Amsterdam Dance Event 2024

gesp

Support act
11 jun 2018
1.212
510
Het plan is om met vrienden voor de zaterdag last-minute kaarten te swappen voor een dagfestival. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.998
3.353
Het plan is om met vrienden voor de zaterdag last-minute kaarten te swappen voor een dagfestival. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken.
Via Appic kan je nog kans maken voor Dockyard Warehouse Festival. Als je daar wint kosten je tickets nog maar 6 euro
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
475
639
Hier heb ik inderdaad ook kaarten voor. Zaterdag naar Dockyard Warehouse Festival, en ik twijfel nog om donderdag te gaan kijken bij STMPD in de Afas. Eigenlijk te grote locaties voor ADE, maar het kwam zo uit.
Iemand een idee wie we bij Tomorrowland presents kunnen verwachten? Ik vind nergens iets, en op basis van tourschema's durf ik alleen Tiesto en Martin Garrix te noemen.
Volgens mij gaan ze niks bekend maken. Ik ga er vanuit dat ze voor andere DJ's gaan dan 5jaar geleden. Dan dus inderdaad Martin Garrix, verder Swedish House Maffia, Hardwell, Charlotte de Witte, David Guetta...

Uiteraard een volledig willekeurig lijstje. Ik hoop zelf op Faithless als live act (was 5jaar geleden Goose en The Bloody Beetroots).

Dimitri Vegas & Like Mike mogen thuisblijven, vind ik echt kids-dance, helaas is dat zo'n beetje de huisact voor Tomorrowland.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken