nu een Afas show en skillet gigantisch met streams op Spotify
Geen flauw idee
Op reddit ging al even rond dat Sabaton festivals zou spelen deze zomer, geen idee of dat gewoon foutief was of een change of plans geworden is.
ik lees het toch misschien anders of ik heb het mis dat ze alleen met een uniieke productie komen op sweden rock
"SRF 2025 will be the band's only European show this summer, featuring a unique production."
Oui. Enige zomerse Europese show, die dan toevallig met een unieke productie is. Zo moet je 'm lezen. Snap niet helemaal hoe dit onduidelijk is, maar goed.
Oui. Enige zomerse Europese show, die toevallig met een unieke productie is. Zo moet je 'm lezen. Snap niet helemaal hoe dit onduidelijk is, maar goed.