Graspop Metal Meeting 2025

ik verwacht korn miss wel in werchter, samen met green day of linkin park op 1 dag.
Nu ze voor het eerst in hun carriére overal in Europa mogen headlinen op metalfestivals, denk jij dat ze een major gaan subben? Dat zou echt een bizarre beslissing zijn.

Nu ze voor het eerst in hun carriére overal in Europa mogen headlinen op metalfestivals, denk jij dat ze een major gaan subben? Dat zou echt een bizarre beslissing zijn.
vorig jaar konden ze dat ook en hebben ze zelf nee gezegd tegen metalfestivals behalve wacken.

Omdat de komma daar niet nodig is in dat geval.

De komma is dan juist wel nodig. Dat de komma er staat, betekent ook dat je dat gedeelte weg kan laten zonder dat het de betekenis van het eerste gedeelte verandert. Dus met deze komma is het de enige Europese show, zonder komma de enige show met de specifieke productie

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
For the Marquee Headliners, we'd have Dream Theater, Opeth and Meshuggah right now ? Who might be the 4th ? Kreator ?

vorig jaar konden ze dat ook en hebben ze zelf nee gezegd tegen metalfestivals behalve wacken.
Je kunt Juni en Augustus festivals op die manier echt niet met elkaar vergelijken.
Bloodstock heeft bijvoorbeeld 20k capaciteit, en Download (waar ze komend jaar voor het eerst headlinen volgens de geruchten)is 110k, net als bijvoorbeeld Alcatraz vs Graspop etc. De grootste Europese festivals headlinen is gewoon een gigantische milestone in de carrieére van zo'n band. Zeker voor een band als Korn die een soort voor altijd sub leken te worden op de grotere festivals.
For the Marquee Headliners, we'd have Dream Theater, Opeth and Meshuggah right now ? Who might be the 4th ? Kreator ?
Kind Diamond maybe?

De komma is dan juist wel nodig. Dat de komma er staat, betekent ook dat je dat gedeelte weg kan laten zonder dat het de betekenis van het eerste gedeelte verandert. Dus met deze komma is het de enige Europese show, zonder komma de enige show met de specifieke productie
Mij hoef je dat niet uit te leggen.

Of misschien Cannibal Corpse? Lorna Shore?

Omg die Sweden Rock aankondiging. Volledig mijn ding. Wat een heerlijke line up. Sabaton blijkbaar exclusief. Pretty Maids hoop ik heel hard op. En Crucified Barbara met een reünie! 😳Nooit gedacht dat die nog gingen touren. Waren in 2014 ook op Graspop en ik heb de band door die boeking toen ontdekt. Ik werkte toen als vrijwilliger nog voor Graspop en had shift tijdens die band. Een andere keer dan dacht ik, maar die kwam er voorlopig niet. En ik gaf de hoop op. Nu heb ik terug hoop 😊 @Koekdoos ik raad u deze band aan. Is denk ik wel iets voor u! Dat verhaal had ik eerder ook al eens gedaan hier op het forum trouwens geloof ik, onlangs nog maar.

Ik verschiet wel dat ze Powerwolf niet hebben. Maar misschien nog een paar kanonnen voor later houden 😊

Zelfde weekend als Rock Am Ring en Into The Grave maar ik overweeg bij deze ook Sweden Rock

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Of misschien Cannibal Corpse? Lorna Shore?

Omg die Sweden Rock aankondiging. Volledig mijn ding. Wat een heerlijke line up. Sabaton blijkbaar exclusief. Pretty Maids hoop ik heel hard op. En Crucified Barbara met een reünie! 😳Nooit gedacht dat die nog gingen touren. Waren in 2014 ook op Graspop en ik heb de band door die boeking toen ontdekt. Ik werkte toen als vrijwilliger nog voor Graspop en had shift tijdens die band. Een andere keer dan dacht ik, maar die kwam er voorlopig niet. En ik gaf de hoop op. Nu heb ik terug hoop 😊 @Koekdoos ik raad u deze band aan. Is denk ik wel iets voor u! Dat verhaal had ik eerder ook al eens gedaan hier op het forum trouwens geloof ik, onlangs nog maar.

Ik verschiet wel dat ze Powerwolf niet hebben. Maar misschien nog een paar kanonnen voor later houden 😊

Zelfde weekend als Rock Am Ring en Into The Grave maar ik overweeg bij deze ook Sweden Rock

Heb het even aangezet, niet verkeerd, maar slaat nog niet in als een bom. Maar zeker wel een om mee te pakken als ze ook op Graspop verschijnen!

• Leuk
Waarderingen: won666
Als Crucified Barbara op Graspop staat wil ik graag de band introductie doen. En die van Powerwolf wil ik ook doen (als ze er staan) maar mag ook gerust iemand anders doen want kan me inbeelden dat velen die willen doen

ik snap de haat op Sabaton eigenlijk niet. Deftige show, meezingers en bandleden die effectief nog kunnen spelen. Er zijn veel slechtere headliners die er kunnen staan
Ik ook niet. Best strakke show altijd, veel toffe show elementen (met name die toen in de ziggo was erg uniek). Snap dat t niet ieder z'n smaak is, maar toch best wel een goede boeking altijd vind ik.

I saw them few times in last 10+ years. At first, it was interesting, just like Volbeat, but after few times, not anymore.

To conclude, the show and music is cool when you are young, but now, I’m too old for this bullshit.

ik snap de haat op Sabaton eigenlijk niet. Deftige show, meezingers en bandleden die effectief nog kunnen spelen. Er zijn veel slechtere headliners die er kunnen staan
Muzikaal vind ik ze oké maar knap altijd af bij de stem van die zanger. Heb al verschillend pogingen gedaan maar na een paar nummers haak ik af, vind het gezang veel te irriterend.

In rij voor het onbegrip op de haat tegenover Sabaton.
Ik hoor ze niet graag, maar het is ook mijn genre niet, maar wat ik al gezien heb is gewoon ongelooflijk deftig.

Hetzelfde als mensen die haten op bijvoorbeeld een Alestorm, Electric Callboy,... Ook mijn genre totaal niet, maar toch staat het er altijd vol met de meest enthousiaste fans, dus doen ze zonder discussie wel dingen goed voor de mensen die het kunnen appreciëren en blijft qua sfeer en live-band Alestorm mijn nummer 1.

Dank dat je even in de bres springt. Ben zelf wel fan van de band. Snap dat het iemand zijn muziek niet is maar die gasten leveren altijd enthousiaste volwaardige headlineshows.

• Leuk
Waarderingen: Kneuzer en Loek123

Users who are viewing this thread