Fortarock 2015

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.472
4.799
Meer festivals die last hebben van het ontbreken van 'echte' metalheadliners:

"Team Sonisphere reluctantly confirm that Sonisphere will not take place in the UK in 2015. We’ve been working hard to get a line-up that we felt was good enough but also on a weekend which would avoid other events that we know rock fans would want to support. Unfortunately our last irons in the fire have just been extinguished and it’s clear that we won’t be in a position to run the event this year. We’ve said in the past that Sonisphere will only go ahead if we feel it is going to be good enough and that hasn’t changed.

We hope all rock fans have a great summer with all the festivals and concerts already in the calendar and we plan to see you all in 2016.
http://sonisphere.co.uk/ne…/no-sonisphere-knewborth-in-2015/"
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
Hatebreed tourt in mei door Amerika met Slipknot, wellicht komen ze ook mee naar FortaRock?

EDIT: Mastodon en Clutch doen hetzelfde. Enige kans?
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Hatebreed tourt in mei door Amerika met Slipknot, wellicht komen ze ook mee naar FortaRock?

EDIT: Mastodon en Clutch doen hetzelfde. Enige kans?

Kans op Hatebreed is best groot denk ik. Ik had eerst Korn verwacht die tot dusver support act waren van SlipKnot. Die zijn geboekt echter
in Groningen geloof ik met als detail "enige NL show". Hatebreed doet het ook goed bij het Nederlandse metal publiek.

Mastodon stond vorig jaar op Pinkpop en het jaar daarvoor op FortaRock dus mij lijkt dat MOJO andere keuzes maakt.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Verder kan van het geruchtenlijstje geschrapt worden:
- Korn
- Hatebreed

De organisatie bevestigde dat zij niet komen.
 

Stefan

Campingartiest
7 okt 2014
51
0
http://festileaks.com/2015/01/faith-no-more-bevestigd-voor-pinkpop/

Faith no more kunnen we ook afstrepen voor FortRock
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Land Graaf wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>stefan rosbeek wrote:</div>
http://festileaks.com/2015/01/faith-no-more-bevestigd-voor-pinkpop/

Faith no more kunnen we ook afstrepen voor FortRock


Dream Theater ook, evenals Annihilator, Testament, Overkill, Sanctuary, Queensrÿche, Accept.


Land Graaf, waar baseer je dat op?
bron?

De organisatie heeft bevestigd met enkele van deze bands bezig te zijn geweest maar het
past niet in het tourschema. Terug te vinden op FB.
 

Stefan

Campingartiest
7 okt 2014
51
0
helaas zal ook Halloween niet op FortaRock spelen.

http://cultuurpodiumboerderij.nl/programma/helloween/

zij zullen 3 juni exclusief in poppodium de boerderij in Zoetmeer staan.
is zojuist via bandsintown en het podium zelf bekend gemaakt

er blijft op deze manier echt niks meer voor hun over ;(
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Zou behemoth een kans maken? Toch een grote naam in de black metal en is in die tijd in europa, wat vinden jullie?
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Zou behemoth een kans maken? Toch een grote naam in de black metal en is in die tijd in europa, wat vinden jullie?

Ik zou meteen zeggen dat ze kans maken ware het niet dat ze er vorig jaar stonden. Zou dus twee jaar achter elkaar worden.
Kan wel maar op een één daags festival met 18 bands lijkt het me niet.
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Ik ben in ieder geval benieuwd of er nog een verassing tussen zal komen bij de complete line up!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Land Graaf wrote:</div>
Toegevoegd aan de line up:

– Enforcer
– Papa Roach
– Leprous
– Krokodil
– Flotsam And Jetsam


Ik ben erg blij met Leprous:)

Die band ken ik niet zo goed dus misschien dat ik het optreden ga bekijken om er eens iets van te zien.

Ik ben best blij met Flotsam en tevreden met Enforcer maar uitschieters zijn het niet. Ik heb niets met Papa Roach hoewel het
live erg goed schijnt te zijn. Dus daar ga ik ook wel een uurtje voor zitten. Kom toch wel op zo'n 10 bands die ik wil zien dus'
dat gaat weer een mooie dag worden!

Overigens is Krokodil voor de avond ervoor; FortaRock in the city.

Nog twee bands te gaan...
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Slipknot, Leprous, King 810, Lamb of God, Red Fang en Sylosis ga ik zeker bekijken. En er staan voor mij nog wat onbekende bands op het affiche die ik van tevoren nog even goed ga beluisteren, maar een mooie dag wordt het zeker!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.673
656
FORTAROCK FESTIVAL TICKET UPDATE
Met de reeds geboekte bands voor FortaRock (Slipknot, Lamb of God, Epica, Parkway Drive, Papa Roach, Godsmack, Exodus, Clutch, Red Fang, Converge, Dying Fetus, Flotsam and Jetsam, Leprous, Sylosis, Enforcer en King 810) zijn we ervan overtuigd dat het weer een hele mooie dag gaat worden in het Nijmeegse Goffertpark, zaterdag 6 juni. Binnenkort worden de laatste namen bekend gemaakt. Ondanks dat we uitkijken naar de optredens van alle artiesten, beseffen we ook dat we met deze line-up niet direct de namen bieden die jullie waarschijnlijk verwachtten, met het oog op het programma van de voorgaande twee jaren. We hebben alles uit de kast getrokken, maar het is ons helaas niet gelukt om nog een aantal grotere acts te boeken onder Slipknot. Dit heeft met name te maken met de sterke internationale concurrentie en het beschikbare aanbod op 6 juni. Er worden zoals gezegd nog enkele bands toegevoegd aan het programma, maar hele grote namen zitten er niet meer in, hoezeer we dat ook gewenst hadden.
We zijn dan ook van mening dat het programma voor de komende editie niet geheel in verhouding staat met de huidige ticketprijs. Vandaar dat we hebben besloten om de ticketprijs te verlagen van € 67,50 naar € 49 (excl. 2,50 servicekosten). Deze verlaging gaat met terugwerkende kracht in. Alle huidige kaartkopers krijgen hierover persoonlijke bericht en een dezer dagen het teveel betaalde bedrag teruggestort op hun rekening.

Aldus Facebook.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.714
€ 49 (excl. 2,50 servicekosten) voor Slipknot en de rest van het programma??
Dat is net zo veel als de goedkoopste tickets van de HMH show?
Pijnlijk, vooral deze zin:
Dit heeft met name te maken met de sterke internationale concurrentie en het beschikbare aanbod op 6 juni. Er worden zoals gezegd nog enkele bands toegevoegd aan het programma, maar hele grote namen zitten er niet meer in, hoezeer we dat ook gewenst hadden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken