Fortarock 2015

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
FortaRock is op zaterdag 6 juni 2015
icon_wink.gif

Ofcourse... :-|
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Oke, weet niet hoe betrouwbaar het is..
Maar vandaag was ik bij een concert en er was een kerel die podiums opbouwt en hekken neer zet etc.
Hij begon er zo over dat ''Metallica en Slipknot op Fortarock volgend jaar staan''..
geen idee hoe betrouwbaar deze informatie is maar denk deel het even.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Metallica én Slipknot? Dat zijn eigenlijk twee headliners. Zo'n man bouwt natuurlijk alleen op, en weet eigenlijk net zo weinig als wij over mogelijke headliners.

Metallica zie ik nog wel komen trouwens, zou natuurlijk geweldig zijn voor dat festival.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Ik heb twijfels bij een komst van Slipknot inmiddels.
Metallica lijkt me perfect voor FortaRock, GMM, Download en Hellfest om maar een kleine opsomming te maken!!
Maar beide op FortaRock?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.136
Ik zie het niet gebeuren, misschien Slipknot headliner en Metallica los in goffert?

Nu zou ik mijn geld in zetten op alleen Metallica eerlijk gezegd.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Was er niet iemand in het Werchtertopic die zei dat Metallica exclusief was voor die Duitstalige festivals?
Op GMM staan ze sowieso al niet, die hebben al meermaals aangegeven dat Metallica eigenlijk buiten hun budget ligt.

Overigens interessant: naast Fortarock komt ook Hellfest volgende week met namen, en GMM heeft deze week de site vernieuwd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Was er niet iemand in het Werchtertopic die zei dat Metallica exclusief was voor die Duitstalige festivals?
Op GMM staan ze sowieso al niet, die hebben al meermaals aangegeven dat Metallica eigenlijk buiten hun budget ligt.

Overigens interessant: naast Fortarock komt ook Hellfest volgende week met namen, en GMM heeft deze week de site vernieuwd.
Je en volgens mij vallen FortaRock, GMM, Download en Hellfest niet onder Duitstalige festival, toch?
Eerdere opgave dat Metallica buiten butget vallen vervallen op het moment dat een goede afspraak gemaakt kan worden.
Metallica, lijkt mij voor al deze festivals een optie, zou mooi staan naast Slipknot en AC/DC :)


 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Was er niet iemand in het Werchtertopic die zei dat Metallica exclusief was voor die Duitstalige festivals?
Op GMM staan ze sowieso al niet, die hebben al meermaals aangegeven dat Metallica eigenlijk buiten hun budget ligt.

Overigens interessant: naast Fortarock komt ook Hellfest volgende week met namen, en GMM heeft deze week de site vernieuwd.


Je en volgens mij vallen FortaRock, GMM, Download en Hellfest niet onder Duitstalige festival, toch?
Eerdere opgave dat Metallica buiten butget vallen vervallen op het moment dat een goede afspraak gemaakt kan worden.
Metallica, lijkt mij voor al deze festivals een optie, zou mooi staan naast Slipknot en AC/DC
icon_smile.gif

Ik bedoelde exclusief als in: die drie Duitstalige festivals zijn de enige Europese festivalshows van Metallica komende zomer.

Goede afspraken gebeuren sowieso niet in het geval van GMM. Een miljoen of hoger is te veel voor Graspop (ongeacht de naam), terwijl Metallica puur voor het geld tourt en ergens rond 1.2 miljoen vraagt. Die zullen in Belgie wel Sportpaleis doen in mei, of eventueel terugkeren voor Pukkelpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Ook Greenfield Zwitserland 11-13 juni (Pinkpop-weekend, 1 week na FortaRock) komt binnen korte tijd met namen.
Greenfield Festival
Ich höre ein Rauschen... Die erste Band-Welle naht!
Get Ready!
Vorig jaar deelden ze Iron Maiden met FortaRock.
Hier is mijn theorie:
Slipknot op NovaRock en (imo) Download dat weekend, dus niet Greenfield.
Op NovaRock staan Foo Fighters niet, ze zouden dat weekend wel eens aangekondigd worden.
Dat past dan ook weer (tourtechnisch) in elkaar dat ik ze niet verwacht op Download maar op Glasto waardoor dat weekend Greenfield en Pinkpop vrij baan hebben.
Ik denk dat ze Metallica wel eens kunnen delen met FortaRock. Die staan immers wel al in Duitsland en Oostenrijk, nog niet Zwitserland en dat zal ik voorlopig niet uitvlakken...
Metallica komt nog wel met data:
Stay tuned... we will definitely be back before the holidays with a few additions to our annual trek!
http://www.metallica.com/news/20141104-502555.asp
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Metallica én Slipknot? Dat zijn eigenlijk twee headliners. Zo’n man bouwt natuurlijk alleen op, en weet eigenlijk net zo weinig als wij over mogelijke headliners.

Metallica zie ik nog wel komen trouwens, zou natuurlijk geweldig zijn voor dat festival.

Ja, geen idee of wat hij zegt klopt natuurlijk.
Al vind ik opzich niet zo gek. Slipknot is natuurlijk in veel landen headliner waardig, maar hier hebben ze geloof ik nog niet eens HMH uitverkocht dus ik weet het niet.

We zullen het zien! Metallica los in Goffert vind ook niet zo'n gek idee eigenlijk.
dat betreft exclusief enz. ik weet het niet, kan ook meer een soort marketing stunt zijn omdat zo te zeggen.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
GREENFIELD in Zwitserland (11-13 juni 2015) presenteert de volgende namen:
SlipKnot, Motörhead, In Flames, Lamb Of God, Asking Alexandria, Backyard Babies, Godsmack, Danko Jones, Powerwolf e.a.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
GREENFIELD in Zwitserland (11-13 juni 2015) presenteert de volgende namen:
SlipKnot, Motörhead, In Flames, Lamb Of God, Asking Alexandria, Backyard Babies, Godsmack, Danko Jones, Powerwolf e.a.
Zag het al, had het zojuist in het Pinkpop-topic gezet omdat het hetzelfde weekend als Pinkpop is. Maar ook het zelfde weekend als Download UK (dat nog geen namen genoemd heeft) en als NovaRock (dat al Slipknot en Motorhead o.a. al heeft genoemd).
Staan zeker kanshebbers voor FortaRock tussen!!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Land Graaf wrote:</div>
GREENFIELD in Zwitserland (11-13 juni 2015) presenteert de volgende namen:
SlipKnot, Motörhead, In Flames, Lamb Of God, Asking Alexandria, Backyard Babies, Godsmack, Danko Jones, Powerwolf e.a.


Zag het al, had het zojuist in het Pinkpop-topic gezet omdat het hetzelfde weekend als Pinkpop is. Maar ook het zelfde weekend als Download UK (dat nog geen namen genoemd heeft) en als NovaRock (dat al Slipknot en Motorhead o.a. al heeft genoemd).
Staan zeker kanshebbers voor FortaRock tussen!!

Haha, onze posts kruisen zich Dennis! ;-)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Land Graaf wrote:</div>
GREENFIELD in Zwitserland (11-13 juni 2015) presenteert de volgende namen:
SlipKnot, Motörhead, In Flames, Lamb Of God, Asking Alexandria, Backyard Babies, Godsmack, Danko Jones, Powerwolf e.a.


Zag het al, had het zojuist in het Pinkpop-topic gezet omdat het hetzelfde weekend als Pinkpop is. Maar ook het zelfde weekend als Download UK (dat nog geen namen genoemd heeft) en als NovaRock (dat al Slipknot en Motorhead o.a. al heeft genoemd).
Staan zeker kanshebbers voor FortaRock tussen!!


Haha, onze posts kruisen zich Dennis!
icon_wink.gif
Great minds think alike... :mrgreen:
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Een graag geziene gast op metal/rock festivals gaat in ieder geval in 2015 geen festivals doen: MACHINE HEAD.
Bron: FB pagina van de band.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.136
Een graag geziene gast op metal/rock festivals gaat in ieder geval in 2015 geen festivals doen: MACHINE HEAD.
Bron: FB pagina van de band.
Erg jammer, had ze graag gezien.

Ik ben benieuwd waarmee ze gaan komen. Lamb Of God lijkt me btw wel een zekerheid.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Land Graaf wrote:</div>
Een graag geziene gast op metal/rock festivals gaat in ieder geval in 2015 geen festivals doen: MACHINE HEAD.
Bron: FB pagina van de band.

Erg jammer, had ze graag gezien.

Ik ben benieuwd waarmee ze gaan komen. Lamb Of God lijkt me btw wel een zekerheid.

Ja, ben ook uiterst benieuwd. Denk dat Lamb Of God idd zeker is.
Overigens staat Machine Head in Tivoli op 4 december 2014. Er zijn nog kaarten! ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken