Maargoed, ligt dat dan aan Nijmegen of heeft forta geen zin om voor een 1dags festival een camping te organiseren. 2de lijkt me logischer
Er is gewoon geen mogelijkheid om een camping te organiseren omdat er simpelweg geen ruimte in de buurt is voor een camping.
Het discussiepunt is dus eigenlijk, gaat en/of wil FortaRock naar 2 dagen, dan is er dus geen ruimte voor camping.
Misschien gaat dit wel helemaal nergens over, blijven ze gewoon op 1 dag.
Dus dan zal FortaRock niet naar 2 dagen gaan imo...
Of denken ze aan twee dagen een los evenement houden, zoals ze dit jaar FortaRock in the City hadden de dag vooraf.
Kijk podium en faciliteiten staan er toch, misschien zelfs 1 dag FortaRock en 1 los concert de dag erna of ervoor al dan niet met 'voorprogramma'.
Dan denk ik aan Roger Waters op Megaland de avond voor Pinkpop Classic in 2008.
Ik noem maar wat, FortaRock zaterdag en de vrijdag avond ervoor een los concert, bijvoorbeeld Iron Maiden of een andere act die tourt en vrij recent op FortaRock is geweest.
Is dat een gedachten gang die te volgen is? Ik ga hier eens rekening mee houden.
Naar 2 dagen FortaRock gaan lijkt me idd logistiek niet te organiseren.
Daarbij, voorkom je zo de discussie over herhaling op het affiche, misschien wel een les van ze door Slipknot te boeken na de HMH-gig of zo...