Zo, dat was m weer. Weer redelijk hersteld, om een keelpijntje na.
Set van het weekend was Avalon Emerson in Radion zondagochtend. Wat een knallers, en heerlijk gevarieerd.
Ik noemde haar set in mijn recensie hierboven, maar het was gewoon het meest briljante dat ik in lange tijd heb meegemaakt!
Ik heb haar maar één keer eerder gezien op Pukkelpop 2019 in de Booth en dat was waarschijnlijk de beste DJ-set die ik op het festival heb gezien in de 15 edities die ik heb bezocht (en ik bekijk elk jaar veel DJ-sets als ik daar ben!!). Ik was van tevoren bang dat ik moe zou zijn na de vorige nachten, maar mijn zoon en ik leken zoveel energie te hebben tijdens haar set - we waren teleurgesteld toen het afgelopen was, want we hadden nog langer door kunnen gaan en ik denk dat zij dat ook had gedaan!
Avalon doet normaal gesproken elk jaar een 'open to close'-set in Londen, dus we zullen er de volgende keer zeker bij zijn.
We vonden Radion geweldig en ik denk dat het Sunday morning Breakfast Club-evenement voortaan een vast onderdeel van onze reis zal zijn. We gaan volgend jaar zeker proberen om naar meer echte clubs te gaan, want de pop-upruimtes zijn goed, maar je kunt de geluidssystemen en lichten van een plek die dat elk weekend doet, niet verslaan. Bret, Madam en Shelter staan allemaal op onze lijst voor ADE 25!