Fortarock 2015

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.136
Nee staan exclusief in Tivoli helaas. Ben benieuwd wie ze als subheadliner gaan binnen hengelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Wat kan FortaRock wegsnoepen van Hellfest???
B2qMXazCEAEEinR.jpg
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Goeiemorgen zeg! Wat een prachtige lijst namen.

Absoluut! Children of Bodom, Arch Enemy, Five Finger Death Punch en Meshuggah zou ik graag op Fortarock zien, maar er staan nog meer bands op die welkom zijn...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.136
Die line-up van Hellfest is bijna briljant te noemen. Jammer dat dat het door en voor Fransen georganiseert is :D.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Land Graaf wrote:</div>
Goeiemorgen zeg! Wat een prachtige lijst namen.

Absoluut! Children of Bodom, Arch Enemy, Five Finger Death Punch en Meshuggah zou ik graag op Fortarock zien, maar er staan nog meer bands op die welkom zijn…

Children Of Bodom had ik daar ook graag gezien maar speelt helaas op die dag in Finland; in het voorprogramma van Nightwish.

Een tweede blik op die lijst leert dat het wel wat veel is voor 3 dagen. Ze gaan uitkomen op meer dan 50 bands per dag....Dat is heel veel keuzes maken.
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
Ik hoop dat Fortarock ook wat namen van het Sweden rock fest kan meepikken. Meshuggah bijvoorbeeld, staan 5 juni in zweden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Ik acht de kans vrij groot, zelfde weekend. Jammer dat de 6e Judas Priest speelt, verklaring voor de gig in Tivoli. Five Finger Death Punch btw ook de 6e op SwedenRock.
Zijn inmiddels wat flinke namen op tour, niet alleen te zien aan SwedenRock, maar ook GMM en GroezRock. Helaas krijg je dat allemaal niet op 1 dag FortaRock. Moeten toch knopen doorgehakt worden door MOJO, zetten we ze weg in een zaal, FortaRock of wellicht Pinkpop in die periode ;)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ik acht de kans vrij groot, zelfde weekend. Jammer dat de 6e Judas Priest speelt, verklaring voor de gig in Tivoli. Five Finger Death Punch btw ook de 6e op SwedenRock.
Zijn inmiddels wat flinke namen op tour, niet alleen te zien aan SwedenRock, maar ook GMM en GroezRock. Helaas krijg je dat allemaal niet op 1 dag FortaRock. Moeten toch knopen doorgehakt worden door MOJO, zetten we ze weg in een zaal, FortaRock of wellicht Pinkpop in die periode
icon_wink.gif

Ja, het blijft een één daags festival met 18 namen. Dan is het keuzes maken. Tot nu toe lukt ze dat altijd aardig maar
ze lijken toch wat bands te gaan missen die ze graag hadden waaronder Nightwish en Body Count. Van de andere kant is er keuze genoeg.
Vrijdag begint de voorverkoop! Ik denk dat ze voor die tijd nog een subheadliner bekend moeten gaan maken en dat anders de eerste cijfers wel eens tegen kunnen vallen. Ik blijf het niet slim vinden dat MOJO SlipKnot in de HMH zet en vervolgens een paar maanden later ze FortaRock laat afsluiten. Ben benieuwd wat ze gaan doen anders voorzie ik in 2016 een terugkeer naar Brakkestein (ook niets mis mee).
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
Vrijdag zit ik klaar om kaarten te halen voor Fortarock! Was helaas te laat met de reguliere kaarten voor de hmh dus dan maar naar fortarock. Zaterdag nog even kaarten halen voor soad in de ArenA en dan hopen dat fortarock nog wat leuke namen naar buiten brengt! ;)
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Zie net de prijs op ticketmaster staan voor fortarock, €71,60 vind ik niet duur voor de namen wat er tot nu toe staan.
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
http://www.fortarock.nl/festival-info/nieuws/lamb-of-god,-clutch-en-king-810-bevestigd-voor-fortarock-2015,-kaartverkoop-morgen,-vrijdag-28-november-van-start!

Aantal mooie namen toegevoegd! o.a Lamb of God en meer info over de vvk.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0

YES!!! Clutch!! Hier word ik blij van! Mooi gevarieerd! Lamb Of God stond nog op mijn "must see" lijst. Hele schappelijke ticketprijs! Morgen meteen kopen! :)

Nog 8 namen!!! Met nog 3-4 goeie namen naar mijn smaak ga ik weer een top dag hebben. Ik verwacht nog een trash band (hopelijk uit het rijtje Death Angel, Testament of Megadeth) en als subheadliner Faith No More. Korn wellicht ook nog een kanshebber. Daarnaast komt er zeker nog een tweetal metalcore bands bij (hoop op Killswitch Engage).
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Lamb of God is zeker vet, ik ben alleen nog niet helemaal overtuigd met deze namen, er moet nog wel wat bij om mij over de street te trekken. Er mag bijvoorbeeld nog wel wat progmetal/progrock bij...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
met de nieuwe namen van NovaRock en Pinkpop in het zelfde weekend met ook nog Greenfield en Download, zijn er best wat namen bij die door verplichtingen op deze festivals niet op Pinkpop kunnen, als ze dan geen zaal show in NL hebben is FortaRock logisch...
Bijvoorbeeld, Mötley Crüe al op Download en NovaRock.
http://www.novarock.at/jart/prj3/novarock/main.jart?artikel_id=1411040695017&content-id=1262873609301&page=1&rel=de&reserve-mode=active
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
Ik heb de tickets voor SOAD en FortaRock binnen! Nu hopen dat FortaRock nog met een aantal mooie namen komt ;)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
In hetzelfde weekend als FortaRock vindt in Plzen (Tsjechië) het Metalfest plaats met namen als
Accept, Arch Enemy, Overkill, Testament, Moonspell, Eluveitie, Insomnium en Tankard. Enkele van deze bands
mogen wat mij betreft door naar FortaRock.

Hoe dan ook...Tickets zijn besteld. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken